- پایگاه خبری آزمون دکتری - https://phdphd.org -

آزمون زبان دکتری دانشگاه پیام نور 29 آبان برگزار می‌شود

منابع آزمون دکتری

آزمون زبان دکتری دانشگاه پیام نور 29 آبان برگزار می‌شود [2]

آزمون زبان دکتری دانشگاه پیام نور 29 آبان برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری [3] ، رئیس مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام‌نور [4] گفت: چهل و یکمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی این دانشگاه (PNUET [5]) روز یک شنبه ۲۹ آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی ضمن اعلام این خبر تاکید کرد: آزمون زبان دکتری تخصصی به صورت الکترونیکی در مراکز استانهای تهران، اصفهان، خوزستان، هرمزگان، آذربایجان شرقی، سیستان و بلوچستان، مازندران، فارس، کرمان، کرمانشاه، گلستان، خراسان رضوی، همدان و یزد برگزار خواهد شد.

رئیس مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور تاکید کرد: متقاضیان شرکت در چهل و یکمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور از ۷ لغایت ۲۳ آبان ماه فرصت دارند، از طریق پرتال دانشگاه پیام نور – مرکز سنجش و آزمون جهت ثبت نام الکترونیکی اقدام کنند.

وی با عنوان اینکه ظرفیت ثبت نامی در مراکز مجری محدود است، یادآور شد: هزینه ثبت نام باید به صورت الکترونیکی در هنگام ثبت نام و از طریق سامانه ذکر شده پرداخت شود و داوطلبان دقت داشته باشند که به هیچ وجه مبلغ ثبت نام را به صورت دستی و از طریق شعب پرداخت نکنند.

وی ادامه داد: متقاضیان زبان دکتری دانشگاه پیام نور جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا رفع مشکلات احتمالی می‌توانند با شماره تلفن ۲۲۴۵۸۲۹۷-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، چهل و دومین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی نیز در روز سه شنبه ۱۸ بهمن ماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

جزئیات آزمون زبان ETPUN [6]

دستاوردهای دانشگاه پیام‌نور [7] عبارتند از: اشتغال به تحصیل بیش از 850 هزار دانشجو در سال 1393در این دانشگاه، پوشش حدود 30 درصدی از کل دانشجویان کشور، توسعه بیش از 500 مرکز و واحد دانشگاهی در اقصی نقاط کشور، کسب رتبه دوم آسیا و رتبه ششم جهان در میان دانشگاه‌های باز و از راه دور، و کسب رتبه برتر فرهنگی دانشگاه‌های ایران در سال 1389 و کسب رتبه برتر خدمت رسانی به دانشجویان شاهد و ایثارگر در سال 1390.

دانشگاه پیام‌نور دارای مراکز متعدد ورزشی، مذهبی، و کانون‌های فرهنگی و امور فوق برنامه بوده و سعی در هدایت انرژی بالقوه جوانان در مسیرهای صحیح را دارد. گسترش هر چه بیشتر تبادل اطلاعاتی علمی با دانشگاه‌ها و مجامع معتبر تحقیقاتی بین المللی، از جمله اهداف دانشگاه پیام‌نور بوده که از مهمترین فعالیت‌های صورت گرفته در این حوزه می‌توان تفاهم نامه‌ها و قراردادهای همکاری منعقد شده با دانشگاه‌های: رادیو تلویزیونی (چین)، ایندیراگاندی و جامع ملی اسلامی (هندوستان)، چندرسانه‌ای و بین‌المللی اسلامی (مالزی)، تشرین، افتراضیه و دمشق (سوریه) را نام برد. این دانشگاه همچنین در چندین مجمع علمی بین المللی معتبر در دنیا مانند: انجمن آسیایی دانشگاه‌های باز، انجمن بین المللی آموزش باز و از راه دور و اتحادیه دانشگاه‌های جهان اسلام عضویت فعال دارند.

مطلب پیشنهادی :  فراخوان پذیرش بدون آزمون دوره دکتری دانشگاه مراغه (سال تحصیلی1404-1403)
[8]

آخرین اخبار آزمون دکتری

 

مشاوره برای آزمون دکتری [13]

برای مشاوره اینجا بزنید [13]

خدمات کنکور دکتری [14] 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری [15]