کد خبر: 62242

تاریخ بروزرسانی : 1402/05/28

آزمون زبان دکتری پیام نور 1401

منابع آزمون دکتری

آزمون زبان دکتری پیام نور 1401

آزمون ETPNU 1401

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری phdphd.org ،  رئیس مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور گفت: چهلمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور (PNUET) ۱۴ تیرماه ۱۴۰۱ به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

بررسی انواع مدارک زبان برای آزمون دکتری

آخرین اخبار آزمون دکتری

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
3 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mina
میهمان
Mina
12 مرداد ، 1401

از دادن اطلاعاتتون بی دریغ خیلی خیلی سپاسگزارم و من هم برای شما بهترین هارو آرزو میکنم

داوطلب کنکور دکتری
میهمان
داوطلب کنکور دکتری
12 مرداد ، 1401

ارائه تمکن فقط یک روزه هست، معمولا موقع خروج چک می کنند همراهت باشه مبلغ تمکن که توی ویزا می‌خوره، بعدش همه ایالت ها حساب رو بلوکه نمی کنند و همون ماه اول قابل برداشت هست. گروه های تلگرامی مهاجرت تحصیلی بدون وابستگی به هیچ موسسه و وکیلی به صورت خودجوش هست که ایرانی‌های با معرفت از تجارب خودشون میگن و بقیه رو راهنمایی می‌کنن. از سرچ گوگل پیداشون کن و ناامید نشو، بزرگی می‌گفت؛ انسان های بزرگ هرگز به بن بست نمی رسند زیرا همواره یا راهی خواهند یافت یا راهی خواهند ساخت. من در وجود شما این بزرگی رو حس می‌کنم… هرگز دست از تلاش برندار تا موفق بشی.
از صمیم قلب ارزو می کنم همه شرایط بر وفق مراد شما بشه و روزی که دور و دیر نیست پیام خبر خوش موفقیت شما رو همین‌جا بخونیم.

ناشناس
میهمان
ناشناس
12 مرداد ، 1401

خوشحال شدم این امکان هست که سطح زبان رو اساتید خودشون تایید کنند و سفارت به داشتن مدرک گیر نده چیزی که اینجا اصلاً بهش توجه نکردند و رسماً مدرک خواستند
اما مسئله ی تمکن مالی هم هست با اون استاد که حرف زدیم گفت برای رشته شما ( که علوم پایه نیست و ارتباطی هم به صنعت و مهندسی نداره) فاند یا گرنت خاصی پیشنهاد نمیشه و اغلب افراد نیاز به ارائه ی تمکن مالی دارند و اون مبلغ هم چند ماهی در حساب باید گردش داشته باشه
اون استاد گفت یه دانشگاهی در فرانسه هست که نیازی نیست چند ماه گردش مالی داشته باشید یک روزه کافیه میتونید به یکی بگید بریزه حسابتون به مدت یک روز ( حالا جدا از اینکه چنین شخصی پیدا کردنش راحت نیست به خاطر مسائل حقوقی اما مهم تر اینکه اون دانشگاه برای رشته ی ما نبود)
رشته ی من همونطور که اینجا بازار کار نداره با وجود اهمیت فراوانش در آن طرف مرزها هم برای این رشته همین داستان در جریانه
به هر حال شخصاً علاقه ای به اروپای شمالی و غربی و کانادا ندارم. اگر دست من بود و جیبم هم همراهی میکرد کشوری در اروپای شرقی رو انتخاب میکردم اما اونجا هم واقعا هزینه میخواد چون کشور های توسعه یافته ای نیستند.
خیلی ممنونم از شما

3
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x