- پایگاه خبری آزمون دکتری - https://phdphd.org -

آینده شغلی رشته مدیریت بازرگانی

منابع آزمون دکتری

میانگین حقوق رشته مدیریت [2]

آینده شغلی رشته مدیریت بازرگانی

فارغ التحصیلان این رشته با تسلط به مباحث مربوط به بازار، مباحث تدوین استراتژیهای سازمانی، شناخت مشتریان و نحوه ارتباط با آنها، شناخت فرایندهای فروش، بازاریابی و خدمات به مشتریان زمینه لازم جهت استخدام در واحدهای بازرگانی سازمانها را داشته و نسبت به سایر گرایش های مدیریت با توجه به نبود رشته ای جایگزین از بازار کار مناسبی برخوردارند. ضمن اینکه دانشجویان این رشته با توجه به شناخت کافی از کسب و کار و نحوه ایجاد تجارت موفق شانس زیادی برای موفقیت در حیطه کار آفرینی و تشکیل کسب و کارجدید دارند.

پردرآمدترین رشته های علوم انسانی [3]

نقش و توانایی یا کارایی:
الف- فارغ التحصیلان دوره کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی [4] با اطلاعات وسیعی که در زمینه های مختلف بازرگانی و بازاریابی، روابط انسانی، امور مالی و اقتصادی پیدا می کنند، به خوبی می توانند در سطح مدیران اجرایی در سازمانهای بازرگانی، صنعتی و دولتی به کار اشتغال ورزند و یا در سمت مشاور مدیریت انجام وظیفه نمایند. 
ب – انتظار می رود که این فارغ التحصیلان پس از کسب تجربیات کافی بتوانند مسئولیتهای بیشتری را در سطوح بالای سازمان عهده دار گردند. 
ج- علاوه بر این فارغ التحصیلان این دوره می توانند رد کارهای پژوهشی و تحقیقاتی که امروزه در موسسات بزرگ از اهمیت زیادی برخوردار است مشغول کار شوند.

بازار کار:
فارغ التحصیلان این رشته با آگاهی و شناختی که از ساخت سازمان،تئوریهای مدیریت و سازماندهی و تکنیک های مختلف تصمیم گیری دارند،قدرت حل مشکلات را پیدا می کنند و همچنین علاوه بر دانش نظری با کاربردهای این رشته نیز آشنا می شوند.آنها می توانند در موسسات بازرگانی،امور دفتری مانند:تدارکات،اداره ی امور،کارگزینی،امور مالی و بازاریابی مشغول به کار شوند.

فارغ التحصیلان این رشته به خوبی می توانند در سطح مدیران اجرایی در سازمانهای بازرگانی ، صنعتی و دولتی به کار اشتغال ورزند و یا در سمت مشاور مدیریت انجام وظیفه نمایند . انتظار می رود این فارغ التحصیلان پس از کسب تجربیات کافی بتوانند مسئولیتهای بیشتری را در سطوح بالای سازمان عهده دار شوند . علاوه بر این ، فارغ التحصیلان این دوره می توانند در کارهای پژوهشی و تحقیقاتی که امروز در موسسات بزرگ اهمیت زیادی برخوردار است ، مشغول بکار شوند.

پردرآمدترین رشته های علوم انسانی چه خواهد بود ؟ [5]

شما میتوانید دروس امتحانی کنکور دکتری مدیریت بازرگانی و راهبردی، آینده شغلی و بازار کار این رشته و منابع پیشنهادی مدیریت بازرگانی و راهبردی در آزمون دکتری را از لینک های زیر مشاهده کنید:

⭐⭐⭐ رشته مدیریت بازرگانی و راهبردی [6]

⭐⭐⭐ رشته مدیریت دولتی [7]

⭐⭐⭐ رشته مدیریت صنعتی [8]

⭐⭐⭐ رشته مدیریت رسانه و اطلاعات [9]

⭐⭐⭐ رشته مدیریت پیشگیری از جرم،جرم یابی و ایمنی ترافیک [10]

⭐⭐⭐ رشته مدیریت فناوری اطلاعات [11]

⭐⭐⭐ رشته مدیریت قراردادهای بین المللی نفت و گاز [12]

⭐⭐⭐ رشته مدیریت آموزشی [13]

www.phdphd.org [14]

پکیج های آمادگی آزمون زبان موجود شده است که نیازی به تهیه پکیج های جداگانه نخواهید داشت ، مباحث بصورت فیلم آموزشی و نکته محور بوده که توسط مدرس تا یکسال پشتیبانی مستقیم خواهید داشت + سوالات جدیدترین آزمون ها با شما تمرین می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر پیام دهید 09306406058
پکیج MSRT / پکیج EPT / پکیج Tolimo / پکیج UTEPT / …

سرفصلهای آزمون دکتری

سرفصل های آزمون دکتری گروه علوم انسانی [15]

سرفصلهای آزمون دکتری مجموعه فنی و مهندسی [16]

سرفصلهای آزمون دکتری علوم پایه [17]

سرفصلهای آزمون دکتری کشاورزی و منابع طبیعی [18]

سرفصلهای آزمون دکتری زبان [19]

سرفصلهای آزمون دکتری هنر [20]

مشاوره برای آزمون دکتری [21]

برای مشاوره اینجا بزنید [21]

خدمات کنکور دکتری [22] 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری [23]