- پایگاه خبری آزمون دکتری - https://phdphd.org -

آینده شغلی و بازارکار دکتری رشته برنامه ریزی درسی

منابع آزمون دکتری

بازارکار دکتری رشته برنامه ریزی درسی [2]

آینده شغلی و بازارکار دکتری رشته برنامه ریزی درسی

در این مقاله به آینده شغلی و بازارکار دکتری رشته برنامه ریزی درسی خواهیم پرداخت، هر رشته ای دارای بازارکار و آینده شغلی مناسب همان شغل است. آینده شغلی و بازارکار دکتری رشته برنامه ریزی درسی چگونه است؟ هدف از رشته  برنامه ریزی درسی، تربیت متخصصانی است که قادر باشند با توجه به تغییران نظام آموزشی و ضرورت های موجود ، اصلاحات و تغییرات مناسبی در برنامه ریزی درسی مقاطع مختلف ایجاد نمایند.

دروس امتحانی رشته برنامه ریزی درسی [3]

رشته برنامه ریزی درسی از بهترین رشته های علوم انسانی [4] است ؛ بنابر احساس ضرورت تربیت افراد متعهد و تخصصی که قادر باشند نظام آموزش و پرورش و برنامه های آموزشی و درسی آنرا و هر یک وهمه مقاطع تحصیلی مورد بررسی و تجریه و تحلیل قرار داده و طرح ها و برنامه های مناسب و اصولی رابرای ترمیم و یا تغییر برنامه ها ارائه نمایند این رشته در دانشگاه ها در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری ایجاد شده است. انتظار می رود دانشجویان دکتری برنامه ریزی درسی با گذراندن این دوره و ضمن آشنایی با یک سری اطلاعات کلی در زمینه دانش برنامه درسی و ابعاد آن با چگونگی و مبانی آن آشنا شوند. مبانی برنامه ریزی درسی شامل مباحث مربوط به فلسفه و ماهیت دانش، فرهنگ و جامعه، فرد و نظریه های یادگیری می باشد. همچنین با طراحی، ساخت، تولید و اجرای برنامه درسی، بتوانند به بینش و آگاهی در این زمینه دست یابند. در عمل هم بتوانند حداقل یکی از مراحل طراحی، تولید و یا اجرا را با یکی از عناصر برنامه درسی، پیاده نمایند.

حقوق ماهیانه مددکار اجتماعی چقدر است؟ [5]

با بررسی های دقیق می توانیم اذعان کنیم که موقعیت‌های شغلی بسیاری برای فارغ‌التحصیلان برنامه ریزی درسی وجود دارد.چون کشور ما، یکی از کشورهای در حال رشد و توسعه است و بدون بهره‌گیری از شاخه‌های مختلف آموزشی، نمی‌تواند توسعه همه جانبه داشته باشد. در نتیجه رشته هایی در حوزه برنامه ریزی درسی ، آموزش و پرورش [6] و علوم انسانی هست بسیار میتواند بازارکار خوبی داشته باشد.(مطالعه بازارکار [7]سایر رشته ها توصیه میشود)

موقعیت های شغلی برنامه ریزی درسی

در حال حاضر فارغ‌التحصیلان برنامه ریزی درسی در درجه اول جذب آموزش و پرورش می‌شوند. تعدادی نیز در سازمان‌های دولتی از جمله سازمان‌های مدیریت و برنامه‌ ریزی و برنامه‌ و بودجه فعالیت می‌کنند. گفتنی است که فارغ‌التحصیلان مدیریت و برنامه‌ریزی آموزشی مجوز تأسیس آموزشکده‌های درسی را دارند و در صورت داشتن سرمایه لازم،‌ می‌توانند در این زمینه فعالیت کنند.

بهترین برنامه ریزی برای مطالعه آزمون دکتری [8]

 www.phdphd.org [9]

سرفصلهای آزمون دکتری

سرفصل های آزمون دکتری گروه علوم انسانی [10]

سرفصلهای آزمون دکتری مجموعه فنی و مهندسی [11]

سرفصلهای آزمون دکتری علوم پایه [12]

سرفصلهای آزمون دکتری کشاورزی و منابع طبیعی [13]

سرفصلهای آزمون دکتری زبان [14]

سرفصلهای آزمون دکتری هنر [15]

مشاوره برای آزمون دکتری [16]

برای مشاوره اینجا بزنید [16]

خدمات کنکور دکتری [17] 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری [18]