- پایگاه خبری آزمون دکتری - https://phdphd.org -

اطلاعیه پذیرش مدرس حق التدریس دانشگاه علمی کاربردی

منابع آزمون دکتری

 

پذیرش مدرس حق التدریس دانشگاه علمی کاربردی [2]

اطلاعیه پذیرش مدرس حق التدریس دانشگاه علمی کاربردی

به اطلاع داوطلبین دریافت مجوز پذیرش مدرس حق التدریس دانشگاه علمی کاربردی که در آزمون سازمان سنجش [3] کشور در مردادماه شرکت کرده،مجاز به شرکت در جلسات مصاحبه و ارزیابی صلاحیت علمی و عمومی دانشگاه شده‌ و در دبیرخانه جذب و به‌کارگیری مدرسان دانشگاه علمی‌کاربردی واحد تهران تشکیل پرونده علمی داده‌اند، می‌رساند زمان برگزاری مصاحبه‌ها از 22 مهر شروع خواهد شد. برنامه زمانبندی و اعلام ساعات مراجعه متقاضیان تدریس برای مصاحبه براساس رشته‌های تحصیلی خواهد بود.

۳۲ هزار استاد حق التدریس دانشگاه آزاد «عضو هیات‌ علمی» شدند [4]

شرایط پذیرش

۱- شرایط عمومی:

الف- اعتقاد به مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی و قانون اساسی

ب- تدین به یکی از ادیان رسمی مصرح در قانون اساسی

ج – تعهد و اعتقاد به انقلاب اسلامی، ولایت فقیه و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

د – داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران

هـ- نداشتن سابقه کیفری و عدم محرومیت از تمام یا بعضی از حقوق اجتماعی که مستلزم محرومیت از تدریس باشد.

و – عدم اعتیاد به مواد مخدر و روانگردان ز عدم اشتهار به فسق و عمل به مناهی اخلاقی و اعمال و رفتار خلاف حیثیت و شرافت و شئون شغلی.

ح – دارابودن کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا برخورداری از معافیت قانونی

ط – تقوای دینی و التزام عملی به احکام اسلام (انجام واجبات و پرهیز از محرمات).

ی- عدم وابستگی به احزاب وابسته به رژیم گذشته، فراماسونری و عضویت در ساواک، عدم هواداری و عضویت در گروهک های معاند و الحادی، عدم عضویت در احزاب و سازمانها و فرقه های وابسته به بیگانه و نداشتن سابقه تبلیغ موثر به نفع دولتهای بیگانه یا مکاتب ضد اسلامی

مطلب پیشنهادی :  اطلاعیه و آیین نامه پذیرش دکتری بدون آزمون به شیوه استاد محور دانشگاه امیرکبیر ۱۴۰۳
[5]

تبصره ۱: اقلیت های دینی رسمی مندرج در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، از بند (ج) مستثنی بوده ولی باید عملاً متدین به ادیان خود باشند و در جامعه اسلامی در مقام تجاهر به فسق بر نیایند.

۲- شرایط اختصاصی:

الف – دارا بودن مدرک معتبر دکتری یا کارشناسی ارشد.

ب – دارا بودن شرایط سنی حداقل ۲۸ و حداکثر ۶۵ سال تا تاریخ فراخوان، (متولدین بعد از ۱۳۳۶/۰۹/۰۱ و قبل از ۱۳۷۳/۰۹/۰۱ مجاز به شرکت در این فراخوان می باشند.)

ج – جذب مدرس به صورت بومی می‌باشد و متقاضی صرفاً مجاز به شرکت در استان محل سکونت یا محل کار خود با ارائه مستندات لازم خواهد بود.

تبصره ۲: درصورت عدم ثبت معدل در آخرین مدرک تحصیلی ارایه شده، ریزنمرات معتبر (ممهور به مهر دانشگاه محل تحصیل) آن مقطع الزامی می باشد.

تبصره ۳: دارندگان مدارک مجازی و الکترونیکی، مدرک کمتر از کارشناسی ارشد یا مدارک معادل مجاز به ثبت نام فراخوان نبوده و پرونده این قبیل افراد با ارائه درخواست و درصورت حائز شرایط بودن بصورت خبره / تجربی در مرکز امور مدرسان مورد بررسی قرار می گیرد.

مکان برگزاری:

مرکز آموزش علمی‌کاربردی چرم تهران به آدرس میدان ولیعصر (عج) – بلوار کشاورز – خیابان شهید کبکانیان- نرسیده به زرتشت –  کوچه برادران شهید حمید و وحید غفاری – پلاک2    (میدان فاطمی- خیابان فلسطین شمالی – پایین‌تر از زرتشت – کوچه برادران شهید حمید و وحید غفاری – پلاک2)

www.phdphd.org [6]

 

 

 

 

 

 

مشاوره برای آزمون دکتری [7]

برای مشاوره اینجا بزنید [7]

خدمات کنکور دکتری [8] 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری [9]