- پایگاه خبری آزمون دکتری - https://phdphd.org -

اعلام نتایج ازمون پذیرش مدرس حق التدریس علمی کاربردی

منابع آزمون دکتری

 

اعلام نتایج ازمون پذیرش مدرس حق التدریس علمی کاربردی [2]

اعلام نتایج ازمون پذیرش مدرس حق التدریس علمی کاربردی

به اطلاع داوطلبان دریافت مجوز تدریس در دانشگاه علمی‌کاربردی [3] که در آزمون سازمان سنجش [4] کشور در مرداد شرکت کرده اند، می‌رساند نتایج آزمون در سایت سازمان سنجش کشور منتشر و کلیه‌ی داوطلبانی که مجاز به شرکت در جلسات مصاحبه و ارزیابی صلاحیت علمی و عمومی دانشگاه شده اند ( وضعیت متقاضی در پی اعلام نتایج ازمون پذیرش مدرس حق التدریس علمی کاربردی : دعوت به مصاحبه )، لازم است با توجه دقیق به دستورالعمل نحوه تشکیل پرونده متقاضیان اخذ مجوز تدریس در دانشگاه جامع علمی‌کاربردی استان تهران، پرونده‌ی علمی خود را تهیه و در روز مصاحبه که به‌زودی برگزار خواهد شد ارائه نمایند. روشن است به مدارک ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد.

مدارک و مستندات لازم برای تشکیل پرونده و نحوه چینش مستندات در پرونده:

🔴 تهیه‌ی کلربوک با تعداد برگ کافی و رنگ آبی برای متقاضیان تدریس در گروه صنعت، رنگ زرد برای متقاضیان تدریس در گروه مدیریت و خدمات اجتماعی، رنگ قرمز برای متقاضیان تدریس در گروه فرهنگ و هنر و رنگ سبز برای متقاضیان تدریس در گروه کشاورزی

🔴 تکمیل کاربرگ شماره 2 و الصاق یک قطعه عکس روی آن (فایلpdf/docx این فرم در همین سایت موجود است) و قراردادن در صفحه‌ی اول سمت راست کلربوک

🔴 تصویر تمامی صفحات شناسنامه و پشت و روی کارت ملی و قراردادن در صفحه‌ی دوم سمت راست کلربوک (همراه داشتن اصل مدارک الزامی می‌باشد)

🔴تصویر آخرین حکم کارگزینی (برای شاغلین) و قراردادن در صفحه‌ی بعدی کلربوک (همراه داشتن اصل مدرک الزامی می‌باشد)

🔴 تصویر کارت پایان خدمت، معافیت و یا کارت دانشجوئی برای دانشجویان مقطع دکتری (برای آقایان) و قراردادن در صفحه‌ی بعدی کلربوک (همراه داشتن اصل مدارک الزامی می‌باشد)

🔴 تصویر گواهینامه موقت یا دانشنامه تمامی مقاطع تحصیلی دانشگاهی به ‌همراه ریز نمرات معتبر آنها و قراردادن در صفحه‌ی بعدی کلربوک (به همراه داشتن اصل مدارک الزامی می‌باشد)

🔴 در صورت داشتن سابقه تدریس دانشگاهی، گواهی‌های تدریس در صفحه‌ی بعدی کلربوک قرار گیرد.

🔴 در صورت داشتن سابقه تدریس غیردانشگاهی، گواهی‌های تدریس در صفحه‌ی بعدی کلربوک قرار گیرد.

🔴 گواهینامه‌های شرکت در کارگاه‌های آموزشی مرتبط، گواهی‌های تدریس در صفحه‌ی بعدی کلربوک قرار گیرد.

توجه) لطفا فقط کارگاه‌های تخصصی مرتبط با رشته تحصیلی خود را لحاظ نموده و از درج دوره‌های آموزشی غیرمرتبط خودداری نمائید.

🟩 در صورت راه‌اندازی، فعال‌سازی یا تاسیس کسب و کار مرتبط با رشته تحصیلی، مستندات دریافت‌شده از مراجع ذی‌صلاح در صفحه‌ی بعدی کلربوک قرار گیرد.

مطلب پیشنهادی :  پذیرش 26 هزار دانشجوی دکتری در دانشگاه‌ها
[5]

🟩 در صورت داشتن سابقه کار مرتبط، گواهینامه‌های اشتغال به کار و یا سایر مستندات از مراجع ذی‌صلاح در صفحه‌ی بعدی کلربوک قرار گیرد.

۱۸ هزار دانشجوی دکتری جوان انقلابی جایگزین اساتید حق‌التدریس‌ شدند [6]

توجه) لطفا فقط سوابق اشتغال مرتبط با رشته تحصیلی خود را لحاظ نموده و از درج سوابق اشتغال غیرمرتبط خودداری نمائید.

🔵 در صورت داشتن ثبت اختراع در مجامع معتبر داخلی و یا بین‌المللی، مستندات دریافت‌شده از مراجع ذی‌صلاح در صفحه‌ی بعدی کلربوک قرار گیرد.

🔵 در صورت ارائه اثر هنری منحصر به فرد و یا دریافت درجه هنری، مستندات دریافت‌شده از مراجع ذی‌صلاح در صفحه‌ی بعدی کلربوک قرار گیرد.

🔵 در صورت اخذ جایزه، تشویق‌نامه یا نشان افتخار علمی یا هنری مرتبط با حوزه تخصصی خود، مستندات دریافت‌شده از مراجع ذی‌صلاح در صفحه‌ی بعدی کلربوک قرار گیرد.

🔵 در صورت عضویت در مجامع معتبر علمی داخلی یا خارجی مرتبط با حوزه تخصصی خود، مستندات در صفحه‌ی بعدی کلربوک قرار گیرد.

🔵 در صورت انتشار مقاله تخصصی در مجلات معتبر، تصویر نامه پذیرش و صفحه اول مقاله در صفحه‌ی بعدی کلربوک قرار گیرد. (به‌همراه داشتن اصل مدارک الزامی می‌باشد)

🔵 در صورت ارائه مقاله تخصصی در همایش‌ها و سمینارهای معتبر علمی، تصویرنامه پذیرش و صفحه اول مقاله در صفحه‌ی بعدی کلربوک قرار گیرد. (به‌همراه داشتن اصل مدارک الزامی می‌باشد)

🔵 در صورت تألیف یا ترجمه کتاب، تصویر جلد کتاب و صفحه شناسنامه آن در صفحه‌ی بعدی کلربوک قرار گیرد. (به‌همراه داشتن اصل مدارک الزامی می‌باشد)

🔵 در صورتیکه در یکی از آزمون‌های معتبر زبان خارجی شرکت نموده و موفق به کسب حداقل امتیاز لازم شده‌اید، تصویر کارنامه آن در صفحه‌ی بعدی کلربوک قرار گیرد.

🔵 یک پوشه‌ی الکترونیکی با نام کدملی ده رقمی متقاضی تدریس تهیه شود و کاربرگ شماره 2 تکمیل‌شده (docx)، عکس پرسنلی (jpeg) و تصاویر تمامی مستندات بندهای 3 تا 19 در داخل آن ذخیره شود، سپس در یک لوح فشرده رایت و در کاور پلاستیکی قرار و به سطح داخلی جلد سمت چپ کلربوک الصاق شود.

پکیج های آمادگی آزمون زبان موجود شده است که نیازی به تهیه پکیج های جداگانه نخواهید داشت ، مباحث بصورت فیلم آموزشی و نکته محور بوده که توسط مدرس تا یکسال پشتیبانی مستقیم خواهید داشت + سوالات جدیدترین آزمون ها با شما تمرین می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر پیام دهید 09306406058
پکیج MSRT / پکیج EPT / پکیج Tolimo / پکیج UTEPT / …

www.phdphd.org [7]

مشاوره برای آزمون دکتری [8]

برای مشاوره اینجا بزنید [8]

خدمات کنکور دکتری [9] 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری [10]