- پایگاه خبری آزمون دکتری - https://phdphd.org -

امروز آخرین مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت آزمون دکتری ۹۶

منابع آزمون دکتری

[2]

به نقل از معاون پژوهشی phdphd، حسین توکلی اعلام نمود: داوطلبان برای شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون ورودی دکتری(جهت دریافت جزئیات تکمیل ظرفیت دکتری سراسری سال 1396 کلیک کنید [3])نیمه متمرکز سال ۹۶ تا ساعت ۲۴ شنبه (۲۲ مهرماه) فرصت دارند ۱۵ کد رشته محل را انتخاب کنند.

وی افزود : داوطلبانی که تاکنون انتخاب رشته خود را تکمیل کرده‌اند نیز می‌توانند با توجه به اعلام ظرفیت‌های جدید، فرم انتخاب رشته خود را ویرایش کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: تمامی داوطلبانی که در آزمون دکتری سال ۹۶ ثبت‌نام و شرکت کرده‌اند، با توجه به کارنامه آزمون خود که دارای نمره کل مثبت است، می‌توانند بر اساس ضوابط و شرایط در دفترچه راهنما، نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

مطلب پیشنهادی :  آمار داوطلبان انتخاب رشته کننده 67 هزار نفر
[4]

حسین توکلی اظهار داشت : داوطلبانی که پیش از این در آزمون دکتری ۹۶ پذیرفته شده‌اند نیز می‌توانند در این دوره انتخاب رشته کنند، اما در صورت پذیرفته شدن، قبولی قبلی آنها لغو و باید از کد رشته قبولی جدید ثبت‌نام‌ کنند.

وی خاطرنشان کرد: تا صبح روز (پنجشنبه ۲۰ مهرماه ۹۶) تعداد ۲۰ هزار و ۱۶۵ داوطلب نسبت به انتخاب کد رشته خود در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۹۶ اقدام کرده‌اند.

www.phdphd.org [5]

مشاوره برای آزمون دکتری [6]

برای مشاوره اینجا بزنید [6]

خدمات کنکور دکتری [7] 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری [8]