- پایگاه خبری آزمون دکتری - https://phdphd.org -

انتخاب رشته دکتری 83 هزار نفر

منابع آزمون دکتری

نکات مهم در انتخاب رشته تحلیلی آزمون دکتری  [2]

انتخاب رشته دکتری 83 هزار نفر

به گزارش پایگاه خبری آمون دکتری [3] ، سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه مهلت انتخاب رشته آزمون [4] نیمه متمرکز دکتری سال ۱۴۰۱ امشب ۳۰ فروردین ماه پایان می‌یابد و به هیج وجه قابل تمدید نیست، گفت: تاکنون ۸۳ هزار و ۸۰۰ نفر در این آزمون انتخاب رشته کردند.

دکتر حسن مروتی ضمن اعلام این مطلب در مورد آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۱۴۰۱ گفت: به داوطلبان مجاز به انتخاب رشته توصیه می‌شود در صورت تمایل در ساعات باقی مانده نسبت به انتخاب کد رشته محل‌های خود از طریق درگاه اینترنتی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org [5] اقدام نمایند.

وی افزود: ظرفیت پذیرش آزمون دکتری ۱۴۰۱ مجموعاً ۲۴ هزار و ۲۵۴ نفر است که ۱۲ هزار و ۷۱۶ نفر در ۲۴۷ کد رشته امتحانی مربوط به دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.

مطلب پیشنهادی :  اطلاعیه و آیین نامه پذیرش دکتری بدون آزمون به شیوه استاد محور دانشگاه امیرکبیر ۱۴۰۳
[6]

مروتی تاکید کرد: تعداد ۱۱ هزار و ۵۳۸ نفر در ۱۹۳ کد رشته امتحانی مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی پذیرفته خواهند شد و داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و متقاضی انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه اینترنتی www.azmoon.org [7] مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی اقدام نمایند.

سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: متقاضیانی که قبلاً انتخاب رشته خود را تکمیل و کدرهگیری دریافت کرده‌اند در صورت نیاز می‌توانند در بازه زمانی اعلام شده نسبت به مشاهده و ویرایش کد رشته محل‌های انتخابی اقدام کنند.

مشاوره برای آزمون دکتری [8]

برای مشاوره اینجا بزنید [8]

خدمات کنکور دکتری [9] 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری [10]