- پایگاه خبری آزمون دکتری - https://phdphd.org -

نرخ بیکاری دکتری دامپزشکی همدان

منابع آزمون دکتری

بیکاری دکتری دامپزشکی [2]

نرخ بیکاری دکتری دامپزشکی همدان

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری (PhdPhd.org [3]) ، سید مسعود ذوالحواریه در مراسم روز دامپزشک از نرخ بیکاری دکتری دامپزشکی همدان گفت و اظهار کرد: دامپزشکی دو ماموریت بزرگ برعهده دارد که یکی پیشگیری از بیماری‌های دامی و دیگری تامین امنیت غذایی است.

وی با بیان اینکه دامپزشکان در گمنامی تلاش می‌کنند بشریت گرفتار بیماری نشود و غذای سالم با منشأ دامی در اختیار مردم قرار گیرد گفت: همدان یکی از استان‌های ممتاز در کشور است چراکه در تمام مراکز طبخ غذا یک ناظر بهداشتی حضور دارد(نرخ بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی [4]).

رئیس سازمان نظام دامپزشکی استان همدان [5] با اشاره به اینکه این طرح در کشور بی‌نظیر است که در استان فراگیر شده افزود: این طرح اخیراً در برخی از واحدهای تهران به صورت پایلوت اجرا می‌شود و مانند همدان فراگیر نیست.

وی با بیان اینکه نظام دامپزشکی ساماندهی امور صنفی دامپزشکی را برعهده دارد و خوشبختانه وضعیت خوبی را شاهد هستیم گفت: در حوزه دکتری دامپزشکی نرخ بیکاری منفی است و در حوزه کارشناسی و کارشناسی ارشد این نرخ پنج درصد است که آن هم مربوط به خانم‌ها می‌شود.

مطلب پیشنهادی :  تمدید مهلت ثبت نام دکتری مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی
[6]

ذوالحواریه با اشاره به اینکه صنف نظام دامپزشکی آموزش مستمر به همکاران را در برنامه دارد افزود: با آغاز کار شورای نظام دامپزشکی، هر ماه یک کارگاه برگزار می‌شود(معایب تحصیل دکتری در ایران [7]).

ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی، دکتری عمومی دامپزشکی و دکتری پیوسته بیوتکنولوژی دانشگاه تهران [8]

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان نیز با بیان اینکه همکاران دامپزشکی شبانه‌روزی در تامین امنیت غذایی دارند و باید قدردان زحمات آنها بود اظهار کرد: اجرای طرح آنلاین بازرسی یکی از ضرورت‌هاست چراکه امکانات به روز در حوزه دامپزشکی و جهاد کشاورزی مورد نیاز است.

منصور رضوانی‌جلال با تاکید به اینکه این سامانه امکانی را فراهم می‌کند که در کوتاه‌ترین مدت پاسخگوی ارباب رجوع باشیم گفت: سالانه 370 تن شیر در استان تولید می‌شود.

وی با اشاره به وجود 379 هزار دام سنگین و یک‌میلیون و 500 هزار واحد دام سبک در استان افزود: سالانه بیش از 70 هزار تن مرغ در استان تولید می‌شود(ویدئو آینده شغلی فارغ التحصیلان دکتری [9]).

جزئیات ثبت نام دکتری دانشگاه بوعلی سینا همدان [10]

مشاوره برای آزمون دکتری [11]

برای مشاوره اینجا بزنید [11]

خدمات کنکور دکتری [12] 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری [13]