- پایگاه خبری آزمون دکتری - https://phdphd.org -

نرم افزار تخمین رتبه کنکور دکتری

منابع آزمون دکتری

نرم افزار تخمین رتبه کنکور دکتری [2]

هر ساله بعد از برگزاری آزمون دکتری، سازمان سنجش دفترچه سوالات و پاسخنامه ای آزمون در هر گروه آزمایشی را روی وب سایت خود به نشانی sanjesh.org منتشر می نماید. داوطلبان می توانند با مقایسه پاسخنامه منتشر شده و پاسخ های خود، درصد های دروس امتحانی رشته خود را محاسبه نمایند.
برای اینکه داوطلبان مطلع شوند که با درصد های احتمالی، چه ترازی کسب می نمایند و شانس قبولی در کدام دانشگاه های دولتی و آزاد را دارند، می توانند از نرم افزار تخمین رتبه دکتری استفاده نمایند. این نرم افزار با استفاده از کارنامه های آزمون دکتری  در پایگاه تخصصی دکتری [3] تولید شده است. (نحوه محاسبه نمره منفی در کنکور دکتری [4])

بعد از تخمین اطلاعاتی همچون رتبه تخمینی ، تراز تخمینی و دانشگاه قابل هدف مشخص می شود.

09306406058 [5]

ورود به نرم افزار تخمین رتبه [2]

 

نرم افزار تخمین رتبه کنکور دکتری [2]

09306406058 [5]

مشاوره مصاحبه دکتری (آزاد و سراسری) [6]

نمره کل یا همان تراز ، نمره ایست که وضعیت هر داوطلب نسبت به سایر داوطلبان در رشته امتحانی را مشخص می کند . برای محاسبه تراز هر داوطلب در هر درس ، تفاضل نمره خام ( درصد ) داوطلب در آن درس ، از میانگین نمره خام همه داوطلبان در آن درس را بر انحراف معیار تقسیم می کنند . برای این که عددی که به دست می آید ، برای داوطلبان ملموس باشد و با اعدادی منفی یا اعشاری سر و کار نداشته باشند و تراز ها در محدوده ی خاصی قرار بگیرند ، آن را در 1000 ضرب و با 5000 جمع می کنند و حاصل بدست آمده ، تراز داوطلب در آن درس می باشد . در واقع نمره کل ، حاصل میانگین وزنی از تراز داوطلب در همه دروس است . (لیست دانشگاه های آزاد تهران [7])

مطلب پیشنهادی :  اعلام تاریخ نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری 1403
[8]

برای دریافت مشاوره ضبط شده مصاحبه دکتری (براساس آخرین تغییرات شاخص های مصاحبه دکتری) [9] کلیک کنید.

آزمون دکتری 1403 چطور بود؟ [10]

با توجه به تغییر مداوم ظرفیت ها ، تعداد شرکت کنندگان ، درجه سختی سوالات ، تنوع سنی و جنسیتی شرکت کنندگان ، تاثیر عوامل محیطی همانند شرایط اقتصادی و… بر انجام  یا عدم انجام انتخاب رشته داوطلبان ، کاهش یا افزایش هرساله کدرشته های دانشگاهی ، انتخاب رشته دکتری یک مقوله کاملا دستی و تخصصی است و هیچ نرم افزار یا سیستمی توانایی حل معادله ای با این حجم از مجهولات را نخواهد داشت و همین مسئله باعث افزایش سردرگمی و ابهام بیش از پیش داوطلبان خواهد شد.
در نتیجه برای انجام انتخاب رشته اصولی حتما از متخصصان و اساتید این حوزه کمک بگیرید(واتساپ 09306406058)

09306406058 [5]

مشاوره برای آزمون دکتری [11]

برای مشاوره اینجا بزنید [11]

خدمات کنکور دکتری [12] 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری [13]