- پایگاه خبری آزمون دکتری - https://phdphd.org -

اطلاعیه حمایت مالی از دوره های پسادکتری

منابع آزمون دکتری

دوره های پسادکتری [2]

به گزارش معاون پژوهشی phdphd [3]، فراخوان حمایت مالی از دوره های پسادکتری(جهت کسب اطلاع از دوره تحقیقاتی فوق دکتری کلیک کنید) [4] منتشر شد.

معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت تا سقف ۲۵۰ میلیون ریال از دوره‌های پسادکتری در دانشگاه‌های علوم پزشکی حمایت مالی می‌کند.

این حمایت در صورت تصویب طرح تحقیقاتی فرد در دانشگاه مربوطه و حمایت مالی از پروژه توسط آن دانشگاه صورت می گیرد.

دستورالعمل حمایت از پژوهشگران پسادکتری اصلاح شد [5]

توجه داشته باشید :

مدارک خواسته شده باید جهت بررسی اولیه حداکثر تا تاریخ ۱۵ آذرماه برای حمایت مالی از دوره های پسادکتری به معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت از سوی دانشگاه های علوم پزشکی ارسال شود.

گواهی مربوط به مدرک فارغ التحصیلی داوطلب، کپی شناسنامه داوطلب (سن داوطلب کمتر از ۴۰ سال)، تصویر h index محقق اصلی (استاد راهنما) بر اساس اسکوپوس (h index بالاتر از ۱۵)، کپی قرارداد طرح تحقیقاتی دانشگاه با محقق اصلی (استاد راهنما)، رزومه اساتید و داوطلبان آن دانشگاه به همراه عنوان و اطلاعات طرح تحقیقاتی مصوب، از جمله مدارک مورد نیاز جهت بررسی است.

اعلام نتایج بررسی پرونده متقاضیان پسادکتری دانشگاه سمنان [6]

با توجه به رقابتی بودن سهمیه ی حمایت مالی از دوره های پسادکتری ، سابقه پژوهشی استاد، فرد داوطلب و کیفیت طرح تحقیقاتی در فرآیند اختصاص بودجه حائز اهمیت است.

مطلب پیشنهادی :  تمدید انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد اسلامی سال ۱۴۰۳
[7]

حمایت مالی ۹۰ میلیون تومانی از طرح های دوره دکتری [8]

دستورالعمل حمایت از دوره‌های پسا ارشد و پسادکتری

توسعه دانش و فناوری در کشور مستلزم سرمایه‌گذاری بر روی پژوهش و زیرساخت‌های آن به خصوص زیرساخت‌های انسانی پژوهش است. صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور در راستای مأموریت‌های خود و کمک به توسعه زیرساخت‌های پژوهش در کشور، برنامه حمایت از دوره‌های پساارشد و پسادکتری را تعریف نموده است، تا ضمن استفاده از پتانسیل‌های پژوهشی موجود در دانشگاه‌ها جهت انجام پژوهش‌های پیشرو اولویت‌دار و تقاضامحور، از طریق این دوره‌ها به توسعه زیرساخت انسانی پژوهش در کشور کمک نماید. نحوه حمایت صندوق در چارچوب این دستورالعمل و شیوه‌نامه اجرایی آن می‌باشد.

جهت دانلود دستورالعمل حمایت از دوره‌های پسا ارشد و پسادکتری؛ بر روی فایل ذیل کلیک نمایید.

 دانلود فایل [9]

www.phdphd.org [10]

مشاوره برای آزمون دکتری [11]

برای مشاوره اینجا بزنید [11]

خدمات کنکور دکتری [12] 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری [13]