انتخاب-رشته-کنکور-دکتری

داوطلبان با استفاده از شماره داوطلبي يا شماره پرونده و همچنين شماره شناسنامه و سال تولد به كارنامه نتايج اوليه آزمون خود دسترسي خواهند داشت. آن‌دسته از افرادی كه براساس مندرجات كارنامه اوليه مجاز به انتخاب رشته‌هاي تحصيلي شده‌اند، مي‌بايست نسبت به ثبت كدرشته‌محل‌هاي انتخابي خود (حداكثر 50 كدرشته محل درصورت وجود) با توجه به رشته امتحاني كه در آن آزمون داده‌اند،  اقدام نمايند.

ولی نکته ی مهم این است که : آزمون دکتری هر ساله داوطلبانی با رتبه های مشابه اما قبولی های متفاوت و دور از تصور دارد ، آنها می توانستند با جا به جایی علمی و حرفه ای یک کد رشته شانس خود را از یک دانشگاه دور به یک دانشگاه بهتر و نزدیکتر افزایش دهند. اساتید متخصص انتخاب رشته آزمون دکتری در پایگاه PhdPhd.Org با نرخ عالی در قبولی قطعی هرساله به ارائه مشاوره تخصصی و انتخاب رشته حرفه ای پرداخته و به شما داوطلبان عزیز کمک خواهند نمود. کافی است نوع مشاوره درخواستی را از موارد زیر انتخاب و تهیه کرده و پس از واریز ، تصویر رسید پرداخت خود را به شماره 09306406058 ارسال کنید.

برای درخواست انتخاب رشته دکتری 1403 اینجا بزنید

PDF دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دكتری سراسری سال 1403

PDF دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دكتری آزاد سال 1403

PDF دفترچه راهنمای انتخاب رشته بدون آزمون دوره دكتری آزاد سال 1403 (استعداد درخشان)

PDF اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته (شماره 2) آزمون ورودی دکتری (Ph.D) نیمه‌متمرکز سال 1403

مشاوره برای آزمون دکتری

نمودار تفکیکی انتخاب رشته دکتری آزاد و سراسری (دولتی)

بسیاری از داوطلبان دکتری گمان می کنند انتخاب رشته دکتری هم همانند انتخاب رشته سایر مقاطع است ، در صورتی که اصلا اینطور نبوده و فاکتور های اساسی و موثر در انتخاب رشته دخیل است.

در این روش، مشاوران ، انتخاب رشته پیشنهادی (با بالاترین شانس قبولی) را ارائه می دهند.

بر اساس رتبه / تراز / ظرفیت /وضعیت مالی برای شهریه / علاقه مندی های شما

لیست کد رشته محل هایی که شانس بیشتری دارید 

خدمت تان ارائه می شود.

و امّا محصولی که شما دریافت می کنید چیست؟

لیستی شامل کد رشته محل هایی که شانس بیشتری برای دعوت به مصاحبه دارید بر اساس پارامترهایی نظیر (علاقه مندی ها ، محل سکونت ، شاغل بودن ، دوری مسیر ، متاهل بودن ،  فرزند خردسال ، وضعیت مالی تان برای پرداخت شهریه دانشگاه های آزاد و نوبت دوم و…) خدمت تان ارائه می شود.

برای درخواست انتخاب رشته دکتری 1403 اینجا بزنید

 

لیست انتخاب رشته دکتری

دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دكتری سراسری سال 1403

دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دكتری آزاد سال 1403

دفترچه راهنمای انتخاب رشته بدون آزمون دوره دكتری آزاد سال 1403 (استعداد درخشان)

نوع مشاوره درخواستی را از موارد زیر انتخاب و تهیه کرده و پس از واریز ، تصویر رسید پرداخت خود را به شماره 09306406058 ارسال کنید.

سریعا واریز نمایید تا برای انتخاب رشته در لیست رزرو قرار گیرید.

تمامی مشاوره ها دارای پشتیبانی واتساپ است.

انتخاب رشته ی خودتان را به متخصصان بسپارید تا تضمین شده قبول شوید.

مشاوره برای آزمون دکتری

🛡️ پس از واریز و رزرو ، اطلاعات زیر از شما دریافت می شود؛ سپس کد هایی که شانس قبولی شما در آن بیشتر است ، تقدیم حضور میگردد.

انتخاب رشته بر اساس پارامتر های زیر انجام می گیرد:

⭐ 1.نام رشته و دانشگاه محل فارغ التحصیلی ارشد و کارشناسی.
⭐ 2.گرایش،شهر و دانشگاه های مورد علاقه تان که دوست دارید در انتخاب رشته تان مورد توجه قرار گیرد.
⭐ 3.وضعیت رزومه تحصیلی(مقاله و زبان و کتاب و تدریس و… )
⭐ 4.وضعیت مالی تان برای پرداخت شهریه دانشگاه های آزاد و نوبت دوم و… ؟
⭐ 5.محدودیتهایی که دارید وباید در انتخاب رشته تان مورد توجه قرار گیرد، کدامند؟ (محل سکونت، شاغل بودن،دوری مسیر، متاهل بودن و فرزند خردسال و…)

🔴اطلاعات ارسالی شما ، با توجه به رتبه و تراز شما و همچنین شانس و امکان قبولی تان در انتخاب رشته شما، از طرف مشاور مورد توجه قرار خواهد گرفت.

تصاویر-ضمانت-نامه-ای کنکور دکتری

چند نکته مهم که در انتخاب رشته پایگاه دکتری مورد توجه قرار گرفته است:

1- دقت کنید که انتخاب كد رشته محلهايتان حتما بايد براساس اولويت بندي و متناسب با رتبه هاي كه بدست آورده ايد صورت گيرد، چرا كه پس از اعلام فهرست داوطلبان براي شركت در مصاحبه، معرفي و تغيير كد رشته محلهاي داوطلباني كه معرفي شده اند حتي اگر نمره علمي لازم را بدست آورده باشد (در مقايسه با ساير داوطلبان معرفي شده به اولويتهاي بعدي) امكان پذير نميباشد.

2- از آنجا که بعضی از داوطلبان به دلیل دوری محل سکونت و محل قبولی احتمالا دست به انتخاب رشته نخواهند زد. برخی دیگر از داوطلبان نیز به دلایلی همچون گزینش ؛ تاهل و … از ادامه راه باز خواهند ماند لذا ما بطور کامل و با امید بالا به قبولی شما دست به انتخاب رشته زده ایم. بنابراین به همه داوطلبان مجاز شده پیشنهاد می کنیم حتما انتخاب رشته شان را بصورت کامل انجام دهند.

3- بايد توجه نمود كه امكان معرفي داوطلبي كه قبلاً معرفي نشده نيز به هيچ وجه وجود ندارد لذا ممكن است عليرغم رتبه خوبي كه كسب نموده ايد شانس قبولي تان از افراد مجاز بعدي كمتر شود، يعني ممكن است از بين 1100 نفر مجاز شده براي يك رشته، شما با رتبه 400 و با يك انتخاب رشته ايده آل نگر قبول نشويد ولي كسي كه رتبه 700 بدست آورده ولي يك انتخاب واقع گرايانه و متناسب با رتبه اش داشته است قبول شود.

4- توجه نمائيد كه از يكسو با جملاتي همچون ” اساتيد فلان دانشگاه فقط از فارغ التحصيلان دانشگاه خود دانشجوي دكتري شان را انتخاب مي كنند ” و از سوي ديگر با ” انتخابي كاملا رويايي و ايده آل نگر و خارج از واقعيت رزومه و رتبه كسب شده ي تان” شانس قبولي خود را كاهش ندهيد. چرا که از سال گذشته با كمّي شدن جداول پذيرش در مصاحبه دكتري ، احتمال تعصبي برخورد كردن دانشگاه ها با اين مسئله بسيار بسيار كاهش پيدا نموده است.

 

در این روش، مشاوران ، انتخاب رشته پیشنهادی (با بالاترین شانس قبولی) را ارائه می دهند.

خدمات کنکور دکتری

راه های ارتباطی با مشاوران ما:

تماس تلفنی فقط با تعیین وقت قبلی

021-66061083

(ساعات اداری)

09306406058 (پیامک، واتساپ، تلگرام، ایتا)

پیج اینستاگرام : phdphd_org@

کانال تلگرام : phdphd_org@