کد خبر: 66845

تاریخ بروزرسانی : 1402/01/31

انتشار دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1402 + لینک دانلود

منابع آزمون دکتری

دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1402

انتشار دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1402 + لینک دانلود

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، انتخاب رشته دوره دکتری تخصصی سال 1402 دانشگاه آزاد اسلامی برای داوطلبانی که در آزمون سراسری دوره دکتری تخصصی سازمان سنجش آموزش کشورشرکت کرده اند، از چهارشنبه 30 فروردین ماه آغاز و تا روز چهارشنبه 6 اردیبهشت ماه  ادامه دارد. داوطلبان مجاز به انتخاب رشته براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور می توانند متناسب با مجموعه امتحانی خود حداکثر تا 80 رشته/ محل را در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب کنند.

💡 داوطلبان لازم است با مراجعه به سامانه www.azmoon.org دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت نمایند. متقاضیان دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی لازم است پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و درصورت دایر بودن رشته/ گرایش مورد تقاضای ایشان در دانشگاه آزاد اسلامی از طریق سامانه مذکور انتخاب رشته نمایند.

💡 داوطلبان لازم است با کد شناسه انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور وکد ملی اقدام به ورود به سامانه نموده وپس از پرداخت وجه ثبت نام نسبت به انتخاب رشته/محل های مورد نظر خود به ترتیب اولویت اقدام نمایند. 

💡 به گزارش روابط عمومی مرکز سنجش، پذیرش وفارغ التحصیلی، داوطلبان مجاز به انتخاب رشته براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور می توانند متناسب با مجموعه امتحانی خود حداکثر تا ۸۰ رشته/ محل را در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب کنند.

🔵دانلود دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1402 (PDF)🔵

ثبت‌نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی استعدادهای درخشان

اگر مایل هستید انتخاب رشته ی شما توسط اساتید و تیم تخصصی صورت بگیرد به این صفحه بروید.

نمودار تفکیکی انتخاب رشته دکتری آزاد و سراسری (دولتی)

📢 داوطلبان لازم است با مراجعه به سامانه www.azmoon.org دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت نمایند. متقاضیان دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی لازم است پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و درصورت دایر بودن رشته/ گرایش مورد تقاضای ایشان در دانشگاه آزاد اسلامی از طریق سامانه مذکور انتخاب رشته نمایند.

📢 داوطلبان لازم است با کد شناسه انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور وکد ملی اقدام به ورود به سامانه نموده وپس از پرداخت وجه ثبت نام نسبت به انتخاب رشته/محل های مورد نظر خود به ترتیب اولویت اقدام نمایند.

📢 تمامی داوطلبانی که مطابق کارنامه اولیه خود مجاز به انتخاب رشته محل های دانشگاه آزاد هستند و انتهای کارنامه اولیه خود کد دسترسی به انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد را مشاهده می کنند، می توانند در انتخاب رشته دانشگاه آزاد شرکت نمایند. متقاضیان قبل از ورود به سامانه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ملزم به پرداخت هزینه انتخاب رشته از طریق کارت های بانکی عضو شبکه شتاب هستند.
📢 به دلایل مختلفی همچون اهمیت زیاد مرحله انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد در پذیرش یا عدم پذیرش نهایی داوطلبان و ظرفیت کم پذیرش دوره دکتری تخصصی، داوطلبان باید در تکمیل فرم انتخاب رشته نهایت دقت را به کار ببرند و علاوه بر توجه به فاکتورهای علاقه، مسافت دانشگاه تا محل سکونت، کیفیت دانشگاه و شهریه دکتری دانشگاه آزاد، حتما از افراد با تجربه که در این زمینه دانش کافی دارند کمک بگیرند. داوطلبان در این مرحله می توانند حداکثر 80 کدرشته محل را از لیست رشته محل های مندرج در دفترچه و با توجه به رشته امتحانی انتخاب کنند.
⭐⭐⭐⭐⭐توصیه می کنیم ابتدا دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1402 را بطور کامل مطالعه نمایید سپس فرم پیش نویس انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد را دانلود و پرینت نموده و اولویت های خود را در آن به صورت پیش فرض وارد نمایید و بعد از مشاهده نهایی ترتیب انتخاب های خود به سایت azmoon.org مراجعه و به قسمت انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد رفته و کدرشته محل ها را به ترتیب علاقه از 1 تا 80 در فرم اینترنتی وارد کنید.

مطلب پیشنهادی :  جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای لغو شد

انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد

توجه داوطلبان گرامی را به نکات ذیل جلب می‌نماید:
1- داوطلب گرامی جهت ثبت نام از آخرین نگارش مرورگرهای Google Chrome و یا Mozilla Firefox استفاده نمایید.
2- داوطلبان لازم است به منظور انتخاب رشته با استفاده از شناسه انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه اولیه سازمان سنجش آموزش کشور و کدملی وارد سامانه شوند.
3-تنها داوطلبانی امکان ورود به سامانه انتخاب رشته را خواهند داشت که براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته باشند.
4- پس از ورود به سامانه لازم است هزینه انتخاب رشته به مبلغ 1,900,000 ریال از سوی داوطلب پرداخت شود.
5- هر داوطلب می تواند حداکثر تا 80 کد رشته و محل را متناسب با کدرشته امتحانی خود انتخاب و به ترتیب اولویت ثبت نماید.
6- داوطلبان پس از انتخاب رشته و محل لازم است گزینه ثبت نهایی را انتخاب و نسخه چاپی رشته و محلهای انتخابی را از سامانه دریافت و تا زمان اعلام نتایج نهایی حفظ نمایند.
7- ویرایش رشته / محل های انتخابی تا پایان مهلت انتخاب رشته فعال بوده و داوطلبان نیازی به پرداخت هزینه مجدد به منظور ویرایش رشته و محل های انتخابی خود نیستند.

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
5 1 رای
امتیاز بدهید
guest
4 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
عالی نسب
میهمان
عالی نسب
22 آبان ، 1402

چقدرررر شما فوق العاده اید

عاقبتتون بخیر

دلتون شاد

Kasra
میهمان
Kasra
22 آبان ، 1402

واقعا از مجموعه phdphd.org تشکر می‌کنم ….. خیلی عالی و مفید

یوسف
میهمان
یوسف
22 آبان ، 1402

مفاهیم اصلی بسیار شیوا و مختصر توضیح داده شدن و اصولی که گفته میشه خیلی کاربردی هستن

طلوعی
میهمان
طلوعی
22 آبان ، 1402

بسیارجامع وعالی یک دنیاسپاس برکت ونوربراتون جاری باشه

4
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x