- پایگاه خبری آزمون دکتری - https://phdphd.org -

لیست مجلات معتبر دکتری دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی

منابع آزمون دکتری

دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی [2]

لیست مجلات معتبر دکتری دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی

دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه­ طباطبایی [3]با پیشینه ­ای که به زمان تأسیس مدرسه عالی بازرگانی در سال ۱۳۳۷ بازمی­گردد،‌ یکی از ریشه ­دارترین دانشکده­ های اقتصاد در کشور است.  
این دانشکده با دارا بودن بیشترین تعداد عضو هیأت علمی در بین دانشکده­ های اقتصاد سراسر کشور، تنوعی بی­ بدیل را در تخصص ­ها و دیدگاه ­های مختلف داراست که نتیجه آن در تنوع رشته ­ها و گرایش­ های مختلف اقتصاد متبلور شده است. این ویژگی­ در کنار مزیت­ های دیگری همچون وجود قطب علمی اقتصاد توسعه،‌ پژوهشکده علوم اقتصادی و دارا بودن فصلنامه ­های علمی-پژوهشی متعدد سبب شده تا همواره مورد توجه ویژه نهادهای سیاستگذاری و برنامه­ ریزی کشور قرار گرفته و به عنوان سرمایه­ ای نمادین در آموزش و پژوهش اقتصاد در ایران،‌ ایفای نقش نماید. این دانشکده تاکنون در مقاطع و گرایش‌ های مختلف به شرح زیر دانشجو پذیرفته است:

🔴 – مقطع کارشناسی در 4 رشته اقتصاد بازرگانی،‌اقتصاد صنعتی،‌ اقتصاد کشاورزی و اقتصاد نظری می‌باشد و از سال 1395 به بعد دانشجو فقط به عنوان رشته علوم اقتصادی پذیرفته می‌شود و در ترم 3 می‌توانند گرایش‌های خود را انتخاب کنند.

🔴 – مقطع کارشناسی‌ارشد در رشته علوم اقتصادی (با 6 گرایش اقتصاد نظری،‌ اقتصاد توسعه و برنامه‌­ریزی اقتصادی، ‌اقتصاد محیط زیست، اقتصاد انرژی، اقتصاد اسلامی و اقتصاد و تجارت‌الکترونیک)

🔴 – مقطع دکتری در 3 رشته علوم اقتصادی (با گرایش‌­های اقتصاد بین‌­الملل،‌اقتصاد ایران،‌اقتصاد ریاضی،‌اقتصاد سنجی،‌اقتصاد پولی،‌اقتصاد مالی،‌اقتصاد منابع،‌اقتصاد شهری و منطقه‌­ای، ‌توسعه اقتصادی و اقتصاد بخش‌عمومی)،‌اقتصاد نفت و گاز (با گرایش­‌های بازارها و مالیه نفت و گاز و حقوق و قراردادهای نفت و گاز) و فلسفه اقتصاد اسلامی.

مطلب پیشنهادی :  تمدید انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد اسلامی سال ۱۴۰۳
[4]

سوابق پژوهشی دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی [5]

لیست مجلات معتبر دکتری دانشکده اقتصاد

🌏 پژوهشنامه اقتصاد انرژی ایران

🌏 فصلنامه اقتصاد کشاورزی و محیط زیست

🌏 پژوهش های اقتصادی ایران

واحد خدمات آموزشی دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی

این بخش با بهره‌گیری از کارشناسان خبره و آموزش دیده به انجام کلیه خدمات مرتبط با مسائل آموزشی دانشجویان می‌پردازد. دانشجویان جهت ثبت نام، پیگیری امور مرتبط با برنامه‌ریزی و برگزاری کلاس‌ها، پیگیری بخش نامه‌های ابلاغ شده، انجام امور فارغ‌التحصیلی و … می‌توانند به این واحد مراجعه نمایند.

واحد پژوهشی دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی

این بخش با بهره‌گیری از کارشناسان خبره و آموزش دیده به انجام کلیه خدمات مرتبط با مسائل و امور پژوهشی استادان و دانشجویان می‌پردازد. اعضای هیات علمی و دانشجویان برای چاپ مقالات، تشویق مقالات، اقدام جهت اخذ فرصت مطالعاتی، دریافت معرفی نامه جهت پژوهش و انجام دادن وظایف پژوهشی در دانشکده و سازمان‌های دیگر می‌توانند به این واحد مراجعه نمایند.

www.phdphd.org [6]

لیست موضوعات مقاله، پایان نامه و رساله دکتری

موضوعات پایان نامه علوم انسانی [7]

موضوعات پایان‌نامه فنی و مهندسی [8]

موضوعات پایان‌نامه علوم پایه [9]

موضوعات پایان‌نامه مهندسی کشاورزی [10]

موضوعات پایان‌نامه هنر [11]

موضوعات پایان نامه زبان [12]

مشاوره برای آزمون دکتری [13]

برای مشاوره اینجا بزنید [13]

خدمات کنکور دکتری [14] 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری [15]