کد خبر: 35566

تاریخ بروزرسانی : 1400/01/22

ابلاغ اصلاحیه قانون ارتقای اعضای هیات‌علمی به دانشگاه ها

منابع آزمون دکتری

ابلاغ اصلاحیه قانون ارتقای اعضای هیات‌علمی به دانشگاه ها

ابلاغ اصلاحیه قانون ارتقای اعضای هیات‌علمی به دانشگاه ها

رئیس دانشگاه شهید بهشتی گفت: اصلاحیه قانون ارتقای اعضای هیات علمی توسط مرکز هیات‌های ‌امنا و هیات‌های ممیزه وزارت علوم به دانشگاه ها ابلاغ شد.

سید حسن صدوق با اعلام این خبر گفت: قانون ارتقای اعضای هیات‌علمی در گذشته بیشتر به داشتن مقاله و طرح‌های خارجی با درجه Q۲ و Q۱ می پرداخت اما بر اساس اصلاحیه جدید  که از امسال نیز اجرایی می شود، برای رشته‌های علوم انسانی و علوم اجتماعی یک یا دو مقاله خواسته می‌شود.

درخصوص اصلاح بند طرح‌های خارجی نیز وزارت علوم  اصلاح بند طرح‌های خارجی را که یکی از موارد درخواستی برای اصلاح بود، نپذیرفت، اما در عمل این موضوع در بررسی پرونده‌ها مورد ملاحظه قرار خواهد گرفت.

تداوم روند جذب هیات علمی دانشگاه ها

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: روند جذب اعضای هیات علمی هیچ دانشگاهی از وزارت علوم خارج نشده و مراکز جذب با نظارت هیات مرکزی فعال است.

مطلب پیشنهادی :  آگهی فراخوان پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه محقق اردبیلی برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳(سهمیه استعدادهای درخشان )

منصور غلامی وزیر علوم،  تحقیقات و فناوری در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جذب اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها اظهار کرد: به طور کلی یک مرکز جذب و  یک هیات عالی جذب وجود دارد که درباره  چگونگی جذب اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها تصمیم می‌گیرند و کارها را انجام می‌دهند.

جهت اطلاع از اخبار هیات علمی کلیک کنید

www.phdphd.org

 

 

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x