کد خبر: 74476

تاریخ بروزرسانی : 1402/08/01

آیین نامه جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی

منابع آزمون دکتری

آیین نامه جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی

آیین نامه جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، هیأت وزیران در جلسه 17 /11 /1400 به پیشنهاد مشترک سازمان اداری و استخدامی کشور و معاونت علمی و فناوری رییس جمهور (بنیاد ملی نخبگان) و به استناد اصل یکصد و سی ‌و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و تبصره (1) ماده (65) قانون مدیریت خدمات کشوری – مصوب 1386 – و در اجرای سند راهبردی کشور در امور نخبگان – مصوب 1391 – و ماده (5) راهکارهای جذب و نگهداشت، تعامل مؤثر و بازگشت نخبگان – مصوب 1400 – شورای عالی انقلاب فرهنگی، آیین نامه جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی را به شرح زیر تصویب کرد:

فصل اول – تعاریف و کلیات

ماده 1 – در این آیین نامه، اصطلاحات زیر در معانی مشروح مربوط به کار می روند:

1 – بنیاد: بنیاد ملی نخبگان و واحدهای تابع آن.

2 – سازمان: سازمان اداری و استخدامی کشور و واحدهای تابع آن.

3 – دستگاه اجرایی: قوای سه گانه جمهوری اسلامی ایران اعم از وزارتخانه ها، سازمان ها و مؤسسات دولتی و دانشگاه های دولتی، شرکت های دولتی، مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت، بانک ها و مؤسسات اعتباری دولتی، شرکت های بیمه دولتی، مؤسسات و نهادهای عمومی غیردولتی (در مواردی که آن بنیادها و نهادها از بودجه کل کشور استفاده می نمایند)، بنیادها و نهادهای انقلاب اسلامی، مجلس شورای اسلامی، شورای نگهبان، مجمع تشخیص مصلحت نظام، نیروهای مسلح، بنیادها و مؤسساتی که زیر نظر مقام معظم رهبری اداره می شوند و همچنین دستگاه ها و واحدهایی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر یا تصریح نام است اعم از اینکه قانون خاص خود را داشته و یا از قوانین و مقررات عام تبعیت نمایند نظیر وزارت جهاد کشاورزی، شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی گاز ایران، شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، سازمان بنادر و دریانوردی، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و شرکت های تابع آنها، ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) و قرارگاه های سازندگی و اشخاص حقوقی وابسته به آنها.

آیین‌نامه جدید جذب و بکارگیری محققان پسادکتری ابلاغ شد/ اعلام جزئیات استفاده از آیین‌نامه

4 – قانون مدیریت: قانون مدیریت خدمات کشوری – مصوب 1386 – و اصلاحات بعدی آن.

5 – برگزیده/برگزیدگان: هر کدام از نخبگان و صاحبان استعداد برتر متقاضی که به استناد شیوه نامه های موضوع ماده (3) یا ماده (15) این آیین ‌نامه مشمول مزایای آن می شوند.

6 – متقاضی/ متقاضیان: اشخاص حقیقی که درخواست جذب در دستگاه‌های اجرایی یا استفاده از مزایای این آیین ‌نامه را داشته باشند.

7 – نخبه: فردی برجسته و کارآمد که در خلق و گسترش علم، فناوری، هنر، ادب، فرهنگ و مدیریت کشور در چهارچوب ارزش‌های اسلامی اثرگذاری بارز داشته باشد و فعالیت‌ های وی بر پایه هوش، خلاقیت، انگیزه و توانمندی ‌های ذاتی از یک‌ سو و خبرگی، تخصص و توانمندی ‌های اکتسابی از سوی دیگر، موجب سرعت بخشیدن به پیشرفت و اعتلای کشور شود.

8 – صاحب استعداد برتر: فردی که با توجه به ویژگی ‌های ذاتی خود امکان رسیدن به مرحله نخبگی را دارا می باشد ولی هنوز زمینه‌ های لازم برای شناسایی کامل و بروز استعدادهای ویژه او فراهم نشده است.

9 – اجتماع نخبگانی: افراد یا گروه‌ هایی که به تشخیص بنیاد ملی نخبگان، توانمندی ‌های بالقوه یا بالفعل انجام فعالیت‌ های نخبگانی را دارا هستند که شامل همه افراد و گروه‌های نخبه و صاحب استعداد برتر می باشد.

ماده 2 – کلیه دستگاه های اجرایی به جز وزارت اطلاعات ملزم به انجام تکالیف مقرر در این آیین نامه می باشند.

🔴 تبصره – دستگاه های اجرایی زیر نظر مقام معظم رهبری در صورت مخالفت ایشان، مشمول این آیین نامه نمی شوند.

ماده 3 – بنیاد موظف است با همکاری سازمان ظرف سه ماه از تاریخ ابلاغ این آیین نامه، شیوه نامه‌ شناسایی صاحبان استعداد برتر دارای توانمندی‌ های بالقوه و بالفعل را با در نظر گرفتن شایستگی‌ های علمی، پژوهشی، فناوری و افتخارات متقاضیان، شایستگی ‌های شغلی، فرهنگی ، اجتماعی و سوابق کاری با جهت‌ گیری ایجاد تحول در دستگاه‌ های اجرایی تنظیم و به تصویب شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی موضوع ماده (116) قانون مدیریت برساند.

🔴 تبصره 1 – بنیاد موظف است ضمن ایجاد بانک اطلاعات جامع از متقاضیان مشمول این آیین نامه، ظرف یک ماه مدارک متقاضیان را بررسی و نتیجه را به آنان اعلام کند.

🔴 تبصره 2 – متقاضیان برخورداری از مزایای آیین نامه جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی می‌توانند در سال آخر تحصیل در دانشگاه و یا طی زمان گذراندن خدمت ضرورت سربازی درخواست خود را به بنیاد اعلام دارند. بنیاد موظف است نتیجه برخورداری و برگزیدگی آنها را ظرف یک ماه به دستگاه اجرایی به کارگیرنده و متقاضی اعلام کند.

فصل دوم – ورود به خدمت، جذب و استخدام نخبگان و استعدادهای برتر

ماده 4 – دستگاه های اجرایی مجازند بر اساس سهمیه ای که با بنیاد به طور سالانه تعیین و توافق می کنند، با تأیید سازمان در چهارچوب منابع مصوب سالیانه و با رعایت قوانین و مقررات استخدامی مربوط نسبت به جذب و به کارگیری مشمولین این آیین نامه اقدام نمایند.

🔴 تبصره – نخبگان متقاضی جذب هیئت علمی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور صرفاً از شرکت در فراخوان عمومی مربوط مستثنی می ‌باشند.

ماده 5 – بنیاد و سازمان موظفند هر ساله، برنامه زمان ‌بندی جذب افراد شناسایی‌شده و سهمیه های استخدامی متناسب با شرایط احراز نخبگی را تهیه و به اطلاع عموم و استعدادهای برتر و نخبه برسانند.

ماده 6 – سازمان موظف است ترتیبی اتخاذ نماید که در اصلاح طرح های طبقه بندی مشاغل دستگاه های اجرایی، شرایط احراز پست های سازمانی تخصصی و اختصاصی به گونه ای اصلاح شود که متضمن شرایط نخبگی و استعدادهای برتر برای جذب و انتصاب باشد.

ماده 7 – سازمان موظف است هر ساله آزمون عمومی و اختصاصی متناسب با مشاغل موضوع مواد (4) و (6) این آیین نامه را همراه با سایر آزمون های استخدامی یا مستقل از آنها، ویژه استخدام برگزیدگان صاحب استعداد برتر و نخبه در دستگاه های اجرایی برگزار کند.

ماده 8 – متقاضیان جذب و استخدام وفق این آیین‌ نامه چنانچه بتوانند با موفقیت آزمون عمومی، اختصاصی و گزینش را طی کنند، دستگاه های اجرایی موظفند تمهیدات لازم برای تصدی پست ثابت در مشاغل حاکمیتی و رسمی شدن برای آنها را فراهم کنند.

مطلب پیشنهادی :  اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته (شماره 2) آزمون ورودی دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز سال 1403

ماده 9 – در صورتی ‌که هر کدام از دستگاه‌ های مشمول این آیین ‌نامه نیاز به دریافت خدمات نخبگان و استعدادهای برتر برگزیده داشته باشند، سازمان موظف است در اجرای تبصره ماده (32) قانون مدیریت برای دریافت خدمات، اشخاص یاد شده را در اولویت قرار دهد.

🔴 تبصره – دستگاه اجرایی می تواند در صورت نیاز، مشمولین آیین نامه جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی را در قالب سمت های مدیریت حرفه ای بدون رعایت سلسله مراتب مدیریتی وفق بند (الف) ماده (54) قانون مدیریت منصوب نماید.

ماده 10 – دستگاه ‌های موضوع تبصره ماده (2) این آیین ‌نامه می ‌توانند رأساً نیازهای خود به نیروی انسانی نخبه را به بنیاد اعلام کنند. بنیاد موظف است ضمن اعلام این نیاز به اجتماع نخبگانی، متقاضیان برگزیده را به این نهادها معرفی کند تا مطابق قوانین و مقررات خاص دستگاه اجرایی گزینش و جذب شوند.

🔴 تبصره – بنیاد موظف است به‌ صورت سالانه فهرست مشاغل و پست‌ های بلاتصدی دستگاه‌ های خارج از شمول قانون مدیریت را جهت معرفی برگزیدگان تحت پوشش خود دریافت کند.

ماده 11 – سازمان موظف است با همکاری بنیاد و با مشارکت دستگاه های اجرایی ذی ربط، از محل اعتبارات بنیاد دوره‌ های آموزشی و رشد و توانمندسازی لازم برای اثرگذاری بیشتر نخبگان و استعدادهای برتر پس از استخدام را طراحی و اجرا کند.

ماده 12 – در صورت عدم به ‌کارگیری برگزیده متقاضی بهره مندی از امتیازات این آیین نامه، دستگاه اجرایی موظف است تا سه ماه پس از درخواست برگزیده یا بنیاد، دلایل عدم پذیرش او را به وی و بنیاد اعلام نماید.

ماده 13 – دستگاه‌ های اجرایی موظفند در استفاده از نیروها از محل امریه سربازی، افراد نخبه و استعداد برتر را در اولویت قرار دهند.

ماده 14 – برگزیدگان موضوع مواد (3) و (15) این آیین‌ نامه از محدویت‌ های سنی مندرج در مقررات دولتی برای احراز هر کدام از پست‌ ها و مشاغل دولتی معاف هستند و در خصوص شرایط عمومی استخدام، حداقل و حداکثر سن مقرر در ماده (42) قانون مدیریت در مورد آنها اعمال می شود.

فصل سوم – نگهداشت نخبگان و استعدادهای برتر

ماده 15 – سازمان موظف است با همکاری بنیاد ظرف شش ماه از تاریخ ابلاغ این آیین‌ نامه، شیوه ‌نامه نگهداشت و ارتقای نیروهای استعداد برتر و نخبه دستگاه های اجرایی، شامل نحوه شناسایی، ترسیم کارراهه شغلی، تعیین شاخص‌ های ارزیابی عملکرد نخبگانی و حفظ پویایی و چگونگی زمینه‌ سازی برای اثرگذاری را تدوین و به تصویب شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی موضوع ماده (116) قانون مدیریت برساند و سامانه ذی ربط را برای اجرای شیوه نامه مذکور ایجاد نماید.

ماده 16 – به‌ منظور راهبری اجرای این آیین‌نامه در دستگاه اجرایی، پایش عملکرد برگزیدگان و ارایه گزارش عملکرد سالیانه به سازمان و بنیاد، کارگروه پایش و نگهداری سرمایه انسانی نخبه و استعداد برتر، ذیل شورای راهبری توسعه مدیریت دستگاه تشکیل می شود.

ماده 17 – برگزیدگان از امتیازات و تسهیلات زیر برخوردار می‌ شوند:

1 – قرار گرفتن در دو رتبه یا سه طبقه بالاتر از رتبه و طبقه تعیین ‌شده بر اساس ماده (65) قانون مدیریت در بدو استخدام.

2 – استفاده از سقف امتیاز فوق‌العاده ویژه موضوع بند (10) ماده (68) قانون مدیریت.

3 – اولویت در استفاده از راتبه ‌های آموزشی کوتاه‌ مدت داخل و خارج از کشور، در شرایط یکسان با سایر کارمندان.

پذیرش در مقطع دکتری(استعدادهای درخشان) + جدیدترین آیین نامه

4 – کاهش سوابق تجربی مورد نیاز برای انتصاب به پست‌ های مدیریتی و سرپرستی طبق مواد (53) و (54) و (57) قانون مدیریت و مقررات مربوط برای مشمولین این آیین نامه تا پنجاه درصد (50 %) نسبت به سایر کارمندان.

5 – تغییر وضعیت استخدامی از پیمانی به رسمی در صورت درخواست برگزیده شاغل در دستگاه اجرایی.

6 – برخورداری از شرایط شناوری ساعت کار یا دورکاری در چهارچوب شیوه نامه موضوع ماده (15) این آیین نامه.

7 – اولویت در عهده گرفتن مسئولیت های تخصصی و خبرگی در دستگاه اجرایی و ارتقای شغلی نسبت به سایر مستخدمین.

8 – پرداخت حق التحقیق و حق التألیف تا سقف پنجاه درصد (50 %) بیش از سایر کارکنان.

9 – الزام دستگاه های اجرایی به جا به جایی برگزیدگان به شکل انتقال بین دستگاه های اجرایی و واحدهای سازمانی در صورت موافقت دستگاه مقصد.

بورس شهید سیدحسین علم‌الهدی

فصل چهارم – سایر مقررات

ماده 18 – کارگروه دایمی مشترکی با حضور نمایندگان سازمان، سازمان برنامه و بودجه کشور و بنیاد تشکیل و بر حسن انجام مواد این آیین ‌نامه نظارت خواهند داشت. این کارگروه موظف است اعتراضات برگزیدگان را نسبت به امور استخدامی آنها در دستگاه ‌های اجرایی، سازمان و بنیاد پیگیری نموده و نتیجه بررسی را طی دو ماه به معترضین اعلام نماید.

🔴 تبصره – کارگروه موضوع این ماده موظف است در صورت مشاهده تخلفات دستگاه های اجرایی

در خصوص ترک فعل یا انحراف از اجرای این آیین‌ نامه یا تخلف پیرامون برخورداری هر کدام از برگزیدگان که اعتراض آنها وارد باشد، موارد را به سازمان جهت تعیین تکلیف گزارش نماید.

ماده 19 – این آیین نامه جایگزین تصویب‌نامه شماره 247285 /ت47050هـ مورخ 15 /12 /1390 می شود. افرادی که پیش از ابلاغ این آیین ‌نامه، بر اساس تصویب ‌نامه یاد شده برگزیده شده ‌اند در صورت عدم برگزیدگی بر طبق این آیین نامه، کماکان از امتیازات تصویب نامه سابق برخوردار هستند.

معاون اول رئیس جمهور – محمد مخبـر

فرصت های شغلی

هرآنچه درباره دکتری بدون آزمون
( استعداد درخشان )
لازم است بدانید :

اطلاعیه های دکتری بدون آزمون
( استعداد درخشان )

سوالات مصاحبه دکتری مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی پردیس کیش دانشگاه تهران

جدیدترین آیین نامه دکتری بدون آزمون ( استعداد درخشان )

راهنمای مصاحبه آزمون دکتری سراسری و آزاد

پذیرش بدون آزمون دانشگاه ها در سال تحصیلی 1403 -1402

کسب حداکثر امتیاز مصاحبه دکتری

چگونه در مصاحبه دکتری پذیرفته شویم؟ ؛ کارگاه آموزش و مشاوره

آدرس : خیابان آزادی – بین خیابان نواب و رودکی – جنب کوچه طاهرنیا – پلاک 209
کدپستی: 1457893111
فکس: 63478000
تلفن: 63478000 – 09601

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
5 2 رای ها
امتیاز بدهید
guest
44 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
عاطفه سادات
میهمان
عاطفه سادات
30 آذر ، 1402

ممنونم از سایت خوبتون

الهام
میهمان
الهام
11 آبان ، 1402

همین الانشم دانشگاه آزاد مازاد استاد دارد. صرفا برای استخدام قشر خاصی این حرفها مطرح میشوند.

ناشناس
میهمان
ناشناس
11 آبان ، 1402

با سلام و خسته نباشید این مملکت جای زندگی نیست اگر جلیلی و دار و دستش حاکم بر ایران ایران ایران ایران باشه ایرانی وجود نخواهد داشت خون باید گریه کرد خون خون خون با تشکر

جواد
میهمان
جواد
2 آبان ، 1402

سلام. تمام رسانه ها دارن خبر جذب نخبگان رو پخش میکنن در صورتی که هنوز یک نفر از ما جذب نشده. خواهش میکنیم صدای ما باشید

نخبه خسته
میهمان
نخبه خسته
2 آبان ، 1402

با سلام. لطفا صدای نخبگان باشید و از طریق مراجع زیربط پیگیری بفرمایید تا این طرح به نتیجه برسد.

نظری
میهمان
نظری
2 آبان ، 1402

جالبه
نمی خوان جذب کنند اونقدر تبصره و قانون میذارند که
خخخخ

دانشجو
میهمان
دانشجو
2 آبان ، 1402

آیا دانش‌آموختگان دانشگاه‌های غیردولتی (غیرانتفاعی، پیام نور و آزاد اسلامی) امکان ثبت درخواست را دارند؟

ساروخانی
میهمان
ساروخانی
2 آبان ، 1402

آیا در بررسی پرونده، همۀ مقالات بررسی و امتیاز آن‌ها محاسبه خواهد شد؟

عزیزی
میهمان
عزیزی
1 آبان ، 1402

منظور از «سایر فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی، فناورانه و فرهنگی» در جدول، کدام فعالیت‌ها است؟

مونا احمدی راد
میهمان
مونا احمدی راد
1 آبان ، 1402

آیا بنیاد ملی نخبگان برای افرادی که از تسهیلات این شیوه ­نامه بهره‌مند شده‌اند، گواهی بهره‌مندی از تسهیلات صادر می‌کند؟

رحمتی
میهمان
رحمتی
1 آبان ، 1402

معرفی افراد به دستگاه های اجرایی براساس اولویت های معرفی شده توسط متقاضی انجام خواهد شد یا براساس نظر بنیاد ملی نخبگان و سازمان اداری و استخدامی کشور؟

جان ملکی
میهمان
جان ملکی
1 آبان ، 1402

مدت زمان انتظار برای معرفی به سازمان اداری استخدامی چه مدت است؟

ساناز حسینی
میهمان
ساناز حسینی
1 آبان ، 1402

چنانچه متقاضی، یک بار درخواست استفاده از تسهیلات را در سامانه بارگذاری کند و با آن مخالفت شود، آیا امکان ارسال درخواست مجدد وجود دارد

حمید
میهمان
حمید
1 آبان ، 1402

طرح نخبگان برای استخدام دستگاه های اجرایی دولت هست و بانک ها بخش خصوصی
مگر بانک سپه و ملی که دولتی هستن و خود بانک مرکزی
اصلا منتظر تماس از بانکها نباش و‌اگر رشتت مرتبط با بانک هست مثل حسابداری مدیریت اقتصاد فرصت شغلی همه جا داری و جاهای خوب رو از دست نده

گیلانی
میهمان
گیلانی
1 آبان ، 1402

سازمان اداری استخدامی متولی این کار هست و طبق گفته سازمان استخدامی که تماس گرفتم میگم ما همه اسامی رو به وزارت خونه های مربوطه فرستادیم و اونا هم به زیربخش های خودشون ارسال کردن.. اگه لیستی ارسال نشده این به نظرم کوتاهی سازمان اداری استخدامی هست.
البته خدمتتون بگم من با چند قسمت دانشگاه تماس گرفتم اولش بهم گفتن لیستی ارسال نشده. با پیگیری و سمجات فهمیدم به یه بخش دیگه ارسال شده بود.

شیما ناصحی
میهمان
شیما ناصحی
1 آبان ، 1402

سلام
2 هفته پیش از اموزش پرورش با من تماس گرفتن و گفتن تمایل دارید در اموزش و پرورش جذب بشید یا خیر یه لیست از اداری استخدامی به وزارت اموزش و پرورش ارسال شده

زهرا
میهمان
زهرا
1 آبان ، 1402

به هیچ کس از آموزش و پرورش زنگ نزدن چون بالاخره اینجا یکی میاد میگه
و خوبی اموزش و پرورش اینه که هرساله حجم وسیعی نیرو‌میگره و دوره بدو استخدام برگزار میکنه اونم توی همون شهر. احتمالا تنها ارگانی هست که دوره مختص تهران نداره
چون ارگان بی پولی هست و تعدا زیاد نیرو میگیره نمیتونه خرج اینهمه ادمو یکماه بده
خلاصه که
من به همین دلیل تک انتخابم آموزش و پرورش هست
هنوزم خبرم نکردن نگران نباش
گمونم اخرین ارگان آموزش و پرورش هست
و تا اخر سال هم خبری نمیشه

حیدری
میهمان
حیدری
1 آبان ، 1402

سلام وقت بخیر. این تجربه رو به دوستانی میگم که مثل من تا الان تماسی نداشتن از ارگان ها. من تو انتخاب تک اولویتم سمت کارشناس آموزشی یکی از دانشگاه ها رو انتخاب کرده بودم . با وزارت علوم تماس گرفتم گفتن اسامی شما رو 3 هفته قبل به سازمان های زیر مجموعه خودمون ارسال کردیم. با دانشگاه انتخابی خودم تماس گرفتم بعد از چک کردن لیست گفتن اسمم براشون اومده و گفتن چون شما دکترا هستید ما فکر کردیم شاید تمایل ندارید و بخاطر همین تماس نگرفتیم…من بابت اینکار کلی متعجب شدم و وقتی اظهار تمایل کردم منو به مصاحبه دعوت کردن.. خواستم بگم حتما خودتون با وزارت خونه و ارگان انتخابی تماس بگیرید و پیگیر باشید. هیچ کسی دلش نمیسوزه. حداقل با پیگیری متوجه وضعیت خودتون میشید و برای اینده برنامه ریزی بهتری میکنید

کریم
میهمان
کریم
1 آبان ، 1402

سلام
من از انتخاب های چند اولویتم وزارت علوم و انرژی اتمی بود که تماس گرفتند. بقیه و اون تک انتخاب تماس نگرفتند هنوز…دانشگاهی که تماس گرفتند صراحتا گفتند بیا کارمند بشو در حالی که پرونده من برای هیات علمی توی همون دانشگاه در جریانه…انرژی اتمی هم گفتند باید بیای مصاحبه…البته من منتظر بقیه اولویت های بالاترم هستم که زنگ بزنن…

مهدی
میهمان
مهدی
1 آبان ، 1402

به نظرم سرعت بیشتری گرفته طرح…اما مشکل اصلی خود دستگاههای اجرایی هستند که ممکنه تمکین نکنند یا بازی های دیگه ای در بیارند…مثلا شنیدم وزارت نیرو یک شرایطی مثل سن و غیره خودش گذاشته که نگیره بچه هارو…

فتوت
میهمان
فتوت
1 آبان ، 1402

آیا برای افرادی که مشمول شیوه‌­نامه شناسایی استعدادهای برتر به منظور جذب در دستگاه ­های اجرایی کشور شده ­اند گواهی عضویت صادر می ­شود؟

محمود رضا
میهمان
محمود رضا
1 آبان ، 1402

آیا مشمولین نظام وظیفه می ­توانند برای این آیین نامه درخواست ثبت کنند؟

صداقت
میهمان
صداقت
1 آبان ، 1402

حد نصاب امتیاز پرونده­ چه میزان است؟

پناهی
میهمان
پناهی
1 آبان ، 1402

سلام. منم همین شرایط رو دارم چندین بارم نامه زدم به بنیاد، تلفنی پیگیری کردم حتی به اداری استخدامی چند بار زنگ زدم همه میگن در دست اقدامه! آخه چقدر در دست اقدام! 2سال از عمر ما گذشت و هیچ آدم مسئولیت پذیری وجود نداره تو این دوتا نهاد که حداقل احترام به ما مخاطبان این طرح نمیذاره، به دستور هئیت دولت احترام بذاره. منم امیدوارم مسئولین این سایت اگه در توانشون هست حتما پیگیری کنند این موضوع رو شاید یادشون اومد طرح نگهداشتم هست.

فرهانی کرکرانی
میهمان
فرهانی کرکرانی
1 آبان ، 1402

آقا مگه قرار نبود شیوه نامه نگهداشت نخبگان 6 ماه بعد از آیین نامه ابلاغ بشه؟؟ الان دو سال گذشت فقط از جذب نخبگان صحبت میشه.پس ما که قبلا در آزمون شرکت کردیم و قبول شدیم نباید حمایت بشیم؟از پشتیبانی ای استخدام ممنون میشم پیگیر ابلاغ شیوه نامه نگهداشت نخبگان هم باشه

روناک
میهمان
روناک
1 آبان ، 1402

میشه بگید چه افراد شرایط نخبگان رو دارند؟؟

میرزاپور
میهمان
میرزاپور
1 آبان ، 1402

در کل مدارکی مثل isiرو خودشون بررسی میکردن بر اساس Qبهشون امتیاز میدادن کاش اون موقع تماس تلفنی یا حضوری میگرفتین. واسه من مثل شما نیست تایید شدن اما چون من سال99با آزمون قبول شده بودم و الان استخدام هستم گفتن شامل شیوه نامه نگهداشت میشی و بهم امتیاز ندادن فقط تو مرحله تایید مدارک موندم و یکماه پیش هم کلا حذف شدیم تا شیوه نامه نگهداشت رو منت بذارن سرمون بعد2سال اجرایی کنن تازه ما ببینیم انتخاب میشیم یا نه، اینجوری با اعصاب ما بازی میکنن دوستان. به نظرم شاید هنوز واسه شما دیر نشده باشه تماس بگیرید بعد تایید کردن مقالاتتون (البته برای هر مقطعی سقفی داره و بیشتر رو امتیاز نمیدن) شاید با نامه نگاری سامانه سینا براتون باز بشه و امتیاز بگیرید تو کارگروهشون و فراخوان دوم حداقل جذب بشید.

م.ر
میهمان
م.ر
1 آبان ، 1402

سلام دوستان
آیا برای شما هم این اتفاق افتاده!؟ من از سامانه سینا برای دستگاه های اجرایی شرکت کردم دکتری هم هستم و کلی هم مقاله دارم همشو تو سامانه بارگذاری کردم ولی متاسفانه نه مدارک کارشناسی، نه ارشد و نه دکتریم رو تائید نکردن و همچنین مقالاتم رو، برای سایر مدارکمم زدن کپی برابر اصل نیست. هیچ امتیازی به من تعلق نگرفته که قبول بشم آیا همچنین مشکلی هم برای شما افتاده؟ اگه افتاده میشه راهنمایی کنید چطور حلش کردید که درست شد؟ممنون میشم راهنمایی‌کنید.

شاکری
میهمان
شاکری
1 آبان ، 1402

دوستانی که از طرف سازمان امور اداری و استخدامی معرفی به ارگانی شده اند حتما از آن ارگان قسمت منابع انسانی مدیر جذب پیگیری کنند حتما جواب میدن در کل سازمان اداری و استخدامی لیست افراد را به دستگاههای مختلف فرستادن.

محبوبه ایمانی
میهمان
محبوبه ایمانی
1 آبان ، 1402

آیا برگزیدگان طرح شهید رهنمون نیز از تسهیلات این آیین نامه بهره ­مند هستند؟

44
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x