کد خبر: 65262

تاریخ بروزرسانی : 1402/06/18

پذیرش دانشجو دکتری تخصصی پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران در نیمسال دوم سال تحصیلی 1402-1401

منابع آزمون دکتری

پذیرش دانشجو دکتری تخصصی پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران

پذیرش دانشجو دکتری تخصصی پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران در نیمسال دوم سال تحصیلی 1402-1401

ثبت نام الکترونیکی متقاضیان ادامه تحصیل در مقطع دکتری تخصصی پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، بدین وسیله به اطلاع داوطلبان شرکت در آزمون اختصاصی دکتری تخصصی از طریق شیوه نامه اختصاصی (بررسی پیشینه تحصیلی) می‌رساند؛ پردیس بین المللی کیش با توجه به شرایط مندرج در شیوه نامه، برای نیمسال دوم سال تحصیلی در بهمن ماه  1401 اقدام به پذیرش دانشجو از طریق آزمون اختصاصی می نماید. جهت انجام مراحل ثبت نام الکترونیکی در رشته مورد علاقه و بارگذاری مدارک و اطلاعات لازم، به سامانه ems1.ut.ac.ir مراجعه نمایند. (جهت ثبت نام برای شرکت در آزمون اختصاصی پذیرش نیمسال دوم پردیس کیش به راهنمای گام به گام ثبت نام در پیوست این اطلاعیه مراجعه فرمایید).

بدینوسیله به اطلاع داوطلبان محترم متقاضی شرکت در آزمون اختصاصی تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی نیمسال دوم سال 1401 پردیس‌های بین المللی کیش، ارس، خلیج فارس (قشم) و کاسپین می‌رساند تاریخ مصاحبه 12 لغایت 15 اسفند ماه می باشد. در اطلاعیه های بعدی مکان و زمان دقیق مصاحبه ها از طریق سایت دانشگاه تهران و معاونت آموزشی اعلام خواهد شد.
تذکر مهم: به همراه داشتن اصل مدارک بارگذاری شده توسط داوطلب در زمان مصاحبه الزامی می باشد.

مهمترین شرط اختصاصی ، داشتن حداقل میانگین کل 14 از 20 در مقطع کارشناسی ارشد. (بدون نمره پایان نامه) است.

لازم به ذکر است، اطلاع رسانی به متقاضیان، منحصراً از طریق وبگاه معاونت آموزشی دانشگاه تهران و وبگاه پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران به نشانی kish.ut.ac.ir صورت می‌پذیرد.  جدول زمانبندی آن نیز متعاقبا از طریق همین سایت اطلاع رسانی خواهد شد. خواهشمند است قبل از هر گونه اقدام، اطلاعیه‌ها و راهنماهای مربوطه را به دقت مطالعه فرمایید.

مطلب پیشنهادی :  اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته (شماره 2) آزمون ورودی دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز سال 1403

💙 سوالات مصاحبه دکتری مدیریت صنعتی پردیس کیش دانشگاه تهران

💙 سوالات مصاحبه دکتری کارآفرینی پردیس کیش دانشگاه تهران

💙 سوالات مصاحبه دکتری مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی پردیس کیش دانشگاه تهران

هزینه ثبت نام 1.950.000 ریال معادل 195 هزار تومان است.

توجه: متقاضیان دکتری تخصصی پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران موظف‌اند، در بازه‌ی زمانی مقرر، نسبت به ثبت‌نام الکترونیکی اقدام کنند. به درخواست‌های ارسالی خارج از زمان ثبت‌نام، ترتیب اثر داده نخواهد شد. اطلاعات تکمیلی را در وبگاه پردیس بین‌المللی کیش ببینید.

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری پردیس کیش دانشگاه تهران در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲

راهنمای ثبت نام پذیرفته شدگان دوره دکترای دانشگاه آزاد واحد بین المللی کیش

معاونت علمی پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران

شهریه دانشجویان ورودی نوبت دوم دانشگاه تهران + پردیس کیش دانشگاه تهران

پیوست ها:

1) شیوه نامه اجرایی آزمون اختصاصی دکتری پردیس بین المللی کیش (سال1401)

2) رشته های دکتری تخصصی 1402-1401

3) جدول شهریه

4) فرم مشخصات عمومی (نیاز است حین ثبت نام الکترونیکی بارگذاری گردد)

5) سهمیه مربیان و ایثارگران

6) ویدئوی راهنمای ثبت نام الکترونیکی

7) شماره تماس های پردیس بین المللی کیش

8) نکات مهم ثبت نام الکترونیکی

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
5 3 رای ها
امتیاز بدهید
guest
9 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Khatereh
میهمان
Khatereh
6 دی ، 1402

دانشجویان بسیار کوشا و صمیمی در کنار هم ساعات دلنشینی را در محیط دانشکده به وجود آورده است.

کیفیت کلاسها، امکانات و تجهیزات آموزشی بسیار عالی و مدیریت کارآمد از جمله مزیتهای آن می باشد.

ازجمله مزایای دیگر آن وجود تشکل های دانشجویی و علمی پژوهشی و کاربردی می باشد که در طول سال بسیار فعال می باشند.

اساتید عالیمقام ،دلسوز و مهربان که جدایی از تدریس و قابل دسترس در مواقع لزوم می باشند.

محمدی
میهمان
محمدی
24 آذر ، 1402

خوابگاه که واقعا عالی هستش و دانشجویان که کیش هستند می تونند خانه اجاره کنند یا برن خوابگاه. خوابگاه هایی که بسیار مجهز هستند و به صورت واحدهای مسکونی 2 یا 4 نفره با تمامی امکانات (فول فرنیش) هست. البته دانشگاه برای دانشجویان که پروازی هستند هم امکان اجاره خوابگاه رو به صورت شبانه فراهم می کند. فاصله خوابگاه ها با دانشگاه زیاد نیست و 15 دقیقه پیاده روی دارد. بعضی ها با تاکسی میرن و عده ای هم با دوچرخه( فقط تابستون نابود می‌شید در هوای 50درجه و رطوبت 100 درصدی اگر پیاده برید).

سوادکوهی
میهمان
سوادکوهی
24 آذر ، 1402

دانشگاه یک فضای شیش ضلعی داره که دانشجوها بین تایم های کلاس یا بعد از کلاس بتونن دور هم جمع بشن و صحبت کنند یا پروژه هاشون رو هم گروهی انجام بدند.
در همه قسمت های دانشگاه اینترنت پرسرعت برقرار هست و حجم دانلود ماهانه فکر کنم 12 گیگ هست.
البته اگر اینترنت شما نمام شد و دانلود سریال و فیلم ها ناتمام ماند می تونید اکانت دوستایی که طول هفته تو جزیره نیستند رو بگیرد و از حجم اونا استفاده کنید.

خواجه پاشا
میهمان
خواجه پاشا
24 آذر ، 1402

بچه های خوابگاه از تمیزی و پاکیزگی، جو حاکم و وضعیت سایر بچه ها ساکن خوابگاه راضی هستند و میگن در کنار هم بودن خیلی هم خوش می‌گذرد و این تفکر که خوابگاه خوب نیست را کاملا نقض می‌کنند.

اسماعیلیان
میهمان
اسماعیلیان
19 آذر ، 1402

با داشتن معدل و تحصیلات خوب، مقالات و پژوهش های علمی و سابقه کار مرتبط شانس این را دارید که در یکی از بهترین دانشگاه های ایران بدون کنکور و با روش ارزیابی اپلای از وجود چنین اساتید عالی رتبه ای بهترین بهره را ببرید تا سکوی پرتابی باشد جهت ادامه تحصیل در مقطع دکتری در داخل و خارج از کشور.

سیاوش
میهمان
سیاوش
19 آذر ، 1402

سطح علمی و سوابق کاری دانشجوهای پردیس با دانشجوهای روزانه دانشگاه مقداری متفاوته چون همکلاسی های شما اکثرا شاغل در بخش صنعت نفت و گاز و وزارت خونه ها هستن و اکثرا از مدیران و کارشناسان ارشد حوزه تخصصی خودشون هستن پس به چشم یک دانشجوی کنکوری بهشون نمیشه نگاه کرد 🙂
ارتباط دانشجوها با هم بسیار صمیمانه و مستمر هست و خیلی از پروژه ها رو با همکاری هم انجام میدن یا گاها پروژه های محل کار خودشون رو با همکلاسیشون به اشتراک میزارن که فکر نمیکنم همچین تجربه با ارزشی رو بشه تو رشته های روزانه دید.
نه بخاطر اینکه روزانه بد باشه! به خاطر اینکه دانشجوها و همکلاسی های شما تجربه کاری بسیاری دارن و شاغل هستن

سیاوش
میهمان
سیاوش
19 آذر ، 1402

امکاناتی که شما بهشون دسترسی دارید هیچ تفاوتی با دانشجوی روزانه دانشگاه نداره و به تمام امکانات رفاهی،آزمایشگاهی و پژوهشی به طور کامل دسترسی دارید،همین طور به تمام پورتال های دانشگاه مثل ایمیل اختصاصی که در اختیارتون گذاشته میشه تا بتونید با اساتید یا هر جای دیگه مکاتبه بکنید.
امکانات دانشکده پردیس هم کامله که شامل اتاق های تدریس مجهز به تجهیزات IT هستش و بسیار کلاس های شیک و تمیزی دارن در کیش که فضای آموزشی رو حقیقتا دلچسب میکنه
لوازم پذیرایی به صورت رایگان در ساختمان دانشکده هست تا از اونها استفاده بکنید و خستگیتون در بره چون تایم کلاس ها فشرده هستش و بین یک تا سه روز بسته به رشته تون برگزار میشه.
اما خود دانشکده برای رفاه حال دانشجوهای پردیس طی رایزنی هایی با فست فود موجود در برج صدف هم براتون تخفیفاتی در نظر گرفته.
کتابخونه و مرکز کامپیوتر دانشگاه هم کامل در اختیارتون و میتونید مثل همه دانشجوهای دانشگاه امیر کبیر از اونا استفاده کنید.

سیاوش
میهمان
سیاوش
19 آذر ، 1402

دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اخذ مجوز از هیات امنا دانشگاه و مجوزهای لازم از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در اواخر سال ۱۳۹۶ پردیس بین المللی کیش تاسیس شد. این پردیس در راستای تحقق بند الف ماده ۶۴ قانون توسعه کشور و با عنایت به ظرفیت های آموزشی و پژوهشی موجود در حوزه خلیج فارس و امکان گسترش ارتباطات بین المللی طراحی و پایه ریزی شده.این دانشکده با اولویت جذب دانشجویان غیرایرانی و همینطور ایرانی کار خودش را آغاز کرد.
تا مهر 1401 دانشگاه پلی تکنیک و گروه اساتید و هیئت علمی در مرحله اول آن با روش بررسی سوابق تحصیلی،ریز نمرات، سوابق علمی و پژوهشی و سوابق شغلی متقاضیان تحصیل در چهار رشته MBA,IT,HSE,CEM در مقطع ارشد اقدام به تایید آنها با توجه به صلاحیت افراد می کرد و به مرحله دوم یعنی دعوت به مصاحبه حضوری با اعضای هیئت علمی دانشگاه و همینطور نماینده سازمان سنجش در جلسه اقدام به قربال و تایید نهایی متقاضیان می کرد و حدودا بعد از گذشت حدودا یک ماه نتایج قبولی وارد مرحله پذیرش و ثبت نام می شد.
در سال 1402 این روش تغییر کرد و فقط از طریق کنکور سراسری مجاز به جذب دانشجو شدند که در نیمه ابتدایی سال 1402 با تلاش های مستمر ریاست جدید دانشکده پردیس تلاش بر این شد تا از طریق مکاتبات رسمی به مجلس شورای اسلامی، وزارت علوم و تحقیقات و همینطور سازمان سنجش علت جذب مصاحبه ای را برای مسئولین شرح دهد، چرا که هدف اصلی این دانشکده سرمایه گذاری آکادمیک بر روی نیروهای متخصص و شاغل در رشته های مد نظر است و صرفا پذیرش دانشجو از طریق کنکور برای این دانشکده رویکرد و بازدهی مشابه با دانشجوهای شاغل در حوزه های مربوطه را ندارد.
به زبان ساده پذیرش در این چهار رشته در پردیس بین الملل کیش دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اولویت اول و مهم برای نیروهای متخصص در بخش صنعت و مراکز تخصصی می باشد.در همین راستا با همراهی دانشکده مدیریت، علم و فناوری دانشگاه و دانشکده مهندسی عمران و محیط زیست دانشگاه فعالیت آموزشی پردیس بین المللی کیش بصورت رسمی از بهمن ۱۳۹۷ با پذیرش دانشجو در چهار رشته زیر در مقطع کارشناسی ارشد آغاز شد:
مدیریت کسب و کار (MBA)
مهندسی فناوری اطلاعات (IT)
مهندسی ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE)
مهندسی عمران – مدیریت ساخت (CEM)
آموزش تحصیلات تکمیلی و ارتقاء کیفی مدیران و کارشناسان ارشد سازمان ها به ویژه در صنایع دریایی، نفت و گاز، فناوری اطلاعات، مدیریت و کارآفرینی از اهداف کوتاه مدت این واحد محسوب می شود. با توجه به شرایط و مجوز مربوط به مناطق آزاد؛ شیوه پذیرش دانشجویان در پردیس بین المللی کیش با آزمون اختصاصی و بررسی سوابق آموزشی و پژوهشی است. لذا این فرصت فراهم شده است تا مدیران و افراد با سابقه کاری مرتبط بتوانند تجربه های عملی خود را با دانش آکادمیک تکمیل کرده و موجبات ارتقاء سیستم های کاری خود را فراهم نمایند.
اما نکته قابل توجه در رابطه با نحوه پذیرش در این دانشکده این است که کاملا با متد و روش های بین المللی پذیرش و مصاحبه همسو بوده و به روش سنتی کنکور اکتفا نمیکند.
گروه مدیریتی دانشکده متشکل از مدیران و اساتید مجرب و قدیمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر بر این باور هستند که این رشته های کارآمد و حساس در مقطع فوق لیسانس باید از رویه های متداول جهانی آکادمیک اقدام به پذیرش دانشجو کند و مستقیما بر نحوه پذیرش آنها نظارت دقیق و ریزبینانه داشته باشند و به نوعی دانشجوی واجد شرایط با مصاحبه و بررسی پرونده اپلای شود.
اساتید و مدرسین این واحد بین المللی همان اساتید و همکاران هیئت علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر بوده و اساتید مدعو از دانشگاه های برتر کشور همچون تهران،شهید بهشتی و … مشغول به تدریس در این مرکز می باشند.یعنی اساتید شما دقیقا همون اساتید دانشگاه امرکبیر هستن و هیچ فرقی ندارن

محمدی
میهمان
محمدی
19 آذر ، 1402

پردیس بین المللی کیش خوابگاه نداره ولی ورودی های روزانه میتونن از خوابگاه استفاده کنن-کلاس های حضوری پردیس چون در کیش برگذار میشه دانشکده طی رایزنی هایی که با مجموعه های رفاهی در کیش کرده از اونها تخفیفاتی گرفته تا دانشجویانی که باید ترمی 3 و 5 بار حضوری بیان کیش برای شرکت در کلاس ها بتونن با هزینه بهتری مسئله اقامتشون رو حل کنن

9
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x