کد خبر: 61217

تاریخ بروزرسانی : 1402/12/05

نرم افزار تخمین رتبه کنکور دکتری

منابع آزمون دکتری

نرم افزار تخمین رتبه کنکور دکتری

هر ساله بعد از برگزاری آزمون دکتری، سازمان سنجش دفترچه سوالات و پاسخنامه ای آزمون در هر گروه آزمایشی را روی وب سایت خود به نشانی sanjesh.org منتشر می نماید. داوطلبان می توانند با مقایسه پاسخنامه منتشر شده و پاسخ های خود، درصد های دروس امتحانی رشته خود را محاسبه نمایند.
برای اینکه داوطلبان مطلع شوند که با درصد های احتمالی، چه ترازی کسب می نمایند و شانس قبولی در کدام دانشگاه های دولتی و آزاد را دارند، می توانند از نرم افزار تخمین رتبه دکتری استفاده نمایند. این نرم افزار با استفاده از کارنامه های آزمون دکتری  در پایگاه تخصصی دکتری تولید شده است. (نحوه محاسبه نمره منفی در کنکور دکتری)

بعد از تخمین اطلاعاتی همچون رتبه تخمینی ، تراز تخمینی و دانشگاه قابل هدف مشخص می شود.

09306406058

ورود به نرم افزار تخمین رتبه

 

نرم افزار تخمین رتبه کنکور دکتری

09306406058

مشاوره مصاحبه دکتری (آزاد و سراسری)

نمره کل یا همان تراز ، نمره ایست که وضعیت هر داوطلب نسبت به سایر داوطلبان در رشته امتحانی را مشخص می کند . برای محاسبه تراز هر داوطلب در هر درس ، تفاضل نمره خام ( درصد ) داوطلب در آن درس ، از میانگین نمره خام همه داوطلبان در آن درس را بر انحراف معیار تقسیم می کنند . برای این که عددی که به دست می آید ، برای داوطلبان ملموس باشد و با اعدادی منفی یا اعشاری سر و کار نداشته باشند و تراز ها در محدوده ی خاصی قرار بگیرند ، آن را در 1000 ضرب و با 5000 جمع می کنند و حاصل بدست آمده ، تراز داوطلب در آن درس می باشد . در واقع نمره کل ، حاصل میانگین وزنی از تراز داوطلب در همه دروس است . (لیست دانشگاه های آزاد تهران)

مطلب پیشنهادی :  فراخوان پذیرش دکتری بدون آزمون استعدادهای درخشان دانشگاه شیراز 1403

برای دریافت مشاوره ضبط شده مصاحبه دکتری (براساس آخرین تغییرات شاخص های مصاحبه دکتری) کلیک کنید.

آزمون دکتری 1403 چطور بود؟

با توجه به تغییر مداوم ظرفیت ها ، تعداد شرکت کنندگان ، درجه سختی سوالات ، تنوع سنی و جنسیتی شرکت کنندگان ، تاثیر عوامل محیطی همانند شرایط اقتصادی و… بر انجام  یا عدم انجام انتخاب رشته داوطلبان ، کاهش یا افزایش هرساله کدرشته های دانشگاهی ، انتخاب رشته دکتری یک مقوله کاملا دستی و تخصصی است و هیچ نرم افزار یا سیستمی توانایی حل معادله ای با این حجم از مجهولات را نخواهد داشت و همین مسئله باعث افزایش سردرگمی و ابهام بیش از پیش داوطلبان خواهد شد.
در نتیجه برای انجام انتخاب رشته اصولی حتما از متخصصان و اساتید این حوزه کمک بگیرید(واتساپ 09306406058)
مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
5 8 رای ها
امتیاز بدهید
guest
76 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محسن
میهمان
محسن
4 اردیبهشت ، 1403

سلام رتبه من دردکتری مدیریت 607 شده تراز من چندمیشه؟

حبیبی
میهمان
حبیبی
29 فروردین ، 1403

سلام
با تراز۳۷۰۲ رشته معماری ایا شانس قبولی در دانشگاه ازاد علوم و تحقیقات وجود داره
بدون سهمیه

محسن
میهمان
محسن
4 اردیبهشت ، 1403
پاسخ به  حبیبی

من نمره کلم 607 شده ترازم چند میشه

Sisi
میهمان
Sisi
21 اسفند ، 1402

سلام چرا نرم افزار فعال نیست میخام هزینه رو واریز کنم اتصال قطعِ

احسنی
میهمان
احسنی
20 اسفند ، 1402

واقعا بهترینید. من از موسسات دیگه قبلا مشاوره گرفتم
از شما هم گرفتم هم نکته هاتون بر اساس تجربیات واقعی بودن بودن هم قیمتتون کمتر بود. واقعا مرسی

نامی
میهمان
نامی
20 اسفند ، 1402

ازمحسنات تیمتون پشتیبانی،پیگیری وبهادادن به مشتریست..

پدرخوانده
میهمان
پدرخوانده
20 اسفند ، 1402

چه خوب شدسایت شمارودیدم

معرکه هستین
میهمان
معرکه هستین
20 اسفند ، 1402

خیلی کم پیش اومده که از سایت های ایرانی خرید کنم و راضی باشم.شما جز اون کسایی بودید که واقعا از کار باهاتون لذت بردم. خداقوت

راسخ
میهمان
راسخ
20 اسفند ، 1402

سلام.خواستم تشکرکنم ازسرویس وبرنامه خوبی که دارید.

ماهرخ
میهمان
ماهرخ
8 اسفند ، 1402

سلام،امتحان به جای ۱۴/۳۰راس ساعت ۱۵شروع شد درس های تخصصی همه گرایش ها یک جا بود اگر برای هر کس سوال های گرایش خودش بود خیلی بهتر بود،منابع اصلا معلوم نبود سوالات از کدام منبع بود ،کتاب‌هایی را که عنوان کردند سوال نداده بودند،سه پاسخ نامه و سه باز امضا واثر انگشت فقط تلف کردن بودسوالات یک جا داده شده بود از زمان بیشتر استفاده میشد

داوطلب
میهمان
داوطلب
6 اسفند ، 1402

سلام، درآزمون های سنوات مختلف هیچگاه کلاس توجیهی برای کارکنان برگزار نمی شودکه لااقل ازایجادسروصداتوسط گردانندگان آزمون خودداری شودازجمله دادن بلندگو به دست رئیس جلسه جزبر هم زدن نظم جلسه وتمرکزدانشجویان حاصلی ندارد!! ناهماهنگی درجمع کردن برگه ها، دویدن وَ سروصدای کفش ناظران هم خودقوزبالاقوزست!! حالابگذریم ازنوع سوالات که به جای تحلیلی بودن روی حافظه دانشجویان طرح می‌گرددیاسوالات محاسباتی طوریست که با ره حل های طولانی استرس ایجادمی کند!!! فقط، سوالات تحلیلی استعدادتحصیلی موضوعات‌ش جالب بودونیز سوالات زبان هم کمترازلغات نامانوس استفاده شده بود.

سراج
میهمان
سراج
4 اسفند ، 1402

من بعد از صحبت با چندتا از موسسات در نهایت با این مجموعه آشنا شدم و تو همون مکالمات اولیه احساس کردم که ماجرا فقط بیزینس نیست. پشتیبانان مجموعه هم چه در بخش پذیرش تحصیلی و چه بخش مصاحبه و تقویت رزومه خیلی خوب و با دقت عمل کردند.

آیدین ختایی
میهمان
آیدین ختایی
3 اسفند ، 1402

من به شدت از تجربه با مجموعه شما خوشحالم و به دیگران پیشنهاد می‌کنم. از سرکار خانم دکتر رضایی به شدت راضی بودم. ایشان با دقت شرایطم را بررسی کرد و چندین بار من رو عالی راهنمایی کردند. در کل خدا را شکر پاس شدم و بسیار خوشحالم و از لطف شما بزرگواران سپاسگزارم.

صدرا
میهمان
صدرا
3 اسفند ، 1402

من به عنوان داوطلب کنکور دکتری از تیم پشتیبانی شما بسیار راضی هستم هرگز فکرش رو نمیکردم که برنامه ریزی و منابع تون همچین نتیجه ای داشته باشد ، با تجربه تلخی که از موسسات قبلی داشتم خدا رو شکر میکنم که با این تیم قوی همکاری کردم.

ملل
میهمان
ملل
3 اسفند ، 1402

با سلام خدمت گروه متعهد و مجرب شما. بابت این یکسالی که در کنار شما بودم و به من کمک کردین برای پیشرفت تحصیلی خیلی سپاسگذارم .واقعا لذت بردم از این همکاری و انقدر این همکاری جذاب و پر از پیگیری و تعهد بود که ترجیح دادم که همچنان این همکاری رو ادامه بدم و در حین تحصیل هم از کمک شما بهره مند بشم. امیدوارم شما هم از من راضی بوده باشید و پشتیباناتون را اذیت نکرده باشم و باز هم بابت پیگیری و اینکه مشاوره خیلی خوبی به من دادین
شما لطف کردین بدون چون و چرا و در اسرع وقت انجام دادین. واقعا سپاسگزارم و واقعا خوشحالم و امیدوارم روزهای خیلی خوبی رو در کنار شما داشته باشم.

مالمیر
میهمان
مالمیر
2 اسفند ، 1402

به جرات میتونم تیم پشتیبانی محصول عالیه و حرفی برای گفتن نیست.

روحی
میهمان
روحی
1 اسفند ، 1402

تقدیر و تشکر فراوان از شما واقعا پشتیبانی تون بی نظیره با این که من خارج از ساعات کاری مزاحم شدم ولی با خوش رویی و راهنمایی مشکل من رو حل کردین مجددا تقدیر و تشکر فراوان ازتون دارم انشالله هر روز موفق تر از دیروز باشید

حیدری
میهمان
حیدری
1 اسفند ، 1402

آقا من اولش فک کردم پشتیبانیشون سر کاریه، اما دستشون درد نکنه خداییش پشتیبانی عالی ای داره و توی کمترین زمان پاسخ و راهنمایی می کنند.

دستتون درد نکنه حلالتون باشه

داوطلب
میهمان
داوطلب
1 اسفند ، 1402

سلام، من به تازگی به جمع مشتریان شما اضافه شده ام .
در اولین درخواست پشتیبانی با خوشرویی و همکاری فوق العاده تیم شما روبرو شدم.
امیدوارم این همکاری همیشگی و دوطرفه باقی بمونه . شاد باشید .

ورمزیار
میهمان
ورمزیار
30 بهمن ، 1402

باتشکر از زحمات و همکاران محترم شما که به بهترین و سریع ترین شکل پاسخگو هستند.

شریعتی
میهمان
شریعتی
30 بهمن ، 1402

با سلام خدمت دوستان
من الان چند وقت است که دارم با این مجموعه بطور کامل کار میکنم کاملا از پشتیبانیاشون و محصولاتشون راضی هستم.

لطفی
میهمان
لطفی
29 بهمن ، 1402

در مجموع خدمات شما از نظر کلی بسیار خوب وعالی بوده و تنوع ان نیز در حد کافی میباشد.
ارزوی موفقیت شما و کل پرسنل زحمتکش شرکت شما را از خداوند خواهانم

رامین
میهمان
رامین
22 بهمن ، 1402

باسلام با تشکر از تیم حرفه ای تون

محمد
میهمان
محمد
20 بهمن ، 1402

گروه جوان و متخصص مجموعه پایگاه دکتری با استفاده از تجربه و دانش فنی در کنار اصل مشتری مداری یکی از برترین مجموعه های مشاوره کنکور می باشند. تجربه شخصی من با ایشان یکی از بهترین دوران تحصیلی را برای من رقم زده است.
واقعا مدیون تونم

مهدوی
میهمان
مهدوی
20 بهمن ، 1402

به روز بودن، احترام به نظر مشتری و تلاش در جهت کسب رضایت مخاطب، پاسخگویی مناسب و برخورداری از دانش کافی از جمله ویژگی های مثبت مجموعه شما می باشد. با تشکر

مهدویان
میهمان
مهدویان
15 بهمن ، 1402

باید اعتراف کنم که تاکنون به این شکل پشتیبانی قوی ندیده بودم که با صبر و حوصله زیاد و به آسانترین و زیباترین شکل ممکن کاربر را راهنمایی کنند.
درست مثل یک کلاس درس میتوان از پشتیبانی های شما استفاده کرد و چیزهای جدید آموخت.
>>> با آرزوی موفقیت روزافزون شما و تیم محترمتان <<<

جهرمی
میهمان
جهرمی
5 دی ، 1402

خیلی عالی عالی عالی
خدا خیرتون بده

کریم
میهمان
کریم
25 آبان ، 1402

سلام میتونم برای مشاوره شمارتون رو داشته باشم؟

minaei far
میهمان
minaei far
24 آبان ، 1402

Fascinating.

گوهری
میهمان
گوهری
24 آبان ، 1402

بسیار عالی و کاربردی بود. متشکریم

سامانی
میهمان
سامانی
24 آبان ، 1402

عالی بود انشالله موفق و سلامت باشید

علی
میهمان
علی
24 آبان ، 1402

خوبه واقعا لذت بردم

بهمنی
میهمان
بهمنی
24 آبان ، 1402

واقعا عالی بود. خیلی وقته از سایت فوق‌العاده‌تون استفاده می کنم. دیدم این دفعه نامردی هست، که نظری ننویسم. سایت خوبی دارید و سایت مورد علاقه من هستید.

حبیب
میهمان
حبیب
14 آبان ، 1402

سلام من فارغ التحصیل ارشد کامپیوتر م چندین مقاله و کتاب تالیف دارم ولی ۱۳ ساله بیکارم چون پارتی ندارم و کار هم برای رشته های ما نیست با بدبختی درس خوندم این هم نتیجه اش

داورپناه
میهمان
داورپناه
14 آبان ، 1402

من هر سه مقطع تا دکترا رو دانشگاه تهران بودم در رشته مهندسی و جزوه رتبه های برتر و نمونه. الان یک ساله با دکترا بیکارم با اینکه رزومه بسیار عالی دارم فقط حدود 20 مقاله بین المللی که بیش از 10 تاش آی اس آی هست. به هر دری زدم هیات علمی نشدم هنوز. ولی خواهرم که بچه درسخونی نبود، با پارتی رفت سر کار دولتی و بعد از سی و پنج سالگی تازه از کاردانی نقاشی شروع کرد در دانشگاه علمی کاربردی ، بعد لیسانس و الانم فوق لیسانس در یک دانشگاه پولی در پیت. الان سال به سال با این مدرکای دوغکی حقوقش میره بالا و به من بیکار تیکه میندازه که آدم بره گدایی ولی گوشه خونه نشینه!!! آخر زمون شده واقعا. قبل دکترا هم تو یه پژوهشکده دولتی بدون بیمه کار میکردم، هییییییچ فرقی بین دانشگاه دولتی برتر و آزاد شهرستان نمیذاشتن، آخر سر هم من دولتی تعدیل شدم و اون دانشگاه آزادی ها با سواد واقعا کم موندن. جالبه اکثرشون با پارتی اومده بودن و چند ماه اول کارآموزی همراه با حقوق داشتن!!! اونوقت همکلاسی های دانشگاه تهرانی من که از منم بهتر بودن، بیکار بودن.

مهمان
میهمان
مهمان
17 مهر ، 1402

تحلیل هاتون به نظر درست میاد میشه دوستان بازرگانی چرا اینقد کم اند وفعالیت ندارن،لطفا دوستان بازرگانی درصداشونو بذارن ببینیم وضعیت در چه حاله؟؟!!

مونسی
میهمان
مونسی
31 شهریور ، 1402

عالی امیدوارم همیشه موفق و سربلند باشید.

عرفان جمشیدی
میهمان
عرفان جمشیدی
6 شهریور ، 1402

من با رتبه 7، عمران گرایش سازه دانشگاه علم و صنعت قبول شدم و فقط دو دانشگاه مصاحبه رفتم، شریف و علم و صنعت. مابقی رو نرفتم… با آرزوی موفقیت برای تمام دوستان…

Hamid
میهمان
Hamid
25 خرداد ، 1402

Kheyli mamnonam vaghean tashakor az site shoma ke ghabele etemad hastin

آرزو سرخابی
میهمان
آرزو سرخابی
25 خرداد ، 1402

بینهایت از. سرویس این مجموعه راضی هستم.

سهیل
میهمان
سهیل
25 خرداد ، 1402

با سلام .
ممنون از پیگیری و نظم و خدمات مرتب و ترو تمیزتون.

نام *
میهمان
نام *
25 خرداد ، 1402

با سلام، من دومین بار هست که از شما خرید کردم،
شما بهترین سرویس رو ارائه دادید. به صورت انلاین پاسخگو بودید و در سریعترین زمان ارسال کردید
مجددا متشکرم

مهسا مولایی
میهمان
مهسا مولایی
25 خرداد ، 1402

سلام خسته نباشید خدمت شما دوستان، می‌خواهم از زحماتتون تشکر کنم،
به نظر من از لحاظ کاستومر سرویس بهتون نمرهٔ عالی‌ رو میدم، پشتیبان تان سوالات من رو با صبر و حوصله جواب دادن بهترین بود و تمام نگرانی‌های من رو از بین برد.
بازم ممنون و مطمئن باشین که به مشتری‌های ثابتتون خواهم پیوست و از سرویس و خدمات شما برای دوستانم تعریف خواهم کرد.
روز خوش,
مهسا

کنکوری
میهمان
کنکوری
24 خرداد ، 1402

سلام، حسابی تشکر بابت مطالب عالی و پشتیبانی همیشگی با وجود تعطیلی رسمی در زمان کوتاه پاسخ خود را از پشتیبانان گرفتم
تشکر مجدد بابت سرویس منظم شما.

ناصر عابدی
میهمان
ناصر عابدی
24 خرداد ، 1402

با سلام
از زحمات گروه شما کمال تشکر را دارم. شما در نهایت وقت شناسی و دقت خدماتی که سفارش داده بودم ، انجام دادید.
واقعا از اینهمه دقت به نکات ظریف شگفت زده شدم. مشتری مداری همه جا رمز موفقیت است و باور کنید
امیدوارم همیشه پیروز و موفق باشید.

...
میهمان
...
23 خرداد ، 1402

🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆
با سلام
به همه دوستان پیشنهاد استفاده از این سایت را توصیه میکنم ،کادری حرفه ای و با محبت خدمات با کیفیت رو برای من در کوتاهترین مدت ارائه دادند.
با ارزوی موفقیت برای شما
ممنونم

ناشناس
میهمان
ناشناس
23 خرداد ، 1402

همیشه عالی و سریع
با کیفیت بسیار بالا

ستایش نادری
میهمان
ستایش نادری
22 خرداد ، 1402

سلام یعنی عالی به موقع درجه یک
ازتون بی نهایت ممنونم به خاطر کیفیت
یه عاااااااااااااااااااااالمه ممنون

ستایش نادری
میهمان
ستایش نادری
21 خرداد ، 1402

سرویس فوق العاده سریع و عالی، خیلی خیلی خوشحالم از خدماتشان. این مجموعه را به همه داوطلبان کنکور دکتری پیشنهاد می‌کنم .

نگین امیری پور
میهمان
نگین امیری پور
21 خرداد ، 1402

پشتیبانی بسیار قوی و سریع،
من قطعا دوباره خرید خواهم کرد

ناشناس
میهمان
ناشناس
21 خرداد ، 1402

خیلی ممنون از سرویس خوبتون

76
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x