کد خبر: 66128

تاریخ بروزرسانی : 1402/12/01

تاریخ برگزاری کنکور دکتری 1403

منابع آزمون دکتری

تاریخ برگزاری و ثبت نام کنکور دکتری تخصصی سال 1403

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری، پیرو برنامه زمانی منتشر شده به تاریخ 1401/12/24در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش در خصوص تاریخ ثبت نام و برگزاری آزمون‌های ورودی مقاطع کارشناسی ارشد ناپیوسته و دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال 1403، به اطلاع متقاضیان می‌رساند که تاریخ ثبت‌نام این آزمون‌ها به شرح ذیل تغییر یافته است:
 

تغییر زمان ثبت نام در آزمون های ورودی مقاطع کارشناسی ارشد ناپیوسته

و دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال 1403

ردیف

شرح فرآیند

آزمون کارشناسي ارشد

آزمون دکتری

1

زمان ثبت نام

۱۴۰۲/۸/۷ تا ۱۴۰۲/۸/۱۳

۱۴۰۲/۸/۱۷ تا ۱۴۰۲/۸/۲۳

2

زمان برگزاری آزمون

صبح و عصر جمعه ۱۴۰۲/۱۲/۴

عصر جمعه ۱۴۰۲/۱۲/۴


ضرایب دروس آزمون دکتری 1403

متقاضیان ضرورت دارد طبق تاریخ‌های مندرج در جدول فوق به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و برای ثبت‌نام در آزمون های مذکور اقدام نمایند.

مهمترین تغییر مربوط به زمان برگزاری آزمون است. در حالی که در سال‌های اخیر کنکور دکتری صبح‌ها برگزار شده، زمان برگزاری کنکور دکتری ۱۴۰۳ عصر چهارم اسفندماه اعلام شده است.(رشته‌گرایش‌ها، دروس امتحانی و ضرایب دروس آزمون دکتری 1403)

دفترچه آزمون دکتری و جدول تعداد سوالات و مدت زمان پاسخگویی

زمان ثبت نام و تاریخ برگزاری کنکور دکتری 1403 از سوی سازمان سنجش اعلام شد. آزمون دکتری تخصصی سال 1403 چهارم اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد. زمان دقیق ثبت نام کنکور دکتری ، مطابق جدول اواسط آبان 1402 آغاز می‌شود. (برای مشاهده تاریخ های مهم آزمون دکتری ۱۴۰۱ سازمان سنجش کلیک کنید.) با توجه به اینکه تمدید ثبت نام دکتری ۱۴۰۲ صورت نپذیرفت ، لذا داوطلبان نسبت به ثبت نام آزمون دکتری 1403 در بازه ی زمانی 17 الی 23 آبان 1402 اقدام کنند.

طول دوره دکترا چند ترم است؟

زمان دقیق ثبت نام کنکور دکتری تخصصی سال 1403

مقایسه میزان ظرفیت پذیرش و تعداد شرکت کنندگان در آزمون دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۴۰۲

بهترین منابع آزمون دکتری چیست؟

برای شناخت منابع بهترین کار این است که: اولا، سوالات آزمون دکتری سال‌های گذشته را بررسی کنید و بهترین منابع را شناسایی کنید. دوما، از افرادی که در سال‌های گذشته رتبه‌های برتر را کسب کرده‌اند سوال کنید.

برای دریافت 10% از منابع آزمون دکتری 1403 (رایگان) از طریق راهنمای زیر اقدام کنید:

براساس مصوبه مجلس ۵۰ درصد نمره ازمون دکتری از طریق آزمون دروس تخصصی و 50 درصد بقیه به صورت مصاحبه علمی انجام می‌شود و نتایج اولیه معمولا اواخر فروردین و انتخاب رشته بر اساس کارنامه نیمه اول اردیبهشت ماه اعلام خواهد شد. لذا جهت دریافت راهنمایی ، مشاوره و منابع آزمون دکتری به شماره ی 09306406058 پیام دهید.

2نگاهی-انتقادی-به-آزمون-دکتری-min

┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄

کارت شرکت در جلسه آزمون

با توجه به اعلام تاریخ برگزاری کنکور دکتری می توان گفت کارت‌ شرکت در‌ آزمون‌ از یک هفته قبل از تاریخ برگزاری کنکور دکتری قابل مشاهده و پرینت است. این کارت بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت. متقاضیان‌ آزمون‌، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به درگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌ای (شامل نام‌خانوادگی و نام، کد ملی و تاریخ تولد) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده، شماره سریال و کدپیگیری و …) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند.

آغاز توزیع کارت آزمون دکتری و ارشد

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است. چنانچه متقاضی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، شماره پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی‌شود، لازم است با مراجعه به سیستم پاسخگویی اینترنتی این سازمان به نشانی https://request.sanjesh.org و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، شماره داوطلبی و یا کد پیگیری ثبت‌نام اقدام نماید. لازم به ذکر است این امکان برای متقاضیانی فراهم می‌باشد که در سیستم پاسخگویی عضویت داشته باشند. بنابراین متقاضیانی که به اطلاعات فوق دسترسی ندارند، لازم است با عضویت در این سیستم نسبت به بازیابی این اطلاعات اقدام نمایند.

برای دریافت بانک تست کنکور دکتری ادوار گذشته + تست های تالیفی
به همراه پاسخ / به شماره 09306406058 پیام دهید.

برنامه زمان بندی آزمون دکتری

معرفی رشته های آزمون دکتری

شرکت در کنکور مقطع دکتری که بالاترین مقطع تحصیلات دانشگاهی تا حدودی به حساب می‌آید، به‌خاطر ظرفیت محدود پذیرش در این مقطع و همین‌طور افزایش تقاضای داوطلبان تحصیلات تکمیلی، جزو کارهای سخت به حساب می‌آید. شرکت در این رقابت نفس‌گیر و سخت و تنگاتنگ، نیازمند آمادگی‌هایی است که همه داوطلبان باید به آن دست پیدا کنند و بعد به جدال با دیگر داوطلبان بروند.

جدول نحوه محاسبه امتیازات پژوهشی (حداکثر 40 امتیاز) مصاحبه دکتری

بعد از یکپارچه کردن آزمون دانشگاه‌های سراسری و آزاد، این رقابت سخت‌تر از قبل هم شد، البته بعضی از داوطلبان معتقدند که با یکی شدن سرفصل‌های آزمون دکتری برای دانشگاه آزاد و دانشگاه سراسری کار ساده‌تری از قبل در پیش دارند، که درست هم هست، شما برای شرکت در آزمون دکتری ، چه برای دانشگاه‌های سراسری و چه برای قبولی در دانشگاه آزاد، منابع یکسانی را باید بخوانید و بلد باشید.
سرفصل‌های بخش عمومی در حدودا تمام رشته‌های امتحانی آزمون دکتری یکسان است. برای هر گروه آزمایشی دفترچه سوالات عمومی کاملا یکسان است و در همه رشته‌های آن گروه مشابه است. تمام داوطلبان شرکت‌کننده در این آزمون دو دفترچه دریافت می‌کنند که دفترچه اول برای سوالات اختصاصی و دفترچه شماره دو مربوط به سوالات زبان و سوالات استعداد تحصیلی است.
همه رشته‌های حاضر در آزمون دکتری ، سوالات زبان دکتری، استعداد تحصیلی و دروس تخصصی را شامل می‌شوند که سطح سوالات آزمون دکتری در هر رشته، در حد علم و دانش داوطلبان فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد است. دروس عمومی با ضریب اثرگذاری 1 و دروس تخصصی با ضریب 4 محاسبه خواهند شد.  در هر کدام از گروه‌های آزمایشی مختلف از جمله فنی و مهندسی، گروه علوم انسانی، گروه علوم پایه، گروه کشاورزی و منابع طبیعی، گروه زبان و گروه هنر، رشته خود را انتخاب کنید و اطلاعات مورد نیازتان را برای شرکت در این رشته به راحتی به دست آورید. منابع آزمون دکتری مدیریت، منابع دکتری زبان انگلیسی، روانشناسی بالینی و همه رشته‌های دیگر در اختیار شماست.

مطلب پیشنهادی :  فراخوان پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه شهید بهشتی سال تحصیلی 1404-1403

رشته های متجانس دکتری

با مشخص شدن زمان کنکور دکترا شما داوطلبان محترم کنکور phd میتوانید از قسمت زیر معرفی رشته های آزمون دکتری شامل اطلاعات منابع درسی ، سرفصل ها ، افراد مجاز به شرکت در این رشته ، بازار کار این رشته و … دسترسی داشته باشید.  پایگاه خبری آزمون دکتری به رایگان این اطلاعات را در اختیار شما داوطلبان آزمون دکتری قرار میدهد:

معرفی رشته های آزمون دکتری

تذکر مهم : هرگونه استفاده مادی از مطلب معرفی رشته های آزمون دکتری متعلق به پایگاه خبری آزمون دکتری ، شرعاً حرام بوده و این پایگاه هیچگونه رضایتی در این مورد ندارد. تنها راه استفاده از مطالب سایت نشر به صورت رایگان ، بدون تغییر در محتوای فایل و با ذکر منبع لینک دار می باشد.
گزارش تخلف : اگر مطلبی در مورد معرفی رشته های آزمون دکتری مشاهده کردید که متعلق به شماست و از انتشار عمومی آن رضایت ندارید کافیست با ما در ارتباط باشید و با ذکر لینک پست و ارائه مدارک کافی ، جهت حذف سریعتر مطلب اقدام کنید.

برای دریافت سرفصل های پرتکرار ؛ رشته + ایمیل خود را ارسال کنید به شماره تلفن 09306406058 

⬆️فقط کافیه عبارت بالا را لمس کنید.⬆️

اطلاعات مفید برای داوطلبان جهت شرکت در مصاحبه دکتری

PDF سوالات پرتکرار مصاحبه دکتری با جواب

پذیرفته‌شدگان دکتری برای مصاحبه علمی چه مدارکی همراه داشته باشند؟

فعالیت های قابل انجام در روزهای نزدیک زمان مصاحبه دکتری (اینفوگرافیک)

انگیزه نامه (SOP) مخصوص مصاحبه دکتری

8 نکته برای موفقیت در مصاحبه دکتری (قسمت اول)

تجربه من از مصاحبه دکتری

نمونه توصیه نامه داوطلبین آزمون دکتری

تجربه ی موفق شدگان مصاحبه دکتری سالهای گذشته

وزن مصاحبه و کارنامه آزمون دکتری به چه صورت است؟

سوالات انحرافی در مصاحبه دکتری !

معرفی خود به زبان انگلیسی در مصاحبه دکتری

توصیه 7 نفر از رؤسای واحدهای دانشگاه آزاد برای مصاحبه دکتری

سوالات مصاحبه دکتری مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی پردیس کیش دانشگاه تهران

اطلاعیه های مصاحبه دکتری

ارائه سه دفترچه و سه پاسخنامه به داوطلبان آزمون دکتری 1403

طرز پاسخ دادن به سوالات در کنکور دکتری ؛

1 – داوطلب باید محل مخصوص جوابی را که در پاسخنامه برای هر سوال در نظر میگیرد فقط به وسیله مداد سیاه نرم پررنگ (نه خودکار، نه مداد کپی و . . .) پرکند. برای اطلاع از طرز پرکردن به نمونه پاسخنامه ذیل که در آن به سوالهای شماره های 1 ، 2 ، 3 و 4 به ترتیب پاسخهای فرضی 4 ، 1 ، 3 و 2 داده شده است توجه شود. جوابها فقط در پاسخنامه با پرکردن محل مخصوص مشخص میشود. پاسخهایی که به هر نحو دیگر در پاسخنامه (مثلاً: علامت × و یا ✓ و غیره) و یا در دفترچه آزمون علامت گذاری و یا نوشته شود قابل تصحیح و نمره گذاری نخواهد بود.

2 – چون پاسخنامه به وسیله ماشین علامت خوان تصحیح میشود از کثیف کردن، تاکردن و یا گذاشتن هرگونه علامت و یا اثری بر روی آن خودداری گردد.

سال کنکورتاریخ برگزاریتاریخ اعلام نتایج اولیهتاریخ اعلام نتایج مصاحبه ها (نتایج نهایی)

1399

9 مرداد 13991 شهریور 13991 آبان 1399

1400

15 اسفند 139929 فروردین 140124 مرداد 1400

1401

6 اسفند 140023 فروردین 140127 مرداد 1401

1402

11 اسفند 140127 فروردین 14025 شهریور 1402

1403

4 اسفند 1402
(اطلاعات بیشتر)
اواخر اردیبهشت 1403
(اطلاعات بیشتر)
نیمه اول شهریور 1403

نمره منفی در کنکور دکتری ؛

برای هر پاسخ صحیح سه (۳) نمره مثبت و به منظور خنثی کردن پاسخ های حدسی و یا تصادفی برای هر پاسخ غلط یک (۱) نمره منفی منظور خواهد شد. به سوال های بدون جواب نمره منفی و یا مثبت تعلق نمی گیرد و اگر به سوالی بیش از یک پاسخ داده شود همه پاسخها، غلط محسوب خواهد شد و به آن سوال یک نمره منفی تعلق خواهد گرفت.

نحوه محاسبه نمره منفی در کنکور دکتری

سرفصلهای آزمون دکتری

سرفصل های آزمون دکتری گروه علوم انسانی

سرفصلهای آزمون دکتری مجموعه فنی و مهندسی

سرفصلهای آزمون دکتری علوم پایه

سرفصلهای آزمون دکتری کشاورزی و منابع طبیعی

سرفصلهای آزمون دکتری زبان

سرفصلهای آزمون دکتری هنر

 

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
5 4 رای ها
امتیاز بدهید
guest
93 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رحمانی
میهمان
رحمانی
18 اسفند ، 1402

با سلام با ۴۵تخصصی ،۴۰زبان و ۲۸استعداد شانسی هست روزانه روانشناسی عمومی بیارم؟ هر دانشگاهی باشه مهم نیست فقط یک جا بیارم

علی
میهمان
علی
7 آذر ، 1402

سلام وقت بخیر،ببخشید من معدل کارشناسی ارشدم 18/40 و نمره پایان نامه 20 است
مقاله ISI دارم و قصد گرفتن 1 مقاله ISI هم دارم و در حال انجام است
میخواستم بدون قوانین سالهای گذشته استعدادهای رخشان معدل کارشناسی هم که بالای 16 بود لازم داشت . ولی امسال هرچقدر تحقیق کردم برای قوانین 1403 چیزی راجب معدل کارشناسی ذکر نشده بود . آیا من میتونم در پذیرش استعدادهای درخشان و پذیرش بدون کنکور شرکت کنم ؟؟؟

علی
میهمان
علی
8 آذر ، 1402
پاسخ به  admin

ببخشید این آیین نامه مربوط به دانشگاه های دولتی است ؟ یا فرقی نمیکنه بطور کلی برای پذیرش در دولتی و آزاد است ؟

محسن
میهمان
محسن
19 آبان ، 1402

سلام
من میخوام امسال هرجور شده در کنکور دکتری قبول بشم
چیکار باید بکنم؟
میشه راهنماییم کنید

هادی
میهمان
هادی
17 آبان ، 1402

دفترچه ثبت نام دکتری چه زمانی منتشر میشه ؟

ناشناس
میهمان
ناشناس
17 آبان ، 1402

برای ثبت نام در آزمون دکتری چه شرایطی لازم است ؟

طهماسبی
میهمان
طهماسبی
15 آبان ، 1402

من هر سه مقطع تا دکترا رو دانشگاه تهران بودم در رشته مهندسی و جزوه رتبه های برتر و نمونه. الان یک ساله با دکترا بیکارم با اینکه رزومه بسیار عالی دارم فقط حدود 20 مقاله بین المللی که بیش از 10 تاش آی اس آی هست. به هر دری زدم هیات علمی نشدم هنوز. ولی خواهرم که بچه درسخونی نبود، با پارتی رفت سر کار دولتی و بعد از سی و پنج سالگی تازه از کاردانی نقاشی شروع کرد در دانشگاه علمی کاربردی ، بعد لیسانس و الانم فوق لیسانس در یک دانشگاه پولی در پیت. الان سال به سال با این مدرکای دوغکی حقوقش میره بالا و به من بیکار تیکه میندازه که آدم بره گدایی ولی گوشه خونه نشینه!!! آخر زمون شده واقعا. قبل دکترا هم تو یه پژوهشکده دولتی بدون بیمه کار میکردم، هییییییچ فرقی بین دانشگاه دولتی برتر و آزاد شهرستان نمیذاشتن، آخر سر هم من دولتی تعدیل شدم و اون دانشگاه آزادی ها با سواد واقعا کم موندن. جالبه اکثرشون با پارتی اومده بودن و چند ماه اول کارآموزی همراه با حقوق داشتن!!! اونوقت همکلاسی های دانشگاه تهرانی من که از منم بهتر بودن، بیکار بودن.

محمدیه
میهمان
محمدیه
25 مهر ، 1402

سلام خسته نباشید
یعنی من که هم آزاد قبول بشم هم غیرانتفاعی آزاد بهتره؟

ناشناس
میهمان
ناشناس
22 مهر ، 1402

این تغییر واسه چیه ؟؟؟؟؟
تکلیفشون با خودشونم معلوم نیست!!!!!!!!!!!!

احسان
میهمان
احسان
13 مهر ، 1402

سلام من زمان ثبت نام کد 12 رقمی ایثارگران رو ندارم و می خوام سهمیه آزاد رو انتخاب کنم ، می توانم بعدا سهمیه را ویرایش کنم ؟

گلشنی
میهمان
گلشنی
13 مهر ، 1402

سلام در صورتی که در مهلت ثبت نام آزمون دکتری موفق به دریافت کد 12 رقمی ایثارگران نشیم آیا فرصیت برای وارد کردن کد در آینده هست ؟

محمدرضا
میهمان
محمدرضا
13 مهر ، 1402

عرض ادب و احترام سپاسگزارتون میشم بنده رو راهنمایی کنید ، امکانش هست در مقطع دکتری در حال تحصیل باشم و در آزمون ارشد شرکت کنم و در مقطع ارشد نیز در حال تحصیل باشم ؟

زینب پور عبیدی
میهمان
زینب پور عبیدی
13 مهر ، 1402

سلام وقتتون بخیر من زمان ثبت نام آزمون دکتری دانشجو هستم آیا باید فرم تایید معدل رو پر کنم ؟

قروی
میهمان
قروی
13 مهر ، 1402

سلام فارغ التحصیل فراگیر پیام نور ارشد که پایان نامه ندارن می تونن دکترا شرکت کنن؟

آریا
میهمان
آریا
13 مهر ، 1402

سلام با معدل ارشد بالای ۱۹ میشه بدون آزمون وارد مقطع دکترا آزاد بشیم ؟ اگه هست باید ثبت نام تو آزمون انجام بشه یا نیاز نیست؟

دانا
میهمان
دانا
12 مهر ، 1402

سلام
من نمیدونم برای کنکور دکتری چیکار کنم ؟
حتما میخوام روزانه قبول بشم
رشته ام مدیریت فناوری اطلاعاته
لطفا کمکم کنید

لاله
میهمان
لاله
12 مهر ، 1402

سلام ، کارشناسی ارشد پلیمر دارم ، می تونم در رشته دکتری مدیریت شرکت کنم ؟

اسکندری
میهمان
اسکندری
12 مهر ، 1402

با سلام کارشناسی ارشد ادبیات دارم می توانم در ازمون دکترای تغذیه پزشکی انتخاب کنم

حشمت
میهمان
حشمت
12 مهر ، 1402

سلام روز بخیر ببخشید من برای شهریور فارغ التحصیل نمی شم و فقط پایان نامه باقی می مونه یا در ثبت نام آزمون دکتری 1403 می تونم شرکت کنم؟

مونسی
میهمان
مونسی
27 شهریور ، 1402

قبولی قطعی دکتری دانشگاه آزاد پس از مصاحبه در سال 1400 هستم در ان زمان بدلایلی
نتوانستم ثبت نام کنم ایا میتوانم از حق قبولی استفاده و شروع کنم

سوگول وزیری
میهمان
سوگول وزیری
27 شهریور ، 1402

با سلام ببخشید منظور از تراز نمره کل میباسد یا رتبه در سهمیه

شیدا امیرآبادی
میهمان
شیدا امیرآبادی
27 شهریور ، 1402

سلام . برای انتخاب رشته دکترا ، بین پردیس دانشگاه ها، دانشگاه آزاد و پیام نور، بین این 3 لطفا راهنمایی میکنید جهت رتبه بندی انتخاب ها. بعد از انتخاب روزانه و سپس شبانه ، این سه مورد به چه ترتیب قرار می گیرن؟ ممنون

مجتبی کاربین
میهمان
مجتبی کاربین
27 شهریور ، 1402

سلام ، خسته نباشیدمی خواستم بدونم با مدرک کارشناسی ارشد مهندسی عمران می توانم آزمون آزاد و سراسری دکتری مدیریت در گرایش منابع انسانی یا مدیریت بازرگانی شرکت کنم؟

خاندوزی
میهمان
خاندوزی
24 شهریور ، 1402

سایت شما عالی هستش
امیدوارم موفق باشید

ساروخانی
میهمان
ساروخانی
9 شهریور ، 1402

سلام وقت بخیر، ببخشید اگه در زمان فراخوان مدت کوتاهی از دوسال دانش آموختگی گذشته باشه، ولی همه شرایط رو داشته باشیه ممکنه قبول کنند؟ اگه کسی تجربه ای در این خصوص داره ممنون میشم راهنمایی کنید

حامد
میهمان
حامد
9 شهریور ، 1402

سلام وقت بخیر
میخواستم بپرسم بنده کارشناسی ارشد استعداد های درخشان دانشگاه دولتی قبول شدم کنکور هم دادم اگه انتخاب رشته کنم حتما باید دانشگاهی که قبول شدم برم یا اینکه میتونم بعد اعلام نتایج دانشگاهی ک قبول شدم نرم همون استعداد درخشان دانشگاه دولتی ثبت نام کنم
اگه راهنمایی کنید ممنون میشم

مصطفی
میهمان
مصطفی
9 شهریور ، 1402
پاسخ به  حامد

سلام
مشکلی نداره. فرایند پذیرش بدون کنکور و با کنکور از هم جداست و میتونید هر دو رو قبول شید و در نهایت اونی که دوست دارید رو برید.

علیرضایونس زاده حقیقی
میهمان
علیرضایونس زاده حقیقی
1 شهریور ، 1402

سلام ، دوستان به نظرتون دکتری مکانیک امیرکبیر ارزش خوندن داره ؟
منظورم ۵ سال وقت گذاشتنه

مهدی گلابی
میهمان
مهدی گلابی
30 مرداد ، 1402

فقط روزانه
داخل این شرایط اقتصادی من داخل کل مقاطع تحصیلی یکبار هم به آزاد فکر نکردم
شایدم چون از عهده‌اش بر نمیومدم خودم و خانوادم

دیاکو
میهمان
دیاکو
30 مرداد ، 1402

سازمان سنجش فعلا درگیر آزمون سراسریه. بعیده فعلا نتایج و بدن

ابوسلیمان سجستانی
میهمان
ابوسلیمان سجستانی
30 مرداد ، 1402

نور می بینم در ظلمت من پر از فانوسم

هوشنگ سیحون
میهمان
هوشنگ سیحون
30 مرداد ، 1402

ی موضوعی ک دکترا رو حساس می‌کنه اینه ک معلوم نیست قبول بشی یا نه اینه که انتظار سخت‌تر میشه توی سایر مقاطع با توجه به رتبه و تجربه سنوات قبل طرف حدودی می‌دونه ک حداقل قبول ه ولی توی دکترا همه چی در هاله ای از ابهامه حتی رتبه سه هم باشی معلوم نیست ک قبول بشی یا نه

مهدی مقدم
میهمان
مهدی مقدم
28 مرداد ، 1402

تا زمانی که تمام دانشگاه های سراسری در پذیرش استعداد درخشان نتایج قبولی رو به داوطلبان اعلام نکنن و داوطلبان تایید یا انصراف از درخواستشون برای استعداد درخشان رو به دانشگاه تا دو سه روز اطلاع ندن ( و دانشگاه ها نتیجه تایید یا انصراف از استعداد درخشان داوطلب پذیرفته شده رو در پرتال سنجش وارد نکنن) نتایج قبولی دکتری توسط سازمان سنجش اعلام نخواهد شد. تا جایی که من اطلاع دارم دانشگاه تهران و خوارزمی هنوز نتایج استعداد رو حتی اعلام هم نکردن. هر وقت اعلام کردن و تا حدود دو سه روز فرصت داوطلب برای تایید یا انصراف از پذیرش استعداد هم گذشت. بعد از اون میشه راجع به احتمال اعلام نتایج حرف زدن.

مهسا مولایی
میهمان
مهسا مولایی
28 مرداد ، 1402

نمیدونم چرا تنها راهکار عملی سنجش صبوری کردنه!
میشه لطف کنید یه راهکار موثرتر بگید !!!!

داوطلب کنکور دکتری
میهمان
داوطلب کنکور دکتری
28 مرداد ، 1402

وقتی سایت داره به روز رسانی میشه، یعنی دارن چیزی بارگذاری میکنن؟

داوطلب کنکور دکتری
میهمان
داوطلب کنکور دکتری
28 مرداد ، 1402

هیجان ورود به دوره دکتری به دلیل به پایان رساندن راهیست که از شش سالگی آغاز کردیم ورود به آخرین مرحله
بازی بزرگیست که پیشینیان ما برای ما طراحی کردند چه بسیار دوستانی که در پیچ و خم زندگی از ادامه این بازی بازماندند هیجان به پایان رساندن کاریست که اگر نیمه تمام بماند
مثل هر کارناتمام دیگری بخشی از اعتمادو عزت نفس مارا با خود خواهد برد

شیما
میهمان
شیما
27 مرداد ، 1402

سال قبل من کنکور داشتم و نتایج آزاد و سراسری همزمان از سایت سنجش اعلام شد

داوطلب کنکور دکتری
میهمان
داوطلب کنکور دکتری
27 مرداد ، 1402

آیا پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه آزاد از آزمون دکتری سال بعد محروم اند؟

سهیلا موسوی
میهمان
سهیلا موسوی
16 مرداد ، 1402

خیلی ممنون از سرویس رضایتبخش شما.

Katayoun Baghai
میهمان
Katayoun Baghai
16 مرداد ، 1402

وزارت علوم به دانشگاه آزاد مجوز میده ولی خودش موقع استخدام ملاکش مدرک دانشگاه دولتی هست. یعنی منبع صدور مجوز خودش داره تبعیض قائل میشه.

آقا منوچهر
میهمان
آقا منوچهر
16 مرداد ، 1402

همینجوری ظرفیت ها کم هست حالا همه گرایش ها میتونن هم گرایش اصلی خودشون برن هم زیر مجموعه هاش و این یعنی تعداد بیشتری میان برای مصاحبه ها ،از همه گرایشهای یک مجموعه…
اگر ظرفیت ها بیشتر بشه این کار خوبه برای کسی که بخواد شانسشو در گرایش دوم هم مثلا امتحان کنه باتوجه به پایان نامه و علاقه مندی.
اما اگر ظرفیت هر گرایش یک مجموعه همون تعدادی که بود باشه (برای هرگرایش) که اصلا خیلی همه چیز به هم میخوره…هم رقابت سختتر میشه و هم اینکه ظرفیت هم محدود هست شانس کسانی که خود اون گرایشن کمتر میشه…

مازیار
میهمان
مازیار
23 تیر ، 1402

همه ی اطلاعاتی که لازمه اینجا شسته رفته قرار میدین
ممنون از شما

mohsen
میهمان
mohsen
10 تیر ، 1402

ممنون از زحمات همگی علی الخصوص تیپ پشتیبانی قوی که دارید ؛ که الحق و والانصاف کاربلد و پاسخگو عمل کردن❤️❤️❤️❤️

حمید
میهمان
حمید
9 تیر ، 1402

عالی عالی عالی هیچ حرفی واسه گفتن ندارم کارتون عالیه انشاالله همیشه انقد دقیق و سریع باشید به امید خدا🌹❤

خسروانی
میهمان
خسروانی
9 تیر ، 1402

لایک دارین ب خدا
خیلی عالیه
مخصوصا پشتیبان های مهربون🌹 دمتون گرم

کیمیا پناهی
میهمان
کیمیا پناهی
9 تیر ، 1402

من عاشق این سایتم عالیه

خشایار راد
میهمان
خشایار راد
9 تیر ، 1402

عرض خداقوت به شما…کارتون بسیارعالی وسالم واینکه در سریع ترین زمان خدمت رسانی میکنید….ازهمه شما دوستان خوبم تشکر ویژه دارم….سپاس فراوان🤚🌹

سمیه سلیمی
میهمان
سمیه سلیمی
4 تیر ، 1402

سلام و خسته نباید خدمت تمام زحمت کشان پایگاه ازمون دکتری
از نظر پشتیبانی و پاسخگوی سریع
بسیار بسیار عالی هستین
بیش از سه ساله که از خدمات شما استفاده میکنم بسیار راضی هستم سایت بسیار راحتی که طراحی کردین که بسیار راحت میتونم اطلاعات کسب کنم
و پاسخگوی بسیار عالی هست ممنون از مدیریت و تمام کارکنان ارزشمند شما

تجربه گر
میهمان
تجربه گر
3 تیر ، 1402

من با اینکه آزمونهای سالهای قبل رو مثل اب خوردن میزدم اما نسبت به دیگر دوستانم کنکور را افتضاح دادم که به نظر خودم چند دلیل داشت:
1-دروس رو در ماه آخر دونه به دونه مرور می کردم ولی الآن فهمیدم باید اونها رو موازی هم پیش می بردم
2-اعتماد به نفس لازم را نداشتم
۳-منابعی که دراختیار داشتم خیلی زیاد و متنوع بود

Hamid
میهمان
Hamid
25 خرداد ، 1402

Kheyli mamnonam vaghean tashakor az site shoma ke ghabele etemad hastin

edvin
میهمان
edvin
25 خرداد ، 1402

در یک کلام: کارتون حرف نداره. خدمات عالی، با سلیقه و به موقع هستش. بینهایت ممنون از شما و حتما وبسایتتون رو به آشنایان و دوستانم معرفی میکنم.
چطور می توانم از مشاوره تحصیلی تون استفاده کنم؟

سيروان ساجدی
میهمان
سيروان ساجدی
25 خرداد ، 1402

ممنونم! شما مجموعه متعهد و با سلیقه ای هستید.
قابل توجه سایر بازدید کنندگان :
این سایت از لحاظ قیمت هم مناسب و رقابتی است. پیشنهاد میکنم به دیگران که از خدمات این سایت استفاده کنند.

93
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x