کد برگه: 62781

تاریخ بروزرسانی : 1402/04/12

رپرتاژ در پایگاه تخصصی آزمون دکتری

منابع آزمون دکتری

رپرتاژ در پایگاه تخصصی آزمون دکتری

رپرتاژ آگهی یا روابط عمومی دیجیتال ( PR ) بالاترین رشد را میان موثر ترین روش های بازاریابی آنلاین و سئو در سال گذشته داشته است . رپورتاژ در واقع یک خبر تبلیغاتی است که به سفارش برندها و از طریق شرکت ویرلن در خبرگزاری های معتبر و همچنین سایت های خبری پربازدید در حوزه آی تی و لایف استایل منتشر میشود .
🔰 انتشار اخبار رسمی کسب و کار ها در خبرگزاری های پربازدید میتواند اعتبار بالای را برای تبلیـغ دهنده ایجاد کند . رپرتاژ در پایگاه تخصصی آزمون دکتری یکی از مهمترین استراتژی های مارکتینگ و برندینگ کمپانی های بزرگ و استارت آپ های هوشمند است . همچنین شرکت گوگل در مقالات آموزشـی و کنفرانـس های مختلفی اعلام کرده است که با توجه به اینکه چند کلمه کلیدی در متن رپرتاژ آگهی به وب سایت تبلیغ دهنده لینک فالو میشود و خبر منتشر شده در سایت ها آرشیو شده و حذف نمیشود ، این یک روش دریافت بک لینک کاملا ارگانیک است و موثر ترین تکنیک جهت بهبود رتبه سایت در گوگل محسوب میشود . (سایر آیتم های تبلیغ در پایگاه تخصصی آزمون دکتری)

🔷 درج خبر (معرفی شما) به همراه پوستر و عکس در وب سایت پایگاه خبری آزمون دکتری 🔷
+ درج در خبرنامه ی ایمیلی پایگاه (ارسال روزانه)

ارتباط در واتساپ

🔴 معنی رپرتاژ

رپرتاژ یا رپورتاژ در اصل یک کلمه فرانسوی است که به صورت “reportage” نوشته میشود. که از کلمه ریپورت گرفته شده است و معنی آن گزارش یا شرح جریان امر است. بنابراین معنی رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری را در حوزه سئو سایت و تبلیغات اینترنتی میتوان به عنوان یک مصاحبه یا گزارشی برای معرفی کردن برندها و یا اشخاص مختلف در سایتهای خبری دانست. و در اصل به صورت یک خبر تبلیغاتی است که معمولا در سایتهای خبری منتشر میشود.

🔴 تاثیر رپورتاژ در برندسازی

کاربرد دیگر رپورتاژ خبری یا همان آگهی رپورتاژدر حوزه برندینـگ است و یکی از بهترین و تاثیرگذارترین روش ها در برنـدسازی و تبلیغات اینترنتی محسوب میشود. خیلی از بزرگترین و قوی ترین برندها در جهان برای معرفی کردن خدمات و یا محصولات جدید خود از رپورتاژ خبری استفاده میکنند. (سایر آیتم های تبلیغ در پایگاه تخصصی آزمون دکتری)

دلیل اصلی تاثیر گذاری بالای رپورتاژ خبری این است که به نوعی یک تبلیغات غیر مستقیم محسوب میشود. بدین معنی که مخاطبان با مشاهده این نوع تبلیغات اعتماد بیشتری به صحت نوشتاری متن خواهند داشت و آن مطلب را با اشتیاق بیشتری مطالعه خواهند کرد. در واقع رپورتاژ خبری یک خبر تبلیغاتی است، اما برای جذب مخاطب بیشتر در قالب یک گزارش، مصاحبه و یا مقاله در سایتهای خبری پر بازدید منتشر میشود. این خبر میتواند از یک عنوان جذاب، یک متن در چند پارگراف پنجاه تا صد کلمه ای، یک یا چند عکس و کلمات کلیدی هایپرلینک شده تشکیل شود.

🔷 درج خبر (معرفی شما) به همراه پوستر و عکس در وب سایت پایگاه خبری آزمون دکتری 🔷
+ درج در خبرنامه ی ایمیلی پایگاه (ارسال روزانه)

🔴 شرایط رپرتاژ :

✔️ تعداد کلمات در متن حداقل 400 کلمه

✔️ درج حداکثر 3 لینک فالو 

 

👇👇جهت استعلام قیمت و هماهنگی در واتس اپ به شماره 09306406058 پیام دهید یا روی لینک زیر کلیک کنید.👇👇

ارسال پیام

 کلیه حقوق مادی و معنوی برای پایگاه خبری آزمون دکتری محفوظ میباشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی خواهد داشت.

رسانه دیجیتال phdphd.org

آسان پرداخت شاپرک درگاه پرداخت زرین پال  معرفی شرکت به پرداخت ملت‎  بانک پارسیان پرداخت الکترونیک سامان شبکه بانکی شتاببانک پاسارگاد وزارت علوم اطلاعیه سازمان سنجش درباره ثبت نام قبول شدگان دکتری 98

تلفن: 66061083-021
پشتیبانی شبانه روزی : 09306406058

 

تقدیرنامه phdphd.org به عنوان برترین وب سایت دانشگاهی ایران

تقدیرنامه phdphd.org به عنوان برترین وب سایت دانشگاهی ایران

صلاحیت-خدمات-مشاوره-آماری-

 

 

✅ ارسال پیام در واتساپ ✅

✅ ارسال پیام در واتساپ ✅

✅ ارسال پیام در واتساپ ✅

 

 

 

 

 

 

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری

دیدگاه بسته شده است.