کد خبر: 9741

تاریخ بروزرسانی : 1396/04/20

 اطلاعیه اعتراض‌ اساتید دانشگاه پیام‌نور درباره تغییر اساس‌نامه

منابع آزمون دکتری

دانشگاه پیام‌نور به دنبال اعتراض‌ها و تجمع‌های تعدادی از اساتید دانشگاه پیام‌نور درباره تغییر اساس‌نامه این دانشگاه ، اطلاعیه‌ای منتشر کرده است که به شرح زیر است:

اخیرا نگرانی‌هایی درباره تغییر اساسنامه از طریق شورای گسترش آموزش عالی در بین اساتید ایجاد شده است. با تشکر از همه اعم از اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه به استحضار می‌رساند که ریاست دانشگاه و اعضای هیات رئیسه، رایزنی‌های گسترده با مقام عالی وزارت و مقامات ارشد در دولت و نیز مجموعه معاونان وزارت علوم و نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره نگرانی‌های موجود درباره تغییر اساسنامه دانشگاه انجام داده است و تبعات علمی و اجتماعی این امر و اثرات آن بر بدنه بزرگترین دانشگاه دولتی کشور کاملا بیان شده است.

دکتر فرهادی که آغاز فعالیت‌های این دانشگاه بزرگ در زمان وزارت او نیز رقم خورده و وی در یک سال گذشته بنا به اهمیت ویژ‌ه‌ای که برای دانشگاه پیام نور قائل است سه بار از این دانشگاه بازدید کرده و در مراسم افتتاح پروژه‌ها و دستاوردهای دانشگاه شرکت کرده‎اند که حضور و حمایت وزیر علوم خود گواهی بر پشتیبانی وزارت علوم از دانشگاه می باشد..

بدون تردید آنچه این دانشگاه در این روزها بیش از همیشه نیاز دارد، وحدت و انسجام بین همه ارکان این خانواده بزرگ است و اهمیت ندادن به شایعات بسیار اهمیت دارد و از این حیث نباید خدشه‌ای به وجهه دانشگاه وارد شود. خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده دانشگاه در راستای محدودیت قرار نخواهد گرفت زیرا با نگاه توسعه‌ای که جناب آقای دکتر فرهادی به دانشگاه دارد قطعا در آینده شاهد حمایت و توسعه همه جانبه دانشگاه خواهیم بود.

مطلب پیشنهادی :  فراخوان پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه کردستان برای سال تحصیلی 1404-1403

اگر عده‌ای تحت عنوان تشکل و یا انجمن صنفی به دنبال این باشند که پیگیری‌های هیات رئیسه دانشگاه، مدیران، اساتید، کارکنان و دانشجویان را در این امر به نام خود تمام کنند، بدون شک این امر ناپسند بوده و همه تشکل‌ها باید هوشمندانه با دفاع از مواضع دولت منتخب در زمینه پیشبرد اهداف دانشگاه از هیچ‌گونه تلاشی دریغ نکنند.»

سامانه مشاوره تخصصی آزمون دکتری www.phdphd.org

 

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x