کد خبر: 56821

تاریخ بروزرسانی : 1402/06/25

اطلاعیه شماره یک آزمون دکتری دانشگاه امیرکبیر

منابع آزمون دکتری

ارزیابی عملکرد دانشجویان دوره دکتری

اطلاعیه شماره یک آزمون دکتری دانشگاه امیرکبیر

(مهم: این اطلاعیه بروز میشود. به داوطلبان گرامی توصیه میگردد جهت دریافت اطلاعات تکمیلی مکرراً به این اطلاعیه مراجعه نمایند.) دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلیتکنیک تهران)، بعنوان مادر دانشگاههای صنعتی کشور، در جهت گسترش مرزهای علم و فناوری، ایجاد و توسعه دورههای تحصیلات تکمیلی و همچنین ایفاء رسالت خود مبنی بر آموزش و تربیت نیروهای متخصص و متعهد از سال 1365 اقدام به جذب دانشجوی دوره دکتری تخصصی (PhD (نمودهاست. در این راستا دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلیتکنیک تهران)، ضمن رعایت کلیه ضوابط و شرایط آیین نامه شماره 19177/11 مورخ 07/02/1394 و شیوه نامه شماره 98875/2 مورخ 02/06/1399 سازمان سنجش آموزش کشور و مصوبات شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه، برای سال تحصیلی 1400 -1399 از بین داوطلبان معرفی شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور دانشجوی دکتری تخصصی (PhD (میپذیرد. لازم به ذکر است پذیرش دانشجو براساس نمره آزمون سازمان سنجش کشور، سوابق تحصیلی (آموزشی و پژوهشی) و مصاحبه در رشته های ریاضی وعلوم کامپیوتر، فیزیک، شیمی کاربردی، مهندسی هستهای، مهندسی برق، مهندسی عمران و محیطزیست، مهندسی صنایع، مهندسی شیمی، مهندسی معدن، مهندسی مواد و متالورژی، مهندسی نساجی و علومالیاف، مهندسی هوافضا، مهندسی دریا، مهندسی کامپیوتر، مهندسی پلیمر، مهندسی پزشکی، مهندسی نفت در تهران و پردیس ماهشهر بصورت ورودی از نوع روزانه، نوبت دوم و پردیس خودگردان صورت میپذیرد.

اطلاعیه ثبت نام ورودی های دکتری دانشگاه امیرکبیر

مراحل پذیرش دانشجوی دکتری دانشگاه امیرکبیر (پلیتکنیک تهران)  به شرح زیر است:
1 -حد نصاب دانشگاه – ورود اطلاعات توسط داوطلبان حائز شرایط در سامانه تحصیلات تکمیلی دانشگاه کلیه داوطلبان گرامی، که در انتخاب رشته گرایش محل سازمان سنجش آموزش کشور، دانشگاه صنعتی امیرکبیر را انتخاب نموده اند، در صورت دارا بودن حدنصاب تعیین شده توسط دانشگاه صنعتی امیرکبیر (بر اساس نمره تراز نهایی داوطلب مطابق کارنامه سازمان سنجش آموزش کشور)، ضروری است وارد سامانه الکترونیکی تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی امیرکبیر (سامت) شده و اطلاعات خود را وارد نمایند. حدنصابهای دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای کد رشته گرایش محلهای دانشگاه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور و همچنین در پایگاه اطلاعرسانی مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی امیرکبیر قابل مشاهده میباشد. بدیهی است منحصراً داوطلبانی میتوانند جهت ارزیابی تخصصی در هر کد رشته گرایش محل به دانشگاه درخواست دهند که با توجه به کارنامه مذکور دارای حدنصاب در آن کد رشته گرایش محل باشند.

🔴 داوطلبان باید تمامی شرایط مندرج در دفترچه های شماره (1)و (2) آزمون سازمان سنجش آموزش کشور را احراز نموده باشند.
🔴 با توجه به محدود لازم بین ثبت نام، تشکیل پرونده و مصاحبه، مهلت ثبت نام و ورود اطلاعات در سامانه تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی امیرکبیر به هیچ وجه تمدید نخواهد شد. در صورت عدم ورود اطلاعات و قطعی نمودن آن در سامانه، از داوطلب مصاحبه بعمل نمیآید.
🔴 صحت اطلاعات وارد شده در سامانه به عهده داوطلب میباشد. در صورتیکه در هر مرحله از فرآیند پذیرش داوطلب و حتی پس از قبولی دانشجو در دانشگاه مشخص گردد که اطلاعات وارد شده در سامانه با اطلاعات واقعی مغایرت دارد، پذیرش داوطلب لغو شده و مطابق با قوانین برخورد خواهد شد.
🔴 انتخاب هر تعداد رشته گرایش مطابق با انتخابهای انجام شده در سامانه سازمان سنجش آموزش کشور
بلامانع است ولی توصیه میگردد که هر داوطلب بیش از دو رشته گرایش را انتخاب ننماید. لازم به ذکر است که برای هر رشته گرایش انتخاب نوع ورود روزانه، نوبت دوم و پردیس خودگردان نیز باید مطابق انتخابهای انجام شده در سامانه سازمان سنجش آموزش کشور باشد. لازم است هر داوطلب، صرف نظر از
نوع ورود (روزانه، نوبت دوم و پردیس خودگردان) فقط یک هزینه برای ثبت نام پرداخت نمایند.
داوطلبان محترم دعوت شده به مصاحبه لازم است هزینه ثبت نام (بررسی مدارک و انجام مصاحبه) را در این مقطع زمانی و از طریق سامانه آزمون دکتری پرداخت و رسید آن را همراه با مدارک خود ارسال نمایند. هزینه ثبت نام برای هر رشته گرایش بر اساس مصوبه هیات امناء دانشگاه مبلغ 800.000 ریال (هشتاد هزار تومان) میباشد.
🔴 نکته مهم: در صورتیکه داوطلبی برای یک رشته/گرایش همزمان، متقاضی دوره روزانه و یا نوبت دوم و یا پردیس بینالملل (پردیس خودگردان) باشد، صرفاً، هزینه یک ثبت نام از ایشان دریافت میگردد.

مطلب پیشنهادی :  پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه پیام نور سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳

سایر اطلاعیه مورد نظر از اینجا دانلود کنید.

اعلام اسامی پذیرفته شدگان دکتری بدون آزمون استاد محور دانشگاه امیرکبیر

هرآنچه درباره دکتری بدون آزمون
( استعداد درخشان )
لازم است بدانید :

اطلاعیه های دکتری بدون آزمون
( استعداد درخشان )

سوالات مصاحبه دکتری مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی پردیس کیش دانشگاه تهران

جدیدترین آیین نامه دکتری بدون آزمون ( استعداد درخشان )

راهنمای مصاحبه آزمون دکتری سراسری و آزاد

پذیرش بدون آزمون دانشگاه ها در سال تحصیلی 1403 -1402

کسب حداکثر امتیاز مصاحبه دکتری

چگونه در مصاحبه دکتری پذیرفته شویم؟ ؛ کارگاه آموزش و مشاوره

 

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
5 1 رای
امتیاز بدهید
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مهتاب
میهمان
مهتاب
6 دی ، 1402

فعالیت ها و تشکل های دانشجویی واقعا مختلف و گسترده ای داره از هنری و تئاتری بگیر تا اسلامی و فرهنگی و ورزشی، همه رو شامل می‌شه که بسته به انتخاب و علایق خودتون می‌تونید اون رو دنبال کنید و حتی اردویی که هر از چند گاهی اردو و یا کوه نوردی و کلاس میذارن برای دانشجوها.

قربانی
میهمان
قربانی
6 دی ، 1402

یکی از خوبی های دانشگاه اینه که وسط شهر هست خیابون ولیعصر کنار تاتر شهر به همه جای شهر راه داره چه از طریق BRT یا از طریق مترو نقطه دسترسیش عالیه و اینکه دانشگاه به صورت متمرکز هست و محل تمامی رشته ها و کلاس ها تو خود محوطه دانشگاست و مثل دانشگاهای دیگه مثل خواجه نصیر یا دانشگاه های مادر مثل تهران و شیراز و..پراکنده نیست.

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x