کد خبر: 26311

تاریخ بروزرسانی : 1400/04/06

اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری 97

منابع آزمون دکتری

نتایج اولیه آزمون دکتری 97 ، در روزهای آخر فروردین ماه 1397 اعلام خواهد شد. نتایج اولیه دکتری به صورت کارنامه و روی سایت سنجش به نشانی sanjesh.org منتشر می شود. تمام داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته دکتری 97 هستند، می توانند نسبت به انتخاب 50 کد رشته محل در زمان مقرر شده توسط سازمان سنجش ، اقدام کنند.

 

اقدامات مهم قبل از اعلام نتایج اولیه کنکور دکتری

 

آن دسته از داوطلبانی که در کارنامه نتایج اولیه دکتری دارای شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد هستند یعنی مجاز به انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 97 شدند و باید به صورت جداگانه انتخاب رشته کنند.

بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور دکتری ، راه دانشگاه های سراسری و آزاد از یکدیگر جدا خواهد شد و داوطلبان باید به صورت جداگانه در مصاحبه دکتری 97 و مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 97 شرکت کنند. لازم به ذکر است که داوطلبان باید در طول تمامی مراحل مربوط به آزمون دکتری 97 ، قوانین و شرایط مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون دکتری را دارا باشند.

مطلب پیشنهادی :  فراخوان پذیرش بدون آزمون دوره دکتری دانشگاه مراغه (سال تحصیلی1404-1403)

 

زمان اعلام نتایج اولیه دکتری 97

سال گذشته نتایج اولیه دکتری اواخر فروردین ماه توسط سازمان سنجش اعلام شد. با توجه به این که تا کنون اطلاعی از زمان دقیق اعلام نتایج دکتری منتشر نشده است، پیش بینی می شود که امسال نیز مانند سال گذشته نتایج اولیه دکتری در فروردین بر روی سایت سنجش قرار گیرد.

به محض اینکه زمان دقیق آن اعلام شود ، از طریق سایت پایگاه خبری آزمون دکتری و کانال تلگرامی به اطلاع شما بزرگواران می رسد. برای اطلاع لحظه ای و دقیق از اخبار مربوط به زمان اعلام نتایج اولیه دکتری می توانید عضو کانال تلگرام دکتری تخصصی شوید.

 

اقدامات مهم قبل از اعلام نتایج اولیه کنکور دکتری

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x