کد خبر: 55346

تاریخ بروزرسانی : 1399/01/07

امکان تعویق مجدد آزمون‌ دکتری 99

منابع آزمون دکتری

امکان تعویق مجدد آزمون‌ دکتری 99

امکان تعویق مجدد آزمون‌ دکتری 99

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، امکان تعویق مجدد آزمون‌ دکتری 99 برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا وجود دارد.

طبق اعلام سازمان سنجش و مصوبه کمیته کرونا ، آزمون دکتری سال 99 به صبح جمعه 1399/3/9 منتقل شده است.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه برای تعویق مجدد آزمون‌های دکتری و کارشناسی ارشد منتظر مصوبات جدید ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم، گفت: اگر این ستاد تصمیم بر تعویق مجدد آزمون‌ها داشته باشد، آن را اجرایی خواهیم کرد.

دکتر ابراهیم خدایی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: در حال حاضر آزمون دکتری سال 99 که قرار بود 9 اسفند ماه 98 برگزار شود، به دلیل شیوع کرونا ویروس به تاریخ 28 فروردین 99 به تعویق افتاده است(زمان برگزاری آزمون دکتری 99).

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به اعلام وزارت کشور مبنی بر تعیین زمان برگزاری مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در تاریخ 29 فروردین 99 و تداخل آن با برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1399 به منظور ایجاد تسهیلات و برگزاری هرچه مطلوب‌تر آزمون، زمان این آزمون نیز تغییر کرد.

مطلب پیشنهادی :  پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه پیام نور سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳

خدایی تاکید کرد: پیش از این زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1399 روزهای پنج‌شنبه و جمعه 28 و 29 فروردین‌ تعیین شده بود که این زمان به روزهای چهارشنبه 3 و پنجشنبه 4 اردیبهشت 99 تغییر می‌یابد.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور همچنین خاطرنشان کرد: اگر ستاد ملی مبارزه با کرونا تصمیم بر تعویق مجدد آزمون‌ها داشته باشند، از آن تبعیت خواهیم کرد.

دکتر خدایی افزود: تصمیم‌گیری در خصوص تعویق مجدد آزمون‌های دکتری و کارشناسی ارشد منوط به بررسی مصوبات جدید ستاد ملی مبارزه با کرونا است که اگر تصمیم به تعویق باشد، تا پایان هفته تاریخ جدید آزمون‌ها را اعلام خواهیم کرد.

آخرین اخبار آزمون دکتری

 

 

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
3 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
اعتراض به زمان کنکور دکتری 99
میهمان
اعتراض به زمان کنکور دکتری 99
2 تیر ، 1399

با توجه به وضعیت قرمز برخی استان ها تاریخ کنکور دکتری ۹۹ رو از ۲۶ تیر به تاریخ دیگری منتقل میکنند
به کمپین تلگرامی تعویق کنکور دکتری ۹۹ بپیوندید و اون سندهایی که در کانال و گروه است را امضا کنید

آسمان
میهمان
آسمان
8 اردیبهشت ، 1399

تعویق کنکور ارشد و دکترا وزارت علوم.

بهار
میهمان
بهار
8 اردیبهشت ، 1399

🔹 با توجه به لغو اجتماعات ماه مبارک رمضان و اجتماعات خرداد ماه و برگزاری آزمون ها در نهم خرداد ماه، آیا این برخورد دوگانه با اجتماعات عجیب نیست؟

🔹 با توجه به تعویق آزمون های وزارت بهداشت و قوه قضاییه، آیا ویروس کرونا داوطلبین آزمون های وزارت بهداشت و قوه قضائیه و وزارت علوم را از هم تشخیص می دهد؟ آیا داوطلبین آزمون های وزارت علوم دارای مصونیت مادرزادی در مقابل ویروس کرونا هستند؟

🔹 آیا مسئولین تصمیم گیرنده حاضرند خودشان یا فرزندانشان در تمام مراحلی که یک داوطلب برای برگزاری آزمون طی می‌کند، شرکت کنند؟

🔹 در ایام شیوع این بیماری ، دولت به اهمیت سلامت و اقتصاد مردم تاکید کرده است، حال سوال این است که تعویق آزمون دکتری کدام یک از این دو مورد را تحت تاثیر قرار می دهد و چگونه؟ اصلا لزوم برگزاری این آزمون در تاریخ های گفته شده چیست؟

🔹با توجه به تعطیلی بسیاری از اجتماعات در جهان، آیا سازمان سنجش دارای تدابیر بهداشتی است که هیچکدام از سازمان‌های جهانی دانش آن را ندارند؟ آیا فقط گذاشتن یک صندلی فاصله ، می تواند مشکل را حل کند؟ ( کمااینکه در آزمونهای سالهای گذشته هم همینطور بوده است).. با بازرسی بدنی چه می کنید؟ با توزیع دفترچه های سوالات و پاسخنامه ها چه می کنید؟ با درخواست برداشتن ماسک برای رویت چهره داوطلب و تطابق با عکس چه می کنید؟؟ با اثر انگشت چه می کنید؟ با داوطلبانی که از روز قبل مجبورند به مراکز استان مسافرت کنند ( امتحان دکتری فقط در مراکز استانها برگزار میشود) چه می کنید؟ با بازگشت همین داوطلبان به شهرها و خانواده هایشان چه می کنید؟

🔹با توجه به سخنان رییس جمهور مبنی بر اینکه هنوز بهترین توصیه ماندن در خانه است ، اصلا چه کسی تضمین می کند که این تدابیر بهداشتی برگزاری آزمون، از ابتلای داوطلبان به این بیماری خطرناک جلوگیری می کند؟ حتی اگر یک نفر هم در اثر برگزار این آزمون ، به این بیماری مبتلا شود ، چه کسی پاسخگو خواهد بود؟

–🔹کافی است سری به فضای مجازی بزنید تا عمق نگرانی داوطلبان را دریابید، آیا با این همه نگرانی می‌توان تا زمان کنکور درس ها را مطالعه کرد؟ آیا با یک ماسک و سختی تنفس و ترس از ویروس نامرئی کرونا و ترس از تمامی اطرافیان که ممکن است ناقل بدون علامت باشند، آیا می توان به مدت حدودا 4 ساعت، در پاسخدهی به سوالات آزمون ، بهترین عملکرد را داشت؟

🔹آیا برگزاری کنکور مهمتر از جان داوطلبان آن کنکور است؟ آیا مسئولین فقط به فکر برگزاری آزمون هستند و به کیفیت آن توجه نمی کنند؟ با برگزاری آزمونها در خرداد ماه، مسئولین داوطلبان را بر سر دوراهی جان و آینده قرار داده اند. یا باید از آینده تحصیلیشان بگذرند یا از جان خود و خانواده شان. به چه قیمتی؟

🔺 چه کسی از برگزاری این آزمونها ( سراسری، ارشد، دکتری) نفع می برد؟ آیا پای مافیای کنکور در میان است؟؟ چه نهاد یا سازمانی باید جلوی این معضل را بگیرد؟

3
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x