کد خبر: 55248

تاریخ بروزرسانی : 1400/04/06

تاریخ توزیع کارت آزمون دکتری 99

منابع آزمون دکتری

کارت آزمون دکتری 99

تاریخ توزیع کارت آزمون دکتری 99

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، سازمان سنجش آموزش کشور درباره تاریخ، نحوه پرینت کارت و محل رفع نقص کارت کارت آزمون دکتری 99 اطلاعیه صادر کرد.

کارت شرکت در آزمون کلیه داوطلبان از روز سه‌شنبه ششم اسفندماه 98 برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org قرار خواهد گرفت از این رو داوطلبان باید ضمن وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای یا اطلاعات ثبت‌نامی، کارت ورود به جلسه خود را دریافت و براساس تاریخ و آدرس مندرج روی کارت به حوزه امتحانی مربوطه مراجعه کنند.

بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

آدرس و محل تشکیل باجه رفع نقص کارت شرکت در آزمون کلیه داوطلبان بر مبنای شهرستان محل آزمون آنان تعیین شده و داوطلبان درصورت وجود نقص احتمالی در کارت شرکت در آزمون بایستی طبق اطلاعیه سازمان سنجش در این خصوص اقدام و در صورت نیاز صبح از ساعت 8:30 تا 12 و بعدازظهر از ساعت 14 تا 17 یکی از روز‌های چهارشنبه هفتم اسفندماه یا پنجشنبه هشتم اسفندماه به حوزه‌های رفع نقص کارت مراجعه کنند.

مطلب پیشنهادی :  فراخوان پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه کردستان برای سال تحصیلی 1404-1403

براساس برنامه زمانی پیش بینی شده فرآیند آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی (نیمه متمرکز) سال 99 از ساعت 8 صبح روز جمعه نهم اسفندماه 98 در 60 شهرستان مختلف کشور آغاز می‌شود(آزمون دکتری در سال های اخیر چه تغییراتی داشته است؟).

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x