کد خبر: 53009

تاریخ بروزرسانی : 1400/09/14

تمدید زمان ثبت‌نام الکترونیکی دکتری بدون آزمون 99-98 پردیس‌های بین‌المللی کیش و ارس دانشگاه تهران

منابع آزمون دکتری

دکتری بدون آزمون 99-98 پردیس‌های بین‌المللی کیش و ارس

تمدید زمان ثبت‌نام الکترونیکی دکتری بدون آزمون 99-98 پردیس‌های بین‌المللی کیش و ارس دانشگاه تهران

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، زمان ثبت‌نام الکترونیکی دکتری بدون آزمون 99-98 پردیس‌های بین‌المللی کیش و ارس دانشگاه تهران تمدید شد.

پيرو اطلاعيه شماره ۲ بدين وسيله به اطلاع آن دسته از متقاضيان شركت كننده در آزمون‌هاي اختصاصي دكتري و كارشناسي ارشد از طريق شيوه نامه اختصاصي در پرديس‌ بين المللي ارس مي‌رساند؛ بازه ثبت نام الكترونيكي و بارگذاري مدارك تا ساعت ۲۴ جمعه۱۳۹۸/۰۳/۳۱ تمديد شد.

پذیرش دکتری 98 پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران

داوطلبان می‌توانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی و اطلاع از زمان و مکان برگزاری مصاحبه به سایت پردیس‌های بین المللی کیش Kish.ut.ac.ir و ارس Aras.ut.ac.ir مراجعه نمایند. همچنین خواهشمند است قبل از هر گونه اقدام، اطلاعیه‌ها و راهنماهای مربوطه را به دقت مطالعه فرمایند.

توجه مهم: کلیه داوطلبین موظف هستند در تاریخ‌های مقرر نسبت به ثبت نام الکترونیکی در سایت مذکور اقدام نموده و با در دست داشتن تأییدیه ثبت نام الکترونیکی برای انجام مصاحبه به پردیس مربوطه مراجعه نمایند. در غیر این صورت از انجام مصاحبه محروم خواهند شد.

لیست رشته های مقطع دکتری پرديس بين المللي ارس دانشگاه تهران

لیست رشته های مقطع دکتری پرديس بين المللي ارس دانشگاه تهران

۱- به مداركي كه به صورت ناخوانا بارگذاري شده باشد امتيازي تعلق نخواهد گرفت (در صورتي كه حجم فايل زياد باشد مي تواند آن را به صورت فايل زيپ بارگذاري نمائيد، همچنين براي بارگذاري بيش از يك فايل در يك لينك نيز مي توانيد از اين روش استفاده نمائيد).
* تاكيد مي شود فقط به مداركي امتياز تعلق خواهد گرفت كه در سامانه بارگذاري شده باشند.
* به مدارك ارائه شده بعد از خاتمه زمان ثبت نام هيچ امتيازي تعلق نخواهد گرفت.
* در صورت بروز هر گونه مشكل در بارگذاري مدارك، با همكاران پرديس بين المللي ارس تماس حاصل نمائيد.
۲- با توجه به تخصيص امتياز به مدارك گواهي ديپلم (براي متقاضيان كارشناسي ارشد و دكتري تخصصي)، گواهي كارشناسي (براي متقاضيان كارشناسي ارشد و دكتري تخصصي) و گواهي كارشناسي ارشد (براي متقاضيان مقطع دكتري تخصصي) و نيز تخصيص امتياز به برخي از دروس منتخب در مقاطع تحصيلي ذكر شده، ارسال مدارك به طور خوانا و بارگذاري ريزنمرات ممهور به مهر معاونت آموزشي دانشگاه مربوطه به طور شفاف مورد نياز است. در صورت عدم بارگذاري اين مدارك در سايت معرفي شده در مدت زمان ثبت نام، هيچگونه امتيازي از اين بابت به متقاضي تعلق نگرفته و ارائه آنها در زمان مصاحبه و يا هر زمان بعد از پايان زمان ثبت نام الكترونيكي پذيرفته نمي شود.
۳- محل مصاحبه و زمان انجام مصاحبه براي هر كدام از متقاضيان متعاقباً از طريق سايت پرديس بين المللي اعلام خواهد شد.
۴- در صورت عدم مراجعه داوطلب براي شركت در جلسه مصاحبه در موعد مقرر و عدم اطلاع از اطلاعيه هاي منتشر شده در سايت پرديس بين المللي ارس در خصوص زمان و مكان انجام مصاحبه، هيچگونه عذري پذيرفته نخواهد شد و زمان مصاحبه تمديد نمي شود.
۵- تصوير صفحه اول مقالات اعم از چاپ شده در مجلات معتبر علمي پژوهشي و نيز در كنفرانس هاي علمي الزامي است ليكن ارائه كامل مقالات در زمان مصاحبه ضروري مي باشد.
۶- آن دسته از متقاضياني كه مايل به استفاده از سهميه رزمندگان و ايثارگران يا مربيان دانشگاه ها مي باشند مي بايد در زمان مصاحبه، مدارك مربوطه را ارائه و تحويل نمايند.

مطلب پیشنهادی :  رشته امر به معروف و نهی از منکر، دانشجوی دکتری می‌گیرد

لیست رشته های مقطع دکتری پرديس بين المللي کیش دانشگاه تهران

 

 

 

 

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x