کد خبر: 63311

تاریخ بروزرسانی : 1401/06/29

پذیرش 305 دانشجوی کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه ایلام

منابع آزمون دکتری

دکتری در دانشگاه ایلام

پذیرش 305 کارشناسی ارشد و دانشجوی دکتری در دانشگاه ایلام 

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام گفت: آمار پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد و دکتری سال ۱۴۰۱ به ترتیب تعداد ۲۶۱ نفر و ۴۴ نفر بوده است.

کوخایی زاده معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: بازگشایی دانشگاه‌ها از تاریخ ۲ مهرماه به صورت کاملا حضوری آغاز خواهد شد.

وی افزود: ثبت نام دانشجویان ورودی جدید در مقطع دکتری و کارشناسی ارشد انجام شده و درخصوص دانشجویان کارشناسی جدیدالورود به محض اعلام سازمان سنجش ثبت نام به دو روش غیرحضوری و حضوری انجام می گیرد. معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام ادامه داد: آمار پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد و دکتری سال ۱۴۰۱ به ترتیب تعداد ۲۶۱ نفر و ۴۴ نفر بوده است. وی یادآور شد: دانشجویان جاری کاردانی ناپیوسته ۱۰۵ نفر، کارشناسی ناپیوسته ۱۳۰ نفر، کارشناسی پیوسته ۴۳۷۲ نفر، دکتری ۳۷۰ نفر، کارشناسی ارشد ۲۷۶۶ نفر، در مجموع کل دانشجویان دانشگاه ایلام ۷۷۴۶ نفر است.

کوخایی زاده بیان داشت: در دانشگاه ایلام تعداد رشته ها تحصیلی در مقاطع دکتری ۱۴ رشته، کارشناسی ارشد ۸۴ رشته، کارشناسی پیوسته ۳۷ رشته، همچنین کارشناسی ناپیوسته ۲ رشته و کاردانی ۳ رشته دانشجویان در آنها مشغول به تحصیل هستند. معاون آموزشی دانشگاه ایلام تصریح کرد: نقل و انتقالات و مهمان شدن دانشجویان تا تاریخ حذف و اضافه یعنی ۳۱ شهریور ماه طبق قوانین آموزشی مربوطه امکان پذیر است. کوخایی زاده در ادامه گفت: با توجه به گزارش حوزه معاونت دانشجویی درخصوص وضعیت خوابگاهها آمادگی کامل برای اسکان دانشجویان در سال جدید مهیا است. وی عنوان کرد: تعداد ۴ خوابگاه برای دانشجویان دختر که از این تعداد ۳ خوابگاه مخصوص دانشجویان کارشناسی و ۱ خوابگاه برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی و از این خوابگاه ها ۱ عدد برای دانشجویان جدید الورود اختصاص یافته است.

مطلب پیشنهادی :  آگهی فراخوان پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه محقق اردبیلی برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳(سهمیه استعدادهای درخشان )

معاون آموزشی دانشگاه ایلام اضافه کرد: در دانشگاه ایلام ۵ خوابگاه به دانشجویان پسر اختصاص یافته که از این تعداد ۱ خوابگاه برای دانشجویان جدیدالورود و ۱ خوابگاه برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی در نظر گرفته شده است. وی در ادامه افزود: برای مقابله با ویروس کرونا، در فضاهای آموزشی و دانشجویی و خوابگاه ها رعایت دستوالعمل های بهداشتی ضروریست که در این راستا اسکان از طریق سامانه امور خوابگاه ها و با چک کردن کد ملی برای اطمینان از ۲ دُز واکسن کرونا انجام می شود همچنین خوابگاه‌ها ضدعفونی شده و بصورت مداوم پایش و نظارت انجام خواهد گرفت.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام گفت: برای حمل و نقل دانشجویان با پیمانکار قرارداد منعقد شده که از اول مهرماه سرویس دهی به دانشجویان مطابق برنامه های اعلامی حوزه دانشجویی انجام خواهد گرفت. وی درخصوص تغذیه دانشجویان یادآور شد: دانشگاه دارای ۲ سلف سرویس که بصورت جداگانه برای خواهران و برادران می باشد که طی انعقاد با پیمانکار، از اول مهرماه شروع به کار می کند.

کوخایی زاده در پایان خاطرنشان کرد: سالن های ورزشی به طور کامل آماده سرویس دهی هستند همچنین مرکز بهداشت و مشاوره دانشگاه با رصد سلامت دانشجویان در دوره کرونا و در حال حاضر ، آماده خدمت رسانی به دانشجویان جدید الورود و سایر دانشجویان است؛ این مرکز ماموریت پیگیری حسن اجرای دستورالعمل های بهداشتی در دانشگاه را برعهده دارد.

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x