کد خبر: 8831

تاریخ بروزرسانی : 1401/06/27

دانشکده اکادمیک اکسفورد Oxford

منابع آزمون دکتری

دانشکده اکادمیک اکسفورد

دانشگاه آکسفورد (OUP) منتشرکننده بالاترین کیفیت مجلات و ارائه این تحقیق به وسیع ترین مخاطبان ممکن است. این کار با همکاری نزدیک با شرکای جامعه، نویسندگان به منظور  ارائه خدمات نشر برای رفع نیازهای تحقیقاتی در نظر گرفته شده است.

🔰 آکسفورد که قدیمی‌ترین دانشگاه انگلیسی زبان است، تاریخ تاسیس مشخصی ندارد! در واقع، تدریس در آکسفورد و دانشکده اکادمیک اکسفورد به شکلی در سال 1096 وجود داشت و از سال 1167 زمانی که هنری دوم دانشجویان انگلیسی را از حضور در دانشگاه پاریس منع کرد، به سرعت توسعه یافت. این دانشگاه یکی از اعضای گروه راسل شامل دانشگاه‌های بریتانیایی تحقیقاتی، گروه کویمبرا (شبکه‌ای از دانشگاه‌های پیشرو اروپایی)، اتحادیه دانشگاه‌های تحقیقاتی اروپا و همچنین یکی از اعضای اصلی «Europaeum» است.

🔰 آکسفورد دارای تاریخ غنی است و بسیاری از مبتکران و معلمان بزرگ در کالج‌های معروف این دانشگاه قدم زده‌اند. دانشگاه آکسفورد دارای 38 کالج و بخش‌های مختلف دانشگاهی است مانند دانشکده اکادمیک اکسفورد که بر این اساس به چهار بخش اعم از علوم انسانی، ریاضی فیزیک و علوم طبیعی، علوم پزشکی و علوم اجتماعی تقسیم می‌شوند. همه کالج‌ها نهادهای خودگردان در داخل دانشگاه هستند که هر کدام اعضای خود را کنترل می‌کنند و ساختار و فعالیت‌های داخلی مخصوص به خود را دارند.

🔰 یک مزیت منحصر به فرد دانشگاه آکسفورد برای دانشجویان، آموزش هفتگی یک به یک است که در آن دانشجویان کارشناسی یک ساعت را با متخصصی در زمینه خود سپری می‌کنند. این دانشگاه همچنین کتابخانه معروف «Bodleian» را در خود دارد که بعد از کتابخانه بریتانیا، دومین کتابخانه بزرگ در بریتانیا محسوب می‌شود. دانشجویان بین المللی در حال حاضر از بیش از 140 کشور مختلف در این موسسه ثبت ‌نام می‌کنند و در طیف وسیعی از رشته‌های تحصیلی مشغول به دانش اندوزی هستند.

مطلب پیشنهادی :  مهلت جدید ثبت نام آزمون دکتری تخصصی داروسازی در خردادماه

🔰 دانشگاه آکسفورد پردیس اصلی ندارد و ساختمان‌ها و امکانات در مرکز شهر پراکنده هستند. علاوه بر این، تدریس در مقطع کارشناسی در دانشکده اکادمیک اکسفورد حول محورهای آموزشی هفتگی در کالج‌ها و سالن‌ها سازماندهی می‌شود که توسط کلاس‌ها، سخنرانی‌ها، سمینارها و کارهای آزمایشگاهی ارائه شده توسط دانشکده‌ها و بخش‌های دانشگاه پشتیبانی می‌شوند.

🔰 آکسفورد قدیمی‌ترین موزه دانشگاهی جهان و همچنین بزرگترین مطبوعات دانشگاهی در جهان و بزرگترین سیستم کتابخانه دانشگاهی در سراسر کشور را اداره می‌کند. این دانشگاه بر اساس اکثر نظام‌های رتبه بندی بین المللی و ملی در میان بهترین موسسات آموزش عالی جهان قرار دارد. از نظر آکادمیک، آکسفورد به طور پیوسته در بین پنج دانشگاه برتر جهان رتبه بندی شده است.

🔰 به دلیل ارتباطات در دانشکده اکسفورد و لینک های موجود در قشر نشر کتب و تحقیقات عملیاتی حوزه فعال تری را داراست .
 بیش از 300 مجله در علوم انسانی، علوم اجتماعی، حقوق، علوم، و پزشکی، دو سوم از آنها در همکاری با جوامع اکسفورد قرار دارند.

✅ دانشگاه آکسفورد به طور مداوم جزء ده دانشگاه برتر جهان است.

✅ دانشگاه آکسفورد دارای قدیمی ترین موزه جهان ، بزرگترین مطبوعات دانشگاه در بندرگاه و بزرگترین سیستم کتابخانه دانشگاهی در سراسر جهان است.

✅ از سال 2019 ، دانشگاه آکسفورد دارای 69 برنده جایزه نوبل ، 3 مدال آور رشته و 6 جایزه تورینگ است.

✅ این دانشگاه بورسیه های بی شماری از جمله بورسیه معتبر رودز است.

 

برای اطلاعات بیشتر به سایت اصلی کتابخانه ای اکسفورد مراجعه نمایید .

 www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
بهاره بابایی
میهمان
بهاره بابایی
28 خرداد ، 1396

از مقالات ما هم چاپ میکنند؟

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x