کد خبر: 79100

تاریخ بروزرسانی : 1403/03/29

پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه تربت حیدریه 1403 (استعداد های درخشان)

منابع آزمون دکتری

پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه تربت حیدریه 1403 (استعداد های درخشان)

پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه تربت حیدریه 1403 (استعداد های درخشان)

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، بدین وسیله به اطلاع متقاضیان گرامی می‌رساند دانشگاه تربت حیدریه در نظر دارد برای مقطع تحصیلی دکتری از بین دانشجویان استعداد درخشان و واجد شرایط مطابق با آیین‌نامه پذیرش بدون آزمون (رجوع شود به پیوست شماره یک) برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ اقدام به پذیرش دانشجو بدون شرکت در آزمون نماید. ضروری است جهت ارسال مدارک و مصاحبه.

پذیرش دانشجوی دکتری به شیوه استادمحور برای اولین بار کلید خورد

ضروری است جهت ارسال مدارک و مصاحبه، کلیه موارد ذکر شده در این اطلاعیه را با دقت مطالعه نماید.
 الف) شرایط عمومی لازم برای ارائه‌ی درخواست (منطبق بر آئین‌نامه پذیرش بدون آزمون دکتری وزرات عتف)
۱- داشتن مدرک کارشناسی با حداقل معدل ۱۶
تبصره ۱: حداقل معدل کارشناسی پیوسته قابل قبول برای دانش‌آموختگان دانشگاه‌های رتبه ۱ تا ۱۵ (براساس نظام رتبه‌بندی دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی ایران- رتبه‌بندی دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی ایران (isc.ac) ) معادل ۱۵ از ۲۰ درنظر گرفته خواهد شد.
 ۲- داشتن مدرک کارشناسی ارشد با حداقل معدل ۱۷ (بدون احتساب نمره‌ی پایان نامه)
تبصره۲: حداقل معدل کارشناسی ارشد قابل قبول برای دانش‌آموختگان دانشگاه‌های رتبه ۱ تا ۱۵ (براساس نظام رتبه‌بندی دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی ایران) معادل ۱۶ از ۲۰ درنظر گرفته خواهد شد. .
 ۳  – حداکثر زمان سپری شده از تاریخ دانش‌آموختگی ۲ سال (دانش‌آموختگان ۱۴۰۱/۰۷/۰۱ و بعد از آن)
تبصره ۳: دانشجویان یا دانش‌آموختگان کارشناسی ارشد دوره‌های مجازی، نیمه‌حضوری یا غیرحضوری، آموزش محور، پردیس بین‌الملل، پردیس‌های خودگردان دانشگاه‌های دولتی، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی، مؤسسات آموزش عالی آزاد، مراکز آموزش عالی، دانشگاه‌های جامع علمی-کاربردی، دانشگاه پیام نور، و دانشگاه‌های وابسته به دستگاه‌های اجرایی مجاز به شرکت در فراخوان دانشگاه نمی‌باشند. مدارک این دسته از دانشجویان در صورت ثبت‌نام، بررسی نخواهد شد و وجه پرداختی نیز عودت داده نمی‌شود.
تبصره ۴: دارندگان مدارک حوزوی معادل کارشناسی ارشد و نیز دانش‌آموختگان کارشناسی ارشد دانشگاه‌های خارج کشور امکان شرکت در این فراخوان را ندارند. مدارک این دسته از دانشجویان در صورت ثبت‌نام، بررسی نخواهد شد و وجه پرداختی نیز عودت داده نمی‌شود.
تبصره ۵: مطابق آیین‌نامه ابلاغی وزرات علوم، تحقیقات و فناوری، اتباع غیرایرانی مقیم ایران ورودی کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ مجاز به شرکت در این فراخوان هستند.
تبصره ۶: دانش‌آموختگی در دوره‌ی کارشناسی ارشد تا پایان شهریورماه ۱۴۰۳ (قبل از شروع دوره‌ی دکتری) الزامی است.
  ب) شرایط اختصاصی:
۱- شرکت در مصاحبه
۲- کسب حداقل ۶۰ امتیاز از فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و مصاحبه مطابق جداول ارزشیابی (رجوع شود به پیوست شماره دو) ضروری است.
پ) تذکرات مهم:
۱ – بررسی تطبیق رشته تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد داوطب با مقطع دکتری به تشخیص گروه آموزشی و تأیید شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه است.
۲- دارا بودن حداقل شرایط عمومی و اختصاصی مذکور به هیچ عنوان به منزله پذیرش نهایی داوطلب نیست و پذیرش نهایی منوط به انجام مصاحبه و پذیرش در گروه مربوطه و در نهایت تأیید سازمان سنجش آموزش کشور است. بنابراین به داوطلبان توصیه می‌شود مراحل و پیش نیازهای آزمون عادی ورود به دوره‌ی دکتری تخصصی را نیز دنبال نمایند.
۳- داوطلبان می‌بایست کلیه مدارک خود را از تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ لغایت ۱۴۰۳/۰۳/۳۱ و از طریق رایانامه caw.engineering@torbath.ac.ir ارسال کنند. لازم به ذکر است که ساختار ارسال فایل باید طبق الگوی ارائه شده (رجوع شود به پیوست شماره سه) تنظیم شود.
۴- محل مصاحبه طبقه سوم سازمان مرکزی، حوزه ریاست، سالن شهید سلیمانی دانشگاه تربت حیدریه است.
۵ –اسامی نهایی افراد حایز شرایط شرکت در مصاحبه در تاریخ ۲ تیر ۱۴۰۳ اعلام خواهد شد.
۶- زمان مصاحبه روز دو شنبه مورخ ۱۱ تیر ۱۴۰۳ خواهد بود.
۷- لطفا آئین‌نامه‌ها و شرایط ثبت نام را به دقت مطالعه و پیش از ثبت نام از واجد شرایط بودن خود اطمینان حاصل فرمائید.
۸- به همراه داشتن اصل کلیه‌ی مدارک بارگذاری شده برای داوطلبان واجد شرایط، در جلسه‌ی مصاحبه الزامی است.
۹- کلیه داوطلبان لازم است تا فرم تعهدنامه (رجوع شود به پیوست شماره چهار) را تکمیل نموده و همراه با سایر مدارک ارسال نمایند.
در صورت نیاز به هماهنگی و رفع سوالات در زمینه مصاحبه، داوطلب می‌تواند با مدیرگروه مهندسی عمران، معماری و آب (جناب آقای دکتر احسان بهرامی) تماس گیرید (شماره تماس:۰۵۱۵۱۲۴۰۱۷۴).

پیوست اطلاعیه

🌏 پیوست شماره یک: آئین‌نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی دکتری

مطلب پیشنهادی :  اطلاعیه مصاحبه دکتری دانشگاه ایوان کی 1403

🌏 پیوست شماره دو: جدول ارزشیابی

🌏 پیوست شماره سه: الگوی ارسال مدارک مورد نیاز (بایستی پس از تنظیم مدارک مورد نیاز یک فایل فشرده .zip به ایمیل اشاره شده ارسال شود). لازم به ذکر است که در مواردی که مدرک مشخصی جهت اعلام و گزارش برای داوطلب وجود ندارد، پوشه مدنظر به‌صورت خالی قرار داده شود.

🌏 پیوست شماره چهار: تعهدنامه

خراسان رضوی – شهرستان تربت حیدریه کیلومتر ۷ جاده ی تربت حیدریه ، مشهد
تلفن تماس ۵۱۲۴۰۰۰۰-۰۵۱
نمابر ۵۲۲۹۹۶۲۵-۰۵۱
کد پستی ۹۵۱۶۱۶۸۵۹۵
مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x