کد خبر: 62527

تاریخ بروزرسانی : 1401/05/10

اسامی پذیرفته‌شدگان دکتری بدون آزمون دانشگاه خواجه نصیر اعلام شد

منابع آزمون دکتری

دکتری بدون آزمون دانشگاه خواجه نصیر

اسامی پذیرفته‌شدگان دکتری بدون آزمون دانشگاه خواجه نصیر اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با صدور اطلاعیه‌ای اسامی پذیرفته شدگان در مقطع دکتری از طریق سهمیه استعداد‌های درخشان برای سال ۱۴۰۲-۱۴۰۱ اعلام کرد.

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
18 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Saber
میهمان
Saber
13 مرداد ، 1401

کشور به همه رشته ها نیاز داره
ساختمان دانشکده مون نزدیک بچه های هوا فضاست همون هایی که ماهواره طراحی و پرتاب میکنن از چند تا رشته مختلف هم کمک گرفتن مثل فیزیک و مکانیک و برق و… همش روپوش سفید میپوشن و پشت سیستم هستن یه وقت هایی که از بیرون از پشت پنجره می بینمشون بهشون افتخار میکنم
از دبیرستان به دوتا رشته خیلی علاقه داشتم فیزیک هسته ای و هوافضا ولی متاسفانه فیزیک هسته ای در این چند سال اخیر به دلیل مسایل سیاسی مهجور شده ، شاید گفتنش برام سخت باشه ولی یکی از نزدیکانم که در یکی از دانشگاه های شهر شما فیزیک هسته ای خونده الان داره برای گذران زندگی خیاطی میکنه
واقعا متاسفم صنعتی که این همه کاربرد داره و میتونه کلی شغل ایجاد کنه حتی برای فارغ التحصیلان رشته های دیگه الان به دلیل غرب زدگی برخی به تاراج رفته و سبب بیکاری افراد شایسته بسیاری رو فراهم کرده

هانیه اسد زاده
میهمان
هانیه اسد زاده
13 مرداد ، 1401

استعداد درخشان به دلایل متعدد تماس گرفته میشه مهمترینش پر کردن فرم صلاحیت عمومی هست که ما که کنکور دادیم از طریق سامانه سنجش پر کردیم و عزیزان استعداد درخشان باید از طریق دانشگاه این فرم رو پر کنند. بقیه دوره ها به ویژه دانشگاههایی که تاپ نیستند و باز هم به ویژه پردیس تماس نمیگیرند.

Mojtaba
میهمان
Mojtaba
13 مرداد ، 1401

خواجه نصیر یکی از رشته های فنی چند سال پیش همین کار رو کرده بودن. در واقع از بین داوطلبین هیچ کس رو انتخاب نکرده بودن. اما معمولا ظرفیتشون پر میکنند. شما دانشجو خود اون دانشگاهی ؟

Mina
میهمان
Mina
13 مرداد ، 1401

سطح شما خیلی بالاتر از این حرفا هست / اپلای کنید، دانشگاه های مطرحی در انتظار شما چشم به راه هستند /
سهمیه ۲۵ درصد رو هم برای مراتب بعدی ذخیره داشته باشید
اما قبل رفتن تون به دانشگاه های مطرح اروپایی و امریکایی، ی نکته:
با این بلندپروازی ها و بی ارزش دونستن دیگر دانشگاه ها فقط دارید به دل بقیه زخم میزنید !
نکنید این کارها رو …

محمد
میهمان
محمد
13 مرداد ، 1401

سلام
دکتری هر جایی ارزش خوندن نداره، دانشگاه شریف با پیگیریی که داشتم ظرفیت اساتید تقریبا تکمیل بود.
امیرکبیر هم کلا جو خوبی تو مصاحبه نداره…
من خودم خواجه نصیر خوندم اما باز هم اعتقادم به اینه دکتری رشته های فنی فقط شریف، تهران و امیرکبیر ارزش خوندن داره…

محمد
میهمان
محمد
13 مرداد ، 1401

این نظر شخصی بنده برای دوستانی هست که سال آینده قصد شرکت در آزمون دکترا را دارن و به نظر خودم صد در صد تضمین قبولی مصاحبه هستش ، از همین الان به دانشگاه مدنظرتون برید با یکی از اساتیدی که میدونید حتما برای سال آینده میتونه دانشجوی دکترا داشته باشه ازش بخواید که باهاشون موضوع مقاله کارکنید حتی اگر دانشجوی اون دانشگاه نیستید و حتی دانشجوی اون استاد ، و واقعا در مسیر چاپ یک مقاله با اون استاد قدم استوار بردارید ، هم یک مقاله به رزومه اضافه کردید ،هم با اون دانشگاه و اساتید ارتباط برقرار کردید ، وقت کافی برای اثبات خودتون داشتید ، و بعد برای آزمون سنجش هم تلاش کنید که حدنصاب دانشگاه مدنظرتون کسب کنید

Mina
میهمان
Mina
12 مرداد ، 1401

به عنوان کسی که تو مدرسه استعداد های درخشان تحصیل کرده و بعد هم توی کنکور رتبه سه رقمی آورده و پزشکی خونده باید اعتراف کنم که توی سیستم آموزشی ما همون قدر که به معدل پایین های مدرسه و رتبه پنج رقمی های کنکور ظلم میشه، در حق ما به ظاهر نخبه ها هم اجحاف میشه!
توی مدارس ما، به بچه‌ هایی که هوش حفظی و هوش ریاضی خوبی دارن برچسب هایی مثل نخبه،باهوش،نابغه، زده میشه اما برای بچه هایی که توی یک رشته ورزشی یا توی نقاشی میدرخشن یا حتی مهارت خوبی در گوش دادن و‌ همدلی کردن دارن هیچ لقب خاصی نداریم!
هیچوقت توی مدرسه به بچه ها گفته نمیشه که ما سی و چهار نوع هوش داریم و هیچکسی نیست که آی کیوی بالای نود (پایین ترین حد نرمال) داشته باشه و حداقل در پنج هوش از این سی و چهار هوش نابغه نباشه!
و هیچکسی هم نیست که در همه این سی و چهار نوع هوش نابغه باشه!
حالا چرا میگم در حق ما «به ظاهر» بچه زرنگ ها هم ظلم شد؟
چون کسی نبود که به ما بگه شما هم اگه رتبه شدین و عکستونو چفت هم، روی بنر، کنار میدون اصلی شهر زدن شاید فقط و فقط به خاطر تلاش های خودتون نبوده (که قطعا اگه تلاشی نبود موفقیتی هم دنبالش نمیومد) اما کدوم یکی از ما تاحالا به این فکر کردیم که اگه تو خانواده ای دنیا میومدیم که پدر مبتلا به اعتیاد یا مادر مبتلا به سرطان داشت باز هم توی این نقطه ای که هستیم ایستاده بودیم؟
کدوم یکی از ما تصور کردیم که ممکن بود روز قبل کنکور دچار آپاندیسیت یا چمیدونم راپچر کیست تخمدان بشیم و بجای حوزه آزمون سر از اتاق عمل در بیاریم؟
خلاصه که خروجی این سیستم آموزشی غلط برای هر دو گروه میتونه آسیب زا باشه.چه برای کسایی که به اشتباه سرخورده میشن و تا آخر عمر توی تمام حوزه ها خودشونو دست کم میگیرن چه برای کسایی که غرور بیجا برشون میداره و یادشون میره که تلاش، تنها فاکتور مورد نیاز برای رسیدن به هدف نیست!
شاید اون رتبه چهار رقمیه بیشتر از من تلاش کرده باشه ولی اون فاکتور های نامرئی زیادی که توی نتیجه تأثیر میذاره رو من داشتم و اون نداشته!
میدونم! معمولا توقع نمیره این حرفا رو کسی بزنه که مدیر یه گروه مشاوره کنکوره اما این اعتقاد قلبی منه و دوست دارم همه دانش آموزام عمیقا بهش فکر کنن.تا نه کسی به غلط سرخورده بشه و نه کسی به اشتباه مغرور…
تا همه یاد بگیریم تو هر حوزه ای نهایت تلاشمون رو بکنیم اما منکر این نشیم که بسیاری از اتفاقات زندگی ما خارج از محدوده اختیار و کنترل ما هستن.‌..
که باور کنیم بابا به پیر به پیغمبر، «خواستن توانستن است» یک دروغ بزرگه!
مطمئنم اینجوری همه آرامش بیشتری رو تجربه خواهیم کرد….

مریم عزتی
میهمان
مریم عزتی
12 مرداد ، 1401

طبق آیین نامه ی آموزشی دوره ی دکتری تخصصی مصوب ۹۳، بخش دوم، ماده ی ۵: ( سال ۹۷ هم به شکل مشابه ابلاغ شده، ماده ی ۴)
تحصیل در دوره ی دکتری تخصصی به صورت تمام وقت است‌، همچنین تحصیل همزمان دانشجوی این دوره در همان دوره یا سایر دوره های تحصیلی ممنوع است.
کتابچه ی” آیین نامه ها و شیوه نامه های جامع آموزشی دوره های تحصیلی دانشگاه تهران” که بهار ۱۴۰۰ منتشر شده، همین آیین نامه رو درج کرده.
کلا هم تفکیکی بین روزانه شبانه یا دوره های دیگه قائل نشده.
چون پایین تر نوشتین که می خواین حقوق بخونین، قبلش یه تحقیق بکنین که صرف داشتن ارشدش برای گرفتن پروانه وکالت کافی هست یا نه. چون بعضی رشته های پروانه دار حتما لیسانس مرتبط می خوان.

نام *
میهمان
نام *
12 مرداد ، 1401

تحصیل همزمان آیین نامه داره و با شرایط شما یک مقطع دکتری یک مقطع ارشد همزمان در دانشگاه دولتی امکان پذیر نیست.یک بخش هم مرتبط با دانشجویان استعداد درخشانه که اون هم شامل مدرک دکتری نیست.
مواردی داشتیم دکتری دولتی همزمان ارشد آزاد
در مورد رشته حقوق فقط بگم با مدرک ارشد بدون مدرک کارشناسی حقوق اصلا نمی تونین در آزمون وکالت شرکت کنین فقط می تونین مشاوره بدین.
در مورد روانشناسی هم به این شکله اگه کارشناسی ندارین باید دو مدرک داشته باشین.مثلا ارشد و دکترای روانشناسی تا عضو نظام بشین.تقریبا ده ساله این قانون رو گذاشتن
دوستانی که می خوان تغییر رشته بدن حتما قبلش با یک فارغ التحصیل اون رشته مشورت کنن تا وقت و انرژیشون رو هدر ندن

داوطلب کنکور دکتری
میهمان
داوطلب کنکور دکتری
12 مرداد ، 1401

سلام.نظری که من می دم مطابق جهان بینی خودمه.ببین اول که سلامتی از هر چی تو دنیا مهم تره و خدا رو شکر دوره بیماری رو پشت سرگذاشتی و حالتم انشاءالله روز به روز بهتر میشه.اون دوره ای که آدم بیماره احتمالا دوستانی که تجربه کردن تایید می کنن حاضری همه چی رو بدی فقط سلامتیت رو به دست بیاری.عذاب وجدانم مال وقتیه آدم کار غیراخلاقی انجام میده.اون وجدان نیست.نشخوار ذهنیه.بعضی آدمایی مثل ما هستن بیشتر وسواس دارن و خودخوری می کنن چرا اینجوری شد چرا اونجوری شد می خوان همه چی رو کنترل کنن بابا نمیشه .تو یک چیز رو کنترل کنی هزار و یک چیز از دستت خارجه.فقط اینو بپذیری که کاری که درسته از نظرت انجام بدی بقیش دست تو نیست.نمیگم ناراحت نباش حتما یه چند وقتی باید بگذره تا به خودت بیای ناراحتیم طبیعیه.
ولی به خودت سخت نگیر.فشار روانی سیستم ایمنی و دفاعی بدن رو ضعیف تر میکنه.یکی دو ماه سرتو به چیزای دیگه گرم کن.
ببین می فهمم یک سال تلاش کنی بعد نتیجه تلاشتو نبیتی یعنی چی.من خودم از این سالها زیاد داشتم.ولی حیف عمر الانته که در افسوس خوردن سپری بشه.

مسلمان
میهمان
مسلمان
12 مرداد ، 1401

در رشته های فنی در کل خواجه نصیر از تربیت مدرس بهتر هست به نظر بنده
تربیت مدرس دانشگاه جامع هست و رشته های علوم پایه و انسانی میتونه قوی باشه ولی خواجه نصیر دانشگاه صنعتی هست و در رشته های فنی بهتر هست مثلا برق کنترل خواجه نصیر به جرات میشه گفت در ایران اول هم نباشه جز سه دانشگاه برتر است…..

ناشناس
میهمان
ناشناس
12 مرداد ، 1401

از کجا معلوم دوستتون راست گفته
در ضمن حتی اگر راست هم باشه حرف ایشون سر مصاحبه نمیشه اعتماد کرد چون شاید از دوست شما قوی تر رفته برا مصاحبه.
اگر بعد اتمام مصاحبه اوکی بدن حله اما همون لحظه اعتماد کردن خیلی سخته چون واقعا ریسکش بالاست.
چون هر چیزیییی امکان داره
اما شما نگران دو دل صد در صد اوکی بهت ندادن به حرف هیچ کس هم گوش نکن و نه اعتماد کن مگر واقعا نیتش خیر و بر اساس اطلاعات حرف بزنه هر کی نظر شخصیش میده مهم خودتی حتما معیاری داشتی که بر اون اساس انتخاب رشته کردی توکل کن به خدا و هر چی خیرته. ان شاءالله بهترین ها توی مسبر سرنوشت شما و همگی دوستان
ارزوی موفقیت برای همه دارم

حیدری
میهمان
حیدری
12 مرداد ، 1401

در یکی از رشته های فنی امسال داوطلب کنکور بودم
انتخاب اولم دانشگاه تهران بوده که مصاحبه ام خوب بوده اما با توجه به رتبم گفتن شانست پنجاه ‌‌‌پنجاه که قبول شی. انتخابای بعدیمم متاسفانه بد انتخاب رشته کردم به طوری که خواجه نصیر رو بالاتر از تربیت مدرس زدم. حالا همه میگند اشتباه کردی نمیدونم چیکار کنم ، الان اگر خواجه نصیر پذیرش شم دیگه شانس پذیرش تربیت مدرس رو از دست می دهم. از طرفی مطمئن هم نیستم که تربیت مدرس پذیرفته شده باشم. با مدیر گروه که صحبت کردم بعد از مصاحبه ها فقط گفتن امتیازت خوب بود ولی باید جمع بندی بشه و با سایر داوطلبا مقایسه بشه و گفتن نتایج از طریق سنجش اعلام میشه . تنها سیگنال مثبت این بود که حدودا ده روز بعد مصاحبه ها هم پیام دادن ازم در خصوص توصیه نامه پرسیدن که توصیه نامه داشتم آیا ؟ همین. شما بودید ریسک میکردید و خواجه نصیر حذف میکردید ؟؟

کنکوری
میهمان
کنکوری
12 مرداد ، 1401

همه ما وقت مصاحبه میتونیم نظر اساتید را بفهمیمم و بقیه هم به ازمون سنجش مربوطه بخاطر اینکه بیشتر دانشگاهها نمره در رنج خاصی میدن مثلا بین ۲۵ تا ۳۵ . همه ما میدونیم علی رغم میل باطنی بیشتر داوطلبا مردود میشن و چیز مشخصی هست پس خیلیا باید برای ازمون سال بعد مهیا بشن . من بارها گفتم ارزوی موفقیت برا همه خوبه ولی در رقابتی که ظرفیت مشخص داره فقط افراد تلاشگر و شاید بعضی موارد خوش شانس و … قبول میشن

ناشناس
میهمان
ناشناس
12 مرداد ، 1401

تجربه نشون داده که اونایی که سابقه آموزشی خوبی دارن پژوهشگر خوبی هم می تونن باشن
به نظرم هر دو جنبه کنکور و سابقه پژوهشی مهم هستن
رتبه های برتر شانس برتری هم دارن

مسلمان
میهمان
مسلمان
12 مرداد ، 1401

آقایون و خانمایی که هی ارزش رتبه برتر شدن رو میارن پایین مطمئنم که خودشون به ندرت رتبه برتری بودن
یکی میگه قبل کنکور خونده خب رقابته بقیه هم میخوندن یکی میگه زبانش خوب بوده خب حتما خوب بوده دیگه الان همه خودشونو میکشن واسه یه نمره ۵۰ ام اس آر تی یکی میگه استعداد خوب زده خب معلومه قدرت تجزیه و تحلیل و هوشش خوب بوده بعدشم کسی که سواد نداشته باشه نمیتونه پژوهش خوبی انجام بده
اگه رتبه برتر بودین سر جلسه مصاحبه میدیدین که استادا برخوردشون چطوره وقتی رتبه و ترازت رو میگی استاد یه حساب دیگه روت باز میکنه
و رتبه یک با دو حتما فرق داره مگه شرکت کنندگان ۵۰۰ هزار نفرن که یک با دو فرق نکنه توی ۵ تا رتبه تراز ۵۰۰ تا جابجا میشه
مثلا یه بار یکی با رتبه ۱۰ قبول نمیشه چناااان تو بوق و کرنا میکنن
ولی دهها نفر و یا صدها نفر رو میشه نام برد که با رتبه های ۳۰ و ۴۰ قبول نشدن
و از نظر شخص من مقاله خوب از سواد خوب از دانش زبان خوب از هوش خوب از تسلط خوب میاد وگرنه خدا داده مقاله های بی ارزش
در ضمن امسال تو تعداد مقاله ایران ۷ ام شده
پس چرا بهترین دانشگاههای ایران تو ۲۵۰ تای رنک اول دنیا نیستن
دیگه خودتون میدونین چرا استادا عاشق دانشجوی مقاله نویسن

ناشناس
میهمان
ناشناس
12 مرداد ، 1401

سلام مهندس دقیقا همینطوره، یکی از اقوام که دکترا دارن و عضو هیئت علمی هستند همینو به من گفتند که هرچه ترازت از حدنصاب دانشگاه بالاتر باشه شانس قبولی به مراتب بیشتر خواهد بود. متاسفانه از بین انتخاب های روزانه‌، من خودم فقط دو جا از یازده جایی که دعوت به مصاحبه شدم رفتم و هردو هم لب مرز بودم حالا نشسته‌ام به امید نمره مصاحبه و واقعا همه‌چیز روی هوا معلقه…

ناشناس
میهمان
ناشناس
12 مرداد ، 1401

سلام دوستان بزارین من یک خاطره در مورد مصاحبه از خودم در وکنم. تو یکی از مصاحبه ها بهم گفتن در مورد تز دکتریت حرف بزن شروع کردم با تمام جزییات تعریف کردن. خلاصه من هر چه قدر بیشتر جلو تر می رفتم انگار طناب دار بیشتر تنگ تر میشد. شروع کردن به مغلطه کردن. در ضمن یک سوال رو سه نفر ازم پرسید. در حالی که جوابش یک کلمه بود. بعدشم یه نفر حرف میزد و بقیه عوض سوال فقط حرف اونو تایید میکردن. اخرش هم گفتن تموم شد پاشو برو. ناگفته نماند موقع رفتن داشتم فراموش می کردم کیفمم رو برم. قشنگ معلوم بود حالم خوب نیس. البته اتاق هم تاریک بود و همه اساتید تا جلوی چشماشون ماسک زده بودن.

18
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x