کد خبر: 54262

تاریخ بروزرسانی : 1402/06/16

2 رشته جدید دکتری در دانشگاه دامغان

منابع آزمون دکتری

دکتری در دانشگاه دامغان

2 رشته جدید دکتری در دانشگاه دامغان

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری (PhdPhd.org) ، رئیس دانشگاه دامغان گفت: 2 رشته جدید دکتری در دانشگاه دامغان، با موافقت قطعی شورای گسترش آموزش عالی در این واحد دانشگاهی ایجاد شده است.

اطلاعیه پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه دامغان

عبدالعلی بصیری روز پنجشنبه گفت: هم اکنون ثبت نام دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد در سراسر کشور در حال انجام است که با توجه به درخواست این دانشگاه، پذیرش دانشجویان ۲ رشته دکتری جدید نیز در ترم جاری انجام می‌شود.
وی ادامه داد: دانشگاه دامغان دارای ۳۰ رشته کارشناسی ارشد و ۱۶ رشته دکتری است که در ۲ رشته جدید نیز، تعداد هشت دانشجو پذیرش می‌شود.
بصیری تصریح کرد: طبق درخواست‌های ارسال شده، دانشگاه دامغان آمادگی پذیرش ۳۰۰ دانشجو در رشته های کارشناسی ارشد و ۲۳ دانشجو در رشته های دکتری را به سازمان سنجش و آموزش کشور اعلام کرده است.
وی اضافه کرد: با توجه به تجربه سال‌های گذشته در زمان ثبت نام، اعلام صندلی خالی و تکمیل ظرفیت، عموما ۸۰ درصد از درخواست پذیرش محقق می‌شود.
بصیری اظهار داشت: این واحد دانشگاهی تعداد یک هزار و ۱۰۰ نفر پذیرش سالجاری را در رشته‌های کارشناسی، به سازمان سنجش اعلام کرده است.
رئیس دانشگاه دامغان خاطر نشان کرد: ثبت نام و پذیرش از دانشجویان کارشناسی ورودی جدید، پس از اعلام از سوی سازمان سنجش در این دانشگاه آغاز می‌شود.
در حال حاضر پنج هزار و ۴۰۰ دانشجو در ۷۰ رشته و گرایش در دانشگاه دولتی دامغان تحصیل می‌کنند.
این دانشگاه دارای ۱۶۲ عضو هیات علمی، هشت دانشکده، ۵٨ آزمایشگاه، ۱٨ کارگاه، سه سایت، یک خانه ریاضی و یک لابراتوار زبان است.
شهرستان دامغان دارای ۶ دانشگاه، دانشکده و موسسه آموزشی است که دانشجویان در آن به تحصیل می‌پردازند.

مطلب پیشنهادی :  پذیرش 26 هزار دانشجوی دکتری در دانشگاه‌ها

شماره تلفن های دانشگاه دامغان
شماره های مستقیم مرکز تلفن: ۶- ۳۵۲۲۰۰۸۱

 

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x