کد خبر: 53479

تاریخ بروزرسانی : 1400/11/13

گزارش مدیر تیم مصاحبه‌کنندگان دکتری مدیریت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی از مصاحبه دکتری 98

منابع آزمون دکتری

دکتری مدیریت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی

گزارش مدیر تیم مصاحبه‌کنندگان دکتری مدیریت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی از مصاحبه دکتری 98

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، مدیر تیم مصاحبه‌کنندگان دکتری مدیریت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در مصاحبه دکتری 98 از استادان متخصص و مجرب واحدهای دانشگاهی سراسر کشور دعوت شد.

عباس خورشیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در قم اظهار کرد: برای بالابردن سطح کیفی مصاحبه‌ها تلاش کردیم از استادان مجرب و متخصص واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور برای انجام مصاحبه دعوت کنیم و الحمدالله با حضور تیم مجرب و متخصص، مصاحبه‌های این گروه در دانشگاه آزاد اسلامی نیز به نحو احسن انجام شد(سرفصل های آزمون دکتری گروه علوم انسانی).

وی با بیان حضور سیف‌الله فضل‌اللهی در تیم مصاحبه‌کنندگان دانشجویان دکتری افزود: به لحاظ ظرفیت‌های علمی و تخصصی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم، فرایند مصاحبه دانشجویان به سبب طرح سؤالات کاملاً تخصصی و آموزش‌محور با کیفیت بالایی انجام شد.

مطلب پیشنهادی :  دکتری استعدادهای درخشان دانشگاه خلیج فارس 1403-1404

مدیر تیم مصاحبه‌کنندگان گفت: در فرایند مصاحبه نیز شاهد بودیم دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی قم به لحاظ بهره‌مندی از استادان مجرب و متخصص در دوران تحصیل دانش‌های تخصصی لازم را فراگرفته و در پاسخگویی به سؤالات به سرفصل‌های درسی تسلط دارند(توصیه 7 نفر از رؤسای واحدهای دانشگاه آزاد برای مصاحبه دکتری).

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x