کد خبر: 53320

تاریخ بروزرسانی : 1398/04/18

مشکل پرداخت شهریه دانشجویان دکتری پیام نور حل شد

منابع آزمون دکتری

شهریه دانشجویان دکتری پیام نور

مشکل پرداخت شهریه دانشجویان دکتری پیام نور حل شد

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، رئیس دانشگاه پیام نور با اشاره به نحوه پرداخت شهریه مقطع دکتری گفت: مشکل پرداخت شهریه دانشجویان دکتری پیام نور حل شد و این دانشجویان با توجه به تسهیلات جدید مشکلی برای پرداخت شهریه نخواهند داشت.

زمانی، رئیس دانشگاه پیام نور با اشاره به تسهیلات جدید شهریه‌ای این دانشگاه گفت: این تسهیلات ویژه دانشجویان جدید است و دانشجویان ورودی سال‌های قبل در صورتی که بخواهند می‌توانند از این طرح استفاده کنند.

وی افزود: بانک پرداخت کننده وام کل شهریه دانشجو را تامین و هر ترم به حساب دانشگاه واریز می‌کند و دانشجو موظف است که در طول 48 ماه اقساط این وام را پرداخت کند. اگر دانشجویان ترم‌های قبل بخواهند وارد این طرح شوند و بدهی به دانشگاه داشته باشند می‌توانند از این تسهیلات برای تسویه بدهی خود استفاده کنند(شهریه دکتری پیام نور).

رئیس دانشگاه پیام نور در خصوص دریافت شهریه در زمان ثبت نام گفت: دانشجو تعهد دارد که میزان شهریه ترم خود را پرداخت کند، اما از سال گذشته بدون مذاکره با بانک شهریه تقسیط شد و با این تسهیلات جدید می‌توانند شهریه‌ها را پرداخت کنند.

رئیس دانشگاه پیام‌نور با بیان اینکه میزان وام قرض الحسنه مهر ایران، بین 3 تا 20 میلیون تومان خواهد بود، افزود: در فاز اول حدود 200 هزار نفر از دانشجویان دانشگاه پیام نور تحت پوشش وام قرض الحسنه قرار خواهند گرفت.
وی همچنین به رسالت فرهنگی دانشگاه پیام نوراشاره کرد و گفت: توسعه فرهنگ قرآنی طبق منویات مقام معظم رهبری همواره به عنوان یک رسالت فرهنگی مطرح شده و دانشگاه پیام نور به عنوان دانشگاهی که به دلیل گستردگی در سراسر کشور بار عظیمی از این رسالت را بر دوش دارد، در این راستا برنامه های مختلفی را در نظر دارد و بر این اساس طبق تفاهم نامه با بانک مهر، قرار است تسهیلات وام تشویقی، به دانشجویان حافظ کل قرآن و دانشجویانی که حداقل ۱۰ جزء قرآن را حفظ باشند، اعطا شود.
وی در پایان با اشاره به دیگر تعهدات تفاهم نامه با بانک مهر افزود: تسهیلات وام قرض الحسنه بانک مهر علاوه بر دانشجویان به دیگر اعضای خانواده بزرگ پیام نور اعم از کارکنان اداری و علمی نیز تعلق می گیرد.
دکتر اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز با عنوان اینکه این تفاهم نامه از امروز عملیاتی می شود، اظهار داشت: بانک مهر به دنبال گسترش فعالیت های خود در حوزه های مختلف بوده و در این راستا در زمینه معیشت و درمان، اشتغال، تولید، حمایت از تولید و خدمات دانش بنیان اقدامات گسترده ای انجام داده است و اقدام مثبت دانشگاه پیام نور برای حمایت از نسل آینده ساز کشور با رویکرد کاهش هزینه های تحصیلی آنها، موجب افتخار است و این بانک قطعا آمادگی خود را برای این منظور اعلام خواهد کرد.

مطلب پیشنهادی :  رشته امر به معروف و نهی از منکر، دانشجوی دکتری می‌گیرد
مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
احمدی
میهمان
احمدی
24 تیر ، 1398

با سلام
بنده دانشجوی دکتری دانشگاه پیام نور هستم. متاسفانه در ابتدای نمیسال اول 98-97 افزایش شهریه اعمال شد اما با کمال تعجب بعد از پایان امتحانات نیمسال دوم 98-97 و نداشتن هیچگونه بدهی شهریه ای مشاهده کردیم که برای نیمسال دوم ما را 31 میلیون ریال بدهکار کردند. این افزایش غیر قانونی و غیر معقول بدون هیچ توجیهی صورت گرفته است بطوری که اکثر دانشجویان قصد انصراف از تحصیل را دارند. آخاه کجای دنیا و حتی کدام دانشگاه ایران اقدام به این کار کرد؟؟؟؟؟؟ شهریه از 63 میلیون ریال رسید به حدود 95 میلیون ریال. چه امکاناتی و کدامین اساتید. جا حتی برای نماز خواندن نداره این چند اتاقی که مهیا کردند به اسم مرکز تحصیلات تکمیلی. قصد انصراف از تحصیل و همزمان شکایت به دیوان عدالت اداری و مطالبه همه هزینه های ترم های قبل را دارم. نه تنها مشکل پرداخت شهریه حل نشد بلکه شهریه های نجومی رو برامون تو سیستم گلستان زدن.

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x