کد خبر: 52923

تاریخ بروزرسانی : 1402/06/22

میزان شهریه نوبت دوم (شبانه) دکتری ۹۸ دانشگاه میبد

منابع آزمون دکتری

میزان شهریه نوبت دوم(شبانه) مقطع دکتری ۹۷-۹۸ دانشگاه میبد

شهریه نوبت دوم (شبانه) دکتری ۹۸ دانشگاه میبد

به گزارش پایگاه خبری ازمون دکتری ، میزان شهریه نوبت دوم(شبانه) مقطع دکتری ۹۷-۹۸ دانشگاه میبد توسط معاونت تحصیلات تکمیلی این دانشگاه اعلام شد.

رشتهثابتمتغییر هر واحدمتغییر هر واحد رساله
علوم انسانی30613000612260012311750

نوبت دوم(شبانه) مقطع دکتری

دوره شبانه یا نوبت دوم یکی از دوره هایی است که هرساله ورزات علوم از طریق برگزاری آزمون دکتری در آن دانشجو پذیرش می کند. شرایط پذیرش دانشجو در این دوره تقریبا با دوره روزانه یکسان است و پذیرفته شدگان می بایست همانند دانشجویان دوره روزانه سر کلاس های درس حاضر شوند اما این دسته از داوطلبان ملزم به پرداخت شهریه به دانشگاه محل قبولی خود هستند. شهریه دکتری به دو قسمت شهریه ثابت و شهریه متغییر واحدهای نظری و عملی تقسیم می شود.

دانشگاه میبد در یک نگاه

دانشگاه میبد در مهرماه 1374 با عنوان «دانشکده الهیات میبد» وابسته به دانشگاه یزد با پذیرش 30 دانشجو در رشته دبیری الهیات و معارف اسلامی در عرصه‌ی تعلیم و تربیت شروع به فعالیت نمود. این روند تا سال 1376 ادامه داشت تا اینکه در سال 76 رشته دبیری به رشته الهیات گرایش علوم قرآن و حدیث تبدیل گردید و در سال 1379 علاوه بر رشته علوم قرآن و حدیث در رشته فقه و حقوق اسلامی دانشجو پذیرفت.

مطلب پیشنهادی :  فراخوان پذیرش بدون آزمون دوره دکتری دانشگاه مراغه (سال تحصیلی1404-1403)

افتخارات دانشگاه میبد

از جمله افتخارات دانشگاه میبد درخشش دانشجویان این دانشگاه در پذیرش تحصیلات تکمیلی می باشد که نشان از بهره مندی این دانشگاه از کادر علمی مجرب، اهتمام اساتید و امکانات مناسب آموزشی و پژوهشی این دانشگاه دارد. به طور متوسط 56 درصد از فارغ التحصیلان دانشگاه میبد تاکنون جهت ادامه تحصیلات تکمیلی پذیرش شده اند.
انتشار نشریه علمی-پژوهشی کتاب‌ قیم با گستره‌ی کشوری از جمله فعالیت‌های پژوهشی این دانشگاه به شمار می‌رود. این نشریه از سال 1390 تاکنون منتشر شده که در حوزه‌ی علوم اسلامی از جمله‌ی نشریات مرجع است و در گروه نشریات ISC قراردارد.

اعلام اسامی پذیرفته شدگان مصاحبه دکتری استعداد درخشان دانشگاه میبد

 

 

 

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x