کد خبر: 53461

تاریخ بروزرسانی : 1398/04/30

شورای صنفی دستیاران و دانشجویان دکتری

منابع آزمون دکتری

شورای صنفی دستیاران و دانشجویان دکتری

شورای صنفی دستیاران و دانشجویان دکتری

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، در جلسه همفکری شورای صنفی دستیاران و دانشجویان دکتری دانشگاه‌های علوم پزشکی، برضرورت تعامل بیش از پیش شورای صنفی دستیاران و دانشجویان دکتری با مسؤولان ستادی و دانشگاهی، لزوم رسیدگی بیشتر به وضعیت آموزشی و پژوهشی دستیاران و دانشجویان ph.D ، ضورت توجه به وضعیت حقوق دستیاران و دانشجویان مقطع دکتری تاکید شد.

در جلسه همفکری شورای صنفی دستیاران و دانشجویان ph.D دانشگاه‌های علوم پزشکی که در محل دفتر اداره رفاهی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت برگزار شد، همچنین مقرر شد نخستین نشست مجمع شورای صنفی دستیاران و دانشجویان دکتری، اواخر مرداد یا اوایل شهریور ماه امسال برگزار شود.

لزوم اهمیت برگزاری نشست مجمع شورا، برنامه‌ریزی و ارائه برنامه‌های پیشنهادی در نشست یک‌روزه مجمع، ضرورت تشکیل و راه‌اندازی مجمع شورای صنفی دستیاران و دانشجویان دکتری و همچنین برنامه‌ریزی جهت برپایی هر چه بهتر انتخابات شورای صنفی از موارد مطرح شده در این نشست بود(پرداخت مطالبه کمک هزینه بلاعوض‌ به دانشجویان دکتری).

ضرورت تعامل بیش از پیش شورا با مسؤولان ستادی و دانشگاهی، لزوم رسیدگی بیشتر به وضعیت آموزشی و پژوهشی دستیاران و دانشجویان ph.D، ضورت توجه به وضعیت حقوق دستیاران و دانشجویان و… ازدیگر مواردی بود که توسط حاضرین در جلسه عنوان شد(پیگیری مطالبات قانونی دانشجویان دکتری تا سال 98).

علی محمدی رئیس اداره رفاهی دانشجویان وزارت بهداشت، در این جلسه، بر لزوم اهمیت برگزاری نشست مجمع شورای صنفی تاکید کرد و گفت: بدون شک برگزاری این نشست که تابستان امسال با حضور مسؤولان ستادی و اعضای مجمع برگزار خواهد شد، می‌تواند آینده روشنی برای ادامه فعالیت‌های این شورا و برطرف کردن مشکلات و مطالبات صنفی و رفاهی دانشجویان ترسیم کند.

مطلب پیشنهادی :  پذیرش 26 هزار دانشجوی دکتری در دانشگاه‌ها

وی بر لزوم تعامل و همفکری بیشتر اعضای شورا با مسؤولان ستادی تاکید کرد و گفت: مشارکت و تعامل اعضای شورای صنفی با مسؤولان و مدیران معاونت‌های مختلف از جمله معاونت آموزشی و پژوهشی می‌تواند اثرات سازنده و مثبتی در پی داشته باشد و گامی به سوی تقویت شورا خواهد بود(پیگیری مطالبات ایثارگران دانشگاه فنی و حرفه ای).

رئیس اداره رفاهی دانشجویان وزارت بهداشت در پایان با اشاره به اینکه باید با کمک اعضای شورای صنفی و همچنین برگزاری نشست‌های مختلف با حضور اعضای مجمع شورای صنفی، در راستای پیگیری و حل مطالبات و مشکلات صنفی و رفاهی دانشجویان، گام برداریم، افزود: شورای صنفی یک شورای نوپا و تازه تاسیس شده است که قطعا در آینده نزدیک با کمک یکدیگر باید پایه و بدنه این نهال تازه شکفته را تبدیل به درختی استوار و محکم کرد و بدون شک در آینده می‌توان از ثمرات و دستاوردهای این شورا، استفاده‌های بهینه‌ای در زمینه پیگیری و احقاق حقوق و مطالبات دانشجویان کرد.

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x