کد خبر: 60385

تاریخ بروزرسانی : 1400/11/26

لو رفتن اطلاعات داوطلبان کنکور در یک ماه گذشته + عکس

منابع آزمون دکتری

لو رفتن اطلاعات داوطلبان کنکور

لو رفتن اطلاعات داوطلبان کنکور در یک ماه گذشته

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، احمد نادری، نماینده مردم تهران در توئیتی از مطالبه جدی در امر لو رفتن اطلاعات داوطلبان کنکور ارشد و دکتری خبر داد.

بر اساس این گزارش، در این توئیت نماینده مجلس آمده است: در عصری که اطلاعات به مثابه ثروتی به شمار می‌رود در یک ماه اخیر شاهد لو رفتن اطلاعات داوطلبان از سازمان سنجش بودیم که چندین بار تذکر داده بودم، در صحن علنی هم فریاد زده بودم، اما گوش شنوایی برای جلوگیری از این امر وجود نداشت. این بارکوتاه نخواهم آمد.

توضیحات رئیس سازمان سنجش به تقلب در کنکور امسال

رئیس سازمان سنجش کشور درباره موضوع تقلب در کنکور سراسری امسال و نگرانی‌هایی در این خصوص اظهار کرد: امسال کنکور سراسری طی ۴ روز در صحت و سلامت و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد. به گزارش خبرگزاری فارس، ابراهیم خدایی اضافه کرد: اصولا با قاطعیت می‌توان گفت که قبل از برگزاری آزمون هیچ‌گونه سوالی لو نرفت اما در گروه ریا‌ضی یک داوطلب بعد از شروع امتحان موفق شد از سوالات عکس‌برداری و به یکی از کانال‌ها ارسال کند که در همان روز این کانال و افراد مرتبط با آن توسط وزارت اطلاعات شناسایی و دستگیر شدند. وی تصریح کرد: خوشبختانه ما تمام اسامی را داریم و از طریق هیات‌های رسیدگی به تخلفات با این افراد به‌شدت برخورد خواهیم کرد و کلیپ پخش شده مربوط به همین باند در یکی از استان‌های شمال غربی است. وی با بیا‌ن اینکه در گروه‌های هنر و انسانی مشکلی نداشتیم، گفت: یک مورد نیز روز جمعه ۱۱ تیر در گروه تجربی و در زمان برگزاری کنکور علوم تجربی داشتیم که یک عکس از صفحه دروس عمومی این گروه حدود ساعت ۹:۳۰ صبح منتشر شد که این عکس توسط یک داوطلب با تلفن همراه از سر جلسه منتشر شده بود. خدایی اضافه کرد: به سرعت تیم حراست وارد عمل شد و ۱۵ دقیقه بعد این داوطلب دستگیر و از ارسال سوالات اختصاصی جلوگیری شد.

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری
مطلب پیشنهادی :  دکتری استعدادهای درخشان دانشگاه خلیج فارس 1403-1404
 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x