کد خبر: 51672

تاریخ بروزرسانی : 1398/02/27

مشکلات انتخاب رشته دکتری آزاد 98

منابع آزمون دکتری

مشکلات انتخاب رشته دکتری آزاد 98

مشکلات انتخاب رشته دکتری آزاد 98

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، با آغاز انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد اسلامی برای سال تحصیلی 98-99 ، مشکلات و اختلالات متعددی در سامانه انتخاب رشته ی این دانشگاه مشاهده شده است.

با توجه به اعلام داوطلبان ، بعضی در هنگام خرید کارت اعتباری با قطعی سایت و وصل نشدن به درگاه بانک روبرو شدند و عده ای دیگر بعد از انجام فرایند خرید نتوانستند شناسه و رمز دریافت کنند و با پیام هایی از قبلی (هشدار: داوطلب گرامی شناسه و رمز وارد شده قبلا با شماره پرونده دیگری ثبت نام کرده است) مواجه شدند. این در حالیست که ، در تمامی اطلاعیه های دانشگاه آزاد ، سامانه انتخاب رشته، وب سایت https://www.azmoon.org اعلام شده اما بعد از ورود با پیام  زیر مواجه میشویم :

جهت دسترسی به سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس زیر مراجعه فرمایید.
azmoon.iau.ac.ir

در موارد دیگر مشاهده کردیم که با اعلام امکان انتخاب 80 کد رشته / محل برای بعضی رشته ها که حتی ظرفیت کافی هم دارند ، اجازه ی انتخاب بیش از 5 کد رشته محل به داوطلبان داده نشده است. داوطلبی در گزارش خود از مشکلات انتخاب رشته امسال دانشگاه آزاد بیان کرد که : در حین ثبت نام بعد از وارد کردن کد رشته / محل، اطلاعات نام رشته و محل بصورت اتوماتیک نمایش داده نمی شود و دو کادر کناری سمت چپ (تصویر زیر) قفل میباشد.

مطلب پیشنهادی :  فراخوان پذیرش دکتری بدون آزمون استعداد درخشان دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول سال تحصیلی1404-1403

مشکلات انتخاب رشته دکتری آزاد 98

برای مطالعه “راهنمای انتخاب رشته اینترنتی دانشگاه آزاد دکتری 98” به مطلب مرتبط با آن مراجعه کنید.

تنها راه ارتباطی با مرکز سنجش دانشگاه آزاد و به نوعی متولی انتخاب رشته ی امسال، شماره ی 4743-021 می باشد که عمدتا پاسخگو نیست.

در هر صورت این دانشگاه آزاد است که باید پاسخگوی داوطلبان و دانشجویان آینده ی خود باشد و مشکلات آنها را از راه آسان تری دریافت و نسبت به رفع آن اقدام کند.

 

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
3 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خان محمدی
میهمان
خان محمدی
14 اردیبهشت ، 1398

سلام
واقعا برای سیستم آموزش متاسفم. ما برای یک انتخاب رشته ساده ، که میتوانست خیلی روان باشد 3ساعت وقت گذاشتیم. دوست دارند پیچ پیچ دهند

اردلان
میهمان
اردلان
14 اردیبهشت ، 1398

سلام برای دکتری استعداد درخشان آیا برای گروه روانشناسی .ظرفیت نیست

3
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x