کد خبر: 56981

تاریخ بروزرسانی : 1400/09/01

مصاحبه حضوری آزمون دکتری سال 99 دانشگاه ایلام

منابع آزمون دکتری

جزییات پذیرش دکتری بدون آزمون 98 دانشگاه ایلام

مصاحبه حضوری آزمون دکتری سال 99 دانشگاه ایلام

مصطفی نعمتی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص برگزاری مصاحبه آزمون دکتری سال ۹۹ این دانشگاه گفت: با توجه به تماس ها و درخواست های مکرر داوطلبان و با در نظر گرفتن تداوم شیوع ویروس کرونا در کشور، دانشجویانی که موفق به شرکت در مصاحبه حضوری دانشگاه نشدند، مصاحبه مجازی آنان از ۱۶ تا ۲۰ مهرماه برگزار می‌شود.
نعمتی افزود: تمامی متقاضیان می‌توانند پس از تماس با کارشناس دانشکده مربوط به رشته خود، از زمان و ساعت برگزاری این مصاحبه مطلع شوند.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام اظهار کرد: داوطلبان برای حضور در این مصاحبه مجازی باید به سامانه ثبت نام آزمون مصاحبه دکتری تخصصی سال ۹۹ دانشگاه به نشانی مراجعه کنند و تمامی مراحل ثبت نام الکترونیکی خود را انجام دهند.
وی اضافه کرد: داوطلبان باید تمامی مدارک و مستندات مربوط به پذیرش و سوابق تحصیلی خود را به ایمیل دانشکده مربوطه دانشگاه ایلام ارسال کنند و داوطلبان برای انجام این مهم فقط تا ساعت ۲۴ امروز، ۱۵ مهرماه فرصت دارند.
داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره می‌توانند به سایت دانشگاه ایلام به نشانی https://www.ilam.ac.ir مراجعه کنند.
مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری
مطلب پیشنهادی :  تمدید مهلت ثبت نام دکتری مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی
 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x