کد خبر: 57596

تاریخ بروزرسانی : 1400/03/08

مصاحبه دکتری 1400 دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی

منابع آزمون دکتری

مصاحبه دکتری 1400 دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی

مصاحبه دکتری 1400 دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، مصاحبه دکتری 1400 دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی اعلام شد. داوطلبانی که در این دانشگاه دعوت به مصاحبه دند می‌توانند با مراجعه به سامانه آموزشی دانشگاه به نشانی (http://golestan.kntu.ac.ir) از ساعت ۹ صبح روز دوشنبه مورخ ۳ خرداد ماه لغایت پایان روز پنجشنبه مورخ ۶خرداد ماه ۱۴۰۰ نسبت به ثبت‌نام الکترونیکی و بارگذاری مدارک مورد نیاز برابر بند ۲ این اطلاعیه به منظور بررسی اولیه مدارک و سوابق آموزشی و پژوهشی توسط گروه‌های آموزشی دانشکده اقدام نمایند.

 پرداخت الکترونیکی هزینه ثبت‌نام و بررسی مدارک برابر مصوبه هیئت امناء دانشگاه (۸۰۰/۰۰۰ ریال معادل هشتاد هزار تومان) در سیستم جامع آموزشی دانشگاه. (هزینه پرداخت شده برای ثبت‌نام الکترونیکی، بررسی مدارک و برگزاری مصاحبه بوده و به هیچ عنوان مسترد نمی‌­شود.)

مطلب پیشنهادی :  فراخوان پذیرش دانشجو در مقطع دکتری بدون آزمون دانشگاه باهنر کرمان سال تحصیلی 404-403

جلسات مصاحبه در بازه زمانی یازده خرداد ماه لغایت چهاردهم تیرماه ۱۴۰۰ بر اساس زمان‌بندی اعلام شده از طرف هر دانشکده به شیوه غیرحضوری برگزار خواهند شد. (جهت اطلاع دقیق از روز و ساعت برگزاری جلسات مصاحبه به زیر صفحه دانشکده خود مراجعه نمایید) متقاضیان حائز شرایط شرکت در مصاحبه این دانشگاه لازم است پس از مطالعه راهنما نسبت به شرکت در جلسه غیرحضوری مصاحبه اقدام نمایند. 

*** عدم شرکت در جلسه مصاحبه در زمان‌های تعیین شده توسط دانشکده، به منزله انصراف از شرکت در این مرحله از آزمون خواهد بود.

www.phdphd.org

 

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x