کد خبر: 53866

تاریخ بروزرسانی : 1401/06/14

نتایج پذیرفته شدگان آزمون دکتری 98 پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران

منابع آزمون دکتری

نتایج پذیرفته شدگان آزمون دکتری 98

نتایج پذیرفته شدگان آزمون دکتری 98 پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری (PhdPhd.org) ، نتایج پذیرفته شدگان آزمون دکتری 98 پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران توسط معاونت تحصیلات تکمیلی این دانشگاه اعلام شد.

ضمن آرزوی موفقیت، پذیرش شما را در پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران عرصه علم و تحقیق تبریک می گوییم. امید است در سایه لطف خداوند بلند مرتبه بیش از پیش موفق باشید.
به اطلاع پذیرفته شدگان ورودی تحصیلات تکمیلی (دکتری تخصصی (Ph.D) آزمون اختصاصی سال 1398)می رساند که فرآیند ثبت نام در پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران به دو صورت الکترونیکی وحضوری می باشد که انجام هر دو نوع ثبت نام الزامی است.

مشاهده نتایج پذیرفته شدگان آرمون اختصاصی دکتری تخصصی پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران

الف- تاریخ ثبت‌نام از پذیرفته شدگان:

ثبت نام الکترونیکی(پیش از مراجعه حضوری)؛ از تاریخ 2 شهریورماه لغایت 8 شهریور ماه می باشد.
ثبت نام الکترونیکی از طریق سامانه ثبت نام (به آدرس http://reg.ut.ac.ir) الزامی است. راهنما و دستورالعمل ثبت نام الکترونیکی در این سامانه بارگذاری شده است .
لازم است پذیرفته شدگان نهایی مدارک مورد نیاز را از قبل اسکن کرده تا هنگام ثبت نام الکترونیکی، در سامانه جامع آموزش بارگذاری نمایند.

نکات مهم :

1. قبولی قطعی پذیرفته شدگان منوط به تأیید صلاحیت عمومی داوطلب از سوی هیأت مرکزی گزینش دانشجو سازمان سنجش آموزش کشور است، از این رو همزمان با ثبت نام، داوطلب پذیرش شده موظف به پرکردن فرم مربوط و پرداخت هزینه‌های مترتب بر آن است.
۲. چنانچه هر یک از پذیرفته شدگان در روزهای تعیین شده ثبت نام نکند، عدم ثبت نام او به منزله انصراف تلقی شده و داوطلب واجد شرایط بعدی در صورت کسب حد نصاب لازم، جایگزین می‌شود.
۳. پرداخت شهریه تحصیلی مصوب هیأت امنا دانشگاه در زمان ثبت نام الکترونیکی الزامی است. عدم پرداخت شهریه مشخص شده به منزله انصراف تلقی شده و فرد واجد شرایط بعدی در صورت کسب حد نصاب لازم، جایگزین می‌شود
4- پس از ارسال مدارک الکترونیکی تماس با کارشناس مربوطه در پردیس بین المللی کیش برای تایید اطلاعات و مدارک ارسالی. تلفن‌های تماس : اداره آموزش: 07644435201 الی 07644435203 و تلفن‌های پردیس 07644430055- 07644435200

ثبت نام حضوری:

زمان ثبت نام حضوری : بازه ثبت نام حضوری متعاقبا اعلام می گردد.
ثبت نام پذیرفته شدگان در محل پردیس کیش صورت می پذیرد. بدیهی است عدم مراجعه پذیرفته‌شدگان در تاریخ‌ یا تاریخ‌های تعیین شده برای ثبت‌نام، به منزله انصراف از ادامه تحصیل تلقی خواهد شد.
آدرس پردیس بین المللی کیش : جزیره کیش – بلوار میر مهنا – ابتدای نیایش – پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران تلفن :44430055-076 و 44435200-076

ب ‍- مدارک‌ لازم‌ برای‌ ثبت‌نام‌ پذیرفته شدگان دکتری تخصصی :

1- اصل‌ و یک برگ‌ تصویر مدرک‌ کارشناسی‌ ارشد و کارشناسی مورد تایید وزارت‌ علوم‌، تحقیقات‌ و فناوری‌، وزارت‌ بهداشت‌، درمان‌ و آموزش‌ پزشکی‌ یا شورای ‌عالی‌ انقلاب‌ فرهنگی‌ که‌ در آن‌ معدل‌ دوره‌ قید شده‌ باشد‌.
تبصره‌1- پذیرفته‌شدگانی‌ که‌ به‌ دلایلی‌ قادر به‌ ارائه‌ اصل‌ مدرک‌ کارشناسی ارشد یا کارشناسی نمی‌باشند، لازم‌ است‌ اصل‌ گواهی‌ تایید شده‌ توسط دانشگاه‌ یا موسسه‌ آموزش‌ عالی‌ محل ‌اخذ مدرک که نشان دهنده فراغت از تحصیل تا قبل از 1398/06/31 ، تعداد واحدهای گذرانده شده و معدل باشد، را ارائه‌ نمایند.
تبصره 2- پذیرفته‌شدگانی‌ که‌ دارای مدرک تحصیلی معادل می‌باشند لازم است واجد شرایط مفاد «آیین‌نامه شرکت دارندگان مدارک معادل و غیررسمی در آزمون‌های مقاطع بالاتر» مصوب جلسه 845 مورخ 92/04/15 شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات‌ و فناوری‌ (که طی بخشنامه شماره 77633/2 مورخ 92/05/28 توسط معاونت آموزشی وزارت متبوع به کلیه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ابلاغ شده است) باشند.
2-اصل کارت پایان خدمت یا کارت معافیت دائم و یک نسخه کپی از آن یا مدرکی‌ که‌ وضعیت‌ نظام‌ وظیفه‌ را با توجه‌ به‌ بند «مقررات‌ وظیفه‌ عمومی»‌ (برای‌ برادران‌).
3-ریز نمرات دوره کارشناسی ارشد و کارشناسی
4- فرم تعهد نامه محضری
5-سفته (یک فقره سفته پانصد میلیون ریالی که روی سفته توسط دانشجو و پشت سفته دو مرتبه به امضای ضامن رسیده باشد)
6-مدارک زبان(در صورت داشتن)
پذیرفته شدگان نهایی در مقطع دکتری در صورت نداشتن گواهی زبان عمومی الزامی است حداکثر تا قبل از امتحان جامع ، حد نصاب قبولی نمره زبان عمومی را بر اساس مقررات دانشگاه تهران احراز نمایند.
7-برای آن دسته از معرفی شدگانی که از امتیاز مربی در این آزمون استفاده نموده‌اند اصل گواهی مبنی بر اینکه عضو هیات علمی رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری بوده که به تأیید بالاترین مقام مسئول نیز رسیده باشد .
8- گواهی معتبر، برای آن دسته از معرفی شدگانی که از امتیاز رزمندگان و ایثارگری در این آزمون استفاده نموده‌اند.
معرفی‌نامه‌های مذکور(بند 7 و 8) لازم است تا قبل‌ از انتخاب‌ واحد سال‌ تحصیلی‌99-1398 توسط پذیرفته‌شدگان‌ از محل مربوط اخذ و به‌ پردیس بین المللی کیش تحویل‌‌ گردد؛ ‌در غیر این‌ صورت،‌ از ثبت‌نام آنان برای نیمسال‌ دوم‌ سال‌ تحصیلی‌ جاری‌ ممانعت‌ به‌ عمل‌ خواهد آمد و قبولی‌ آنان باطل خواهد شد.
9-پرداخت شهریه به صورت علی الحساب برای نیمسال اول 12.5درصد مبلغ کل شهریه وصرفاً الکترونیکی انجام می گیرد. (پرداختی فقط از طریق سامانه جامع آموزش)

مطلب پیشنهادی :  رشته امر به معروف و نهی از منکر، دانشجوی دکتری می‌گیرد

ج- مراحل ثبت نام حضوری:

مرحله اول: دریافت پوشه ، فرم های ثبت نام و تکمیل آنها
مرحله دوم: مراجعه به مرکز زبان جهت مشخص شدن وضعیت زبان عمومی (در صورت داشتن مدرک زبان ارایه اصل آن در روز ثبت نام حضوری الزامی می باشد؛ در صورت نداشتن گواهی زبان عمومی الزامی است حداکثر تا قبل از امتحان جامع ، حد نصاب قبولی نمره زبان عمومی را بر اساس مقررات دانشگاه تهران احراز نمایند)
مرحله سوم: مراجعه به امور دانشجویی (در صورت نیاز به خوابگاه)
مرحله چهارم: مراجعه به حسابداری جهت تحویل سفته و فرم تعهد نامه محضری و دریافت مهر حسابداری.
مرحله پنجم: مراجعه به کارشناس بایگانی به همرا ه تصویر مدرک کارشناسی ارشد برای درخواست تاییدیه تحصیلی از محل تحصیل دانشگاه قبلی
مرحله ششم: مراجعه به واحد آموزش (کارشناس رشته مربوطه) جهت تحویل مدارک

د- تذکرات‌ مهم :

– حضور شخص پذیرفته شده جهت ثبت‌نام الزامی است و ثبت‌نام منحصراً در تاریخهای اعلام شده و با ارائه مدارک کامل مندرج در این اطلاعیه صورت می‌پذیرد. بدیهی است عدم مراجعه بموقع برای ثبت نام به منزله انصراف از ادامه تحصیل تلقی خواهد شد.
* از پذیرفته‌شدگانی‌که‌ حداکثر تا تاریخ‌ 1398/06/31 فارغ‌التحصیل‌ نشده باشند، ثبت‌نام‌ به‌ عمل‌ نخواهد آمد قبولی آنان کان‌‌لم‌یکن تلقی‌ خواهد شد.
– معدل‌ مدرک کارشناسی (لیسانس)‌ و کارشناسی‌ارشد (فوق‌لیسانس) پذیرفته‌ باید با معدل‌هایی‌ که‌ قبلاً در زمان ثبت‌نام، شرکت در آزمون و یا نهایتاً در مرحله مصاحبه اعلام‌ نموده‌، یکسان‌ باشد. بدیهی است در غیر این صورت از ثبت‌نام آن دسته از داوطلبانی که دارای مغایرت معدل باشند (معدل مندرج در مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی‌ارشد آنان کمتر از معدل اعلام شده به این سازمان باشد) خودداری خواهد شد.
– در هرمرحله از ثبت نام و هنگام تحصیل ،چنانچه مشخص گردد که داوطلبی، حقایق را کتمان نموده یا واجد یکی از شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه سازمان سنجش آموزش کشور نبوده، قبولی وی کم لم یکن تلقی شده و طبق مقررات با وی رفتار خواهد شد.
* حکم مرخص سالانه یا موافقت کتبی بدون قید وشرط سازمان متبوع برای کارکنان دولت
* محل تشکیل کلاسها جزیره کیش می باشد و حضور در کلاس ها الزامی است.
* تحصیل در دوره دکتری بصورت تمام وقت است.
– نظر به اینکه پذیرش دانشجویان در این پردیس مطابق ضوابط نوبت روزانه (شهریه پرداز)محسوب می شود، علی‌رغم برگزاری کلاس‌ها در ترم جاری در روزهای پایانی هفته، پردیس بین المللی کیش الزامی در زمانبندی کلاس‌ها در آخر هفته نخواهد داشت.
– از آنجا که تغییر گرایش و نقل انتقال پذیرفته شدگان دوره دکتری تخصصی میسر نمی باشد، لذا در این خصوص درخواست های داوطلبان قابل بررسی نخواهد بود .
* دانشجویان گرامی می توانند فرم تعهد نامه را از لینک فرم تعهد نامه دریافت نمایند. سپس همراه با یک فقره سفته پانصد میلیون ریالی ،جهت محضری نمودن فرم “تعهدنامه”به یکی از دفاتر اسناد رسمی (همراه با یک نفر ضامن )مراجعه نمایند.
* تحویل سفته و فرم تعهد نامه محضری شده در روز ثبت نام حضوری الزامی می باشد. الزامی است امضاء دانشجو و ضامن درفرم مربوطه (تعهد نامه ) در یکی از دفاتر اسناد رسمی گواهی شود .
برای دریافت اطلاعات تکمیلی جهت ثبت نام به دستور العملی که از طرف دانشگاه ابلاغ شده است مراجعه فرمایید.

پیوست 1: راهنمای ثبت نام دکتری پردیس بین المللی کیش
پیوست 2: لینک ثبت نام الکترونیکی
پیوست 2: فرم تعهد نامه محضری
پیوست 3: شهریه دکتری تخصصی پردیس کیش
پیوست4: فرم صلاحیت عمومی (تحویل روز ثیت نام حضوری الزامی است)

 

 

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x