کد خبر: 57190

تاریخ بروزرسانی : 1399/10/07

پذیرش دکتری بدون کنکور دانشگاه شهید مدنی

منابع آزمون دکتری

پذیرش دکتری بدون کنکور دانشگاه شهید مدنی

پذیرش دکتری بدون کنکور دانشگاه شهید مدنی

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، دانشگاه شهید مدنی آذربایجان براساس آیین نامه دکتری بدون آزمون از میان حائزین شرایط استعدادهای درخشان برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ با شرایط ذیل دانشجو می‌پذیرد.پذیرش دکتری بدون کنکور دانشگاه شهید مدنی در این نوشته بیا ن میشود.

– دانش آموختگان حداکثر تا ۲ سال پس از فراغت از تحصیل می‌توانند از تسهیلات پذیرش بدون آزمون برای ورود به دوره دکتری برخوردار شوند، لذا داوطلبان توجه داشته باشند، تاریخ فراغت از تحصیل ایشان لازم است پس از ۹۷/۱۰/۰۱ باشد.

– پذیرش افراد مشمول این آیین‌نامه در همان رشته تحصیلی یا رشته‌های تحصیلی مرتبط با رشته تحصیلی دوره کارشناسی ارشد متقاضی، به تشخیص دانشکده و تایید کمیته منتخب تحصیلات تکمیلی دانشگاه امکان‌پذیر است.

مدارک داوطلبان به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد؛ لذا به داوطلبان توصیه می‌شود با دقت لازم، مفاد آگهی را مطالعه و فقط در صورت دارا بودن شرایط مربوط، نسبت به فراخوان اقدام نمایند.

– همراه داشتن یک نسخه از پایان‌نامه و نیز نسخه اصل کلیه مقالات، کتب، تألیفات و مستندات سایر فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و اجرایی داوطلب در زمان مصاحبه الزامی است.

– دانشگاه در رد یا قبول تقاضای داوطلبان از اختیارات لازم برخوردار بوده و ملزم به پذیرش تکمیل ظرفیت دوره دکتری خود نخواهد بود.

مطلب پیشنهادی :  مهلت جدید ثبت نام آزمون دکتری تخصصی داروسازی در خردادماه

– به مدارک ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد.

شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون ۱۴۰۰ دانشگاه شهید مدنی

۱. بیش از دو سال از تاریخ فراغت از تحصیل دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد نگذشته باشد.

۲. کسب حداقل ۶۰ امتیاز از فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و مصاحبه مطابق با جدول ارزشیابی.

۳. پذیرش نهایی داوطلبان مصاحبه شده منوط به پذیرش حداقل یک نفر از طریق آزمون سازمان سنجش آموزش کشور در رشته مورد تقاضا می‌باشد و در صورت‌عدم پذیرش دانشجو از طریق آزمون، پذیرش از طریق استعدادهای درخشان نیز امکان‌پذیر نخواهد بود.

ارزشیابی سوابق علمی، پژوهشی و آموزشی داوطلبان متقاضی ادامه تحصیل در دوره دکتری براساس نامه دفتر برنامه‌ریزی آموزش عالی و تأیید معاون محترم آموزشی وزارت متبوع شامل سه بخش به شرح زیر می‌باشد که دانشگاه‌ها و مؤسسات پذیرنده دانشجو می‌بایست وضعیت سوابق تحصیلی داوطلبان را ارزشیابی نماید.

 الف- پژوهشی با حداکثر ۴۰ امتیاز 

ب- آموزشی با حداکثر ۳۰ امتیاز 

ج- مصاحبه با حداکثر ۳۰ امتیاز 

جهت ثبت نام کلیک کنید.

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x