کد خبر: 56666

تاریخ بروزرسانی : 1400/09/01

پذیرش دکتری 99 بدون آزمون دانشگاه هنر تهران

منابع آزمون دکتری

پذیرش دکتری 99 بدون آزمون دانشگاه هنر تهران

پذیرش دکتری 99 بدون آزمون دانشگاه هنر تهران

به گزارش پایگاه خبری ازمون دکتری ، فراخوان پذیرش دکتری 99 بدون آزمون دانشگاه هنر تهران منتشر شد.

دانشجویان نمونه کشوری ـ معرفی شدگان بنیاد نخبگان و برگزیدگان جشنواره های ملی و بین المللی و معرفی شدگان هر یک از واحدهای وزارت علوم نیز در صورت داشتن شرایط فراخوان ضرورت دارد از همین طریق متقاضی شوند و تقاضای این گروه از داوطلبان در فرصت و یا از طریق دیگری بررسی نخواهد شد .

دانشگاه هنر ، ضمن توجه به آیین نامه ارائه تسهیلات به برگزیدگان علمی برای ورود به دوره تحصیلی بالاتر %٢٠ از ظرفیت پذیرش با آزمون دوره روزانه خود را ( در صورت واجد شرایط بودن در هر رشته فقط یک نفر ) به پذیرش بدون آزمون ، در دوره دکترای تخصصی رشته های « پژوهش هنر ـ تاریخ تطبیقی و تحلیلی هنر اسلامی ـ معماری ـ شهرسازی ـ مرمت و احیاء بناها و بافت های تاریخی » تخصیص داده و از طریق مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی دانشجو می پذیرد .

برای مطالعه متن کامل فراخوان دکتری استعداد درخشان دانشگاه هنر تهران 99 کلیک کنید .

تذکرات مهم :

1- در صورت پذیرفته شدن شاغلین رسمی سازمان ها و دستگاه های دولتی ، ارائه حکم مأموریت ، استعفاء ، مرخصی بدون استفاده از حقوق یا هر گونه سند رسمی که مؤید امکان تأمین تحصیل تمام وقت دانشجو باشد هنگام ثبت نام ، ضروری است .

2- تحصیل در دوره دکترا به صورت تمام وقت بوده و داوطلب در صورت پذیرفته شدن باید اوقات خود را با وضعیت تحصیلی دوره وفق دهد و تابع کلیه مقررات آموزشی و انضباطی دانشگاه باشد .

3- چنانچه در هر یک از مراحل ثبت نام ، برگزاری مصاحبه ، پذیرش و تحصیل در دانشگاه هنر ، مشخص گردد که داوطلب ، دارای هر یک از شرایط درج شده در این تقاضانامه نبوده است بلافاصله از ثبت نام ، شرکت در مصاحبه دکتری ، پذیرش و یا ادامه تحصیل وی درهر مرحله ای جلوگیری به عمل آمده و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد .

مطلب پیشنهادی :  رشته امر به معروف و نهی از منکر، دانشجوی دکتری می‌گیرد

4- مدارک ارسالی داوطلبان و همچنین وجه ثبت نام به هیچ وجه مسترد نمی شود .

5- به مدارکی که از طریق پست پیشتاز ارسال نشود و یا یکی از شرایط اعلام شده را نداشته باشد به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد . همچنین متقاضی موظف است کلیه مدارک درخواستی را بدون نقص ارسال نماید و دانشگاه موظف به پیگیری کمبود مدارک نخواهد بود و در صورت وجود نقص جهت احراز شرایط ، تقاضای داوطلب از فرایند بررسی مدارک خارج شده و هیچ اعتراضی پذیرفته نیست .

6- زمان مصاحبه علمی صرفاً برای متقاضیان واجد شرایط ( مطابق مفاد فراخوان ) علاوه بر درج در سایت به صورت تلفنی اعلام خواهد شد . این امر صرفا شامل کسانی می گردد که واجد شرایط کلیه مفاد این فراخوان باشند . در غیر اینصورت به مصاحبه دعوت نخواهند شد .

7- مرجع تصمیم گیری در خصوص بررسی سوابق ، مدارک ارائه شده و پذیرش نهایی ، تحصیلات تکمیلی دانشگاه است .

8- دانشجویان نمونه کشوری ـ معرفی شدگان بنیاد نخبگان و برگزیدگان جشنواره های ملی و بین المللی و معرفی شدگان هر یک از واحدهای وزارت علوم نیز در صورت داشتن شرایط فراخوان ضرورت دارد از همین طریق متقاضی شوند و بررسی جداگانه ای در این خصوص صورت نمی پذیرد .

9- متقاضیان مدارک موردنیاز را حداکثر تا پایان وقت اداری 99/05/30 به آدرس : تهران ، خیابان حافظ ، خیابان سرهنگ سخائی ، بین تقاطع سی تیر و فردوسی ، پلاک 56 ، دانشگاه هنر ، دفتر تحصیلات تکمیلی دانشگاه ، کد پستی 1136813518 از طریق پست پیشتاز ارسال نمایند .

برای مطالعه متن کامل فراخوان دکتری استعداد درخشان دانشگاه هنر تهران 99 کلیک کنید .

 

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x