کد خبر: 54223

تاریخ بروزرسانی : 1402/04/21

فراخوان‌های طرح‌ پژوهشی پسادکتری و رساله دکتری

منابع آزمون دکتری

فراخوان‌های طرح‌ پژوهشی پسادکتری و رساله دکتری

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری (PhdPhd.org) ، براساس نامۀ شمارۀ 7479/ص/98 مورخ 07/05/1398 رییس محترم صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور، در راستای حمایت متوازن از تحقیقات و کمک به تولید دانش و فناوری، سری جدید فراخوان‌های طرح‌ پژوهشی پسادکتری و رساله دکتری در سامانۀ صندوق فعال شده است. دریافت و بررسی درخواست‌ها در قالب فراخوان از مزیت انسجام، قابلیت برنامه‌ریزی برای متقاضیان و امکان مقایسۀ عادلانه برای کارگروه‌های صندوق برخوردار خواهد بود.
در بسته‌های حمایتی جدید، افزایش سقف حمایت از پروژۀ پسادکتری (مستقل و تفاهم‌نامه‌ای) تا میزان 80% حقوق استادیار پایه یک پیش‌بینی شده است (مبلغ کل سالانه 520 میلیون ریال برای مجری و 50 میلیون ریال بر سرپرست درنظر گرفته شده است) و امکان ثبت درخواست پسادکتری در ذیل کارگروه مربوطه از نیمه دوم مرداد ماه فراهم شده است. متقاضیان واجد شرایط طرح پسادکتری می‌توانند مدارک لازم را پس از بررسی و تصویب در شورای پژوهشی دانشکده مربوطه به مدیریت امور پژوهشی دانشگاه ارسال نمایند.
همچنین در ششمین فراخوان حمایت طرح‌ پژوهشی پسادکتری و رساله دکتری، از تاریخ 01 /05 /1398 لغایت 15 /07 /1398 طبق آیین‌نامۀ منتشر شده در سایت صندوق به نشانی www.insf.org از پروپوزال‌های دانشجویان مقطع دکتری ثبت نام به عمل می‌آید.

مطلب پیشنهادی :  رشته امر به معروف و نهی از منکر، دانشجوی دکتری می‌گیرد

راه‌های درآمد زایی دانشجویان دکتری چیست؟

 

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x