کد خبر: 62415

تاریخ بروزرسانی : 1402/06/23

عدم برگزاری تکمیل ظرفیت دکتری در سال 1401

منابع آزمون دکتری

تکمیل ظرفیت دکتری در سال 1401

عدم برگزاری تکمیل ظرفیت دکتری در سال 1401

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری phdphd.org ، بر اساس اعلام سازمان سنجش، تکمیل ظرفیت آزمون دکتری 1401 برگزار نخواهد شد.

بر اساس دفترچه انتخاب رشته دکتری 1401، طبق مصوبه هفتمین جلسه مورخ 96/12/22 و دوازدهمین جلسه مورخ 1398/1/1 شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی، در سال 1401 مرحله تکمیل ظرفیت در آزمون دکتری وجود نخواهد داشت.

گفتنی است تکمیل ظرفیت دکتری چند سالی است که علیرغم درخواست داوطلبان این مقطع تحصیلی برگزار نمی‌گردد.

تکمیل ظرفیت دکتری یک فرصت دوباره برای داوطلبان آزمون دکتری است که میتوانند از این فرصت مجدد استفاده کرده و در دانشگاه مورد نظر خود قبول شوند.

در طی سالیان گذشته آزمون دکتری دچار تغییرات زیادی شده است ولی تقریبا به یک ثبات نسبی رسیده است از انجایی که آزمون دکتری دانشگاه آزاد و دانشگاه سراسری ادغام شده است اما در بحث تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد و دانشگاه سراسری به صورت جداگانه عمل میکنند.

مطلب پیشنهادی :  آمار داوطلبان انتخاب رشته کننده 67 هزار نفر

امسال تکمیل ظرفیت ارشد و دکتری برگزار نمی شود

نکته

پس در بحث تکمیل ظرفیت دکتری باید دقت بیشتری نموده تا احتمال قبولی شما افزایش یابد.یکی از نکات مهم برای شرکت در این دوره در آزمون دکتری است تا مجوز شرکت در این مرحله را دریافت کنید.

نکته

نکته بعدی توجه به بحث مصاحبه دکتری است .(برای اطلاعات بیشتر در بحث مصاحبه ، نکاتی که برای روز مصاحبه باید بدانیم کلیک کنید) که باید داوطلبان آزمون دکتری در مصاحبه بتوانند رزومه قابل قبولی از کارهای اموزشی و پژوهشی خود ارائه کنند.پس با تلاش میتوانید از این فرصت به بهترین شکل استفاده نمایید.

 
مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
3 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حیدری
میهمان
حیدری
12 مرداد ، 1401

اگر در روز مصاحبه یکی از مصاحبه کنتده ها به شما بگوید فلان فرمول را بگو و بعد. به سمت مصاحبه کننده دیگر نگاه کند که فلانی بلد نیست و بعد مصاحبه کننده دوم بپرسد که فلان مبحث را توضیح بده و بعد در صورت مصاحبه کننده سوم نگاه کند که فلانی متوجه نیست و بعد شما جواب هر دو سوال را بدهید می تونه نشانه چی باشه ؟

ناشناس
میهمان
ناشناس
12 مرداد ، 1401

من بار سومی هست که کنکور میدم. بله برای رشته های فنی خیلی مهمه این قضیه ولی نه تمام رشته ها اونهم بخاطر این هست که ادامه ی تز ارشد رو در دکتری کار میکنند و مهمه که دانشجوی خودشون باشه.
من میدونم حد نصاب چیه، میگم وقتی دانشگاه تهران داره فقط ۱۰ نفر از ۸۰۰ نفر رو به مصاحبه دعوت میکنه و همه ی اون ده نفر خوبن اینجا فقط سازمان سنجش تعیین میکنه کدوم افراد قبول شدن

احمدی
میهمان
احمدی
20 تیر ، 1401

با سلام و درود چاپ کتاب هم تاثیر مثبتی در مصاحبه دکتری دارد حتی تبدیل پایان نامه به کتاب بنده کتابم رو با کمک های شما و مشاوران تون چاپ کردم و راضی بودم

3
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x