کد خبر: 72956

تاریخ بروزرسانی : 1402/07/15

ثبت نام دکتری بدون آزمون پیام نور شعبه امارات

منابع آزمون دکتری

ثبت نام دکتری بدون آزمون پیام نور شعبه امارات

ثبت نام دکتری بدون آزمون پیام نور شعبه امارات

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون پیام نور شعبه امارات (نیمسال اول سال تحصیلی 1403-1402)، از تاریخ 07/04/ 1402 لغایت 07/14/ 1402 آغاز شد.

نحوه ثبت نام و ارسال مدارک:

ثبت نام از داوطلبان به صورت اینترنتی خواهد بود. بنابراین لازم است متقاضیان با مراجعه به نشانی اینترنتی reg.pnu.ac.ir از تاریخ 4 مهرماه 1402 لغایت 14 مهرماه۱۴۰۲ ضمن مطالعه دقیق دفترچه راهنما واطلاعیه های مربوطه نسبت به ثبت نام اولیه و اخذ کد رهگیری اقدام نمایند. اسکن و ارسال عکس داوطلب، بایستی با فرمت jpg باشد. حجم عکس و مدارک ارسالی داوطلب نباید بیشتر از۱۰۰کیلو بایت باشد.

شرایط عمومی پذیرش:

🔴 -اعتقاد به دین اسلام یا یکی از ادیان مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
🔴 -عدم احراز ملتزم نبودن نسبت به احکام عملی اسلام (انجام دادن واجبات و پرهیز کردن از محرمات). اقلیت‌های دینی (ادیان رسمی) مندرج در قانون اساسی از این شرط مستثنی هستند، به شرط آنکه متجاهر به نقض احکام اسلامی نباشند.
🔴 -عدم احراز عناد نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران.
🔴 -عدم احراز فساد اخلاقی
🔴 -عدم اشتهار به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال
🔴 -دارا بودن کارت پایان خدمت نظام وظیفه، معافیت دائم یا ارائه معافیت تحصیلی برای داوطلبان ذکور
🔴 -دارا بودن گذرنامه معتبر و ارائه مدارک مستدل و معتبر مبنی بر اقامت در خارج از ایران یا امکان حضور فیزیکی در کلاس‌ها و آزمون‌ها در کشور محل تحصیل
🔴 -نداشتن منع قانونی برای حضور و تردد به کشور محل تحصیل در صورت پذیرش قطعی کلیه امور تحصیلی دانشجو در کشور محل تحصیل انجام خواهد شد.
🔴 -در صورت قبولی اولیه، شروع و ادامه به تحصیل داوطلب منوط به تائید صلاحیت عمومی وی از سوی هیأت مرکزی گزینش دانشجو است.

تشریح طرح استاد محور در دانشگاه پیام نور

شرایط پذیرش دانشجوی دکتری امارات شعبه بین‌الملل دانشگاه پیام نور

شرایط اختصاصی:

🔵 – داشتن کارشناسی ارشد و یا دکتری عمومی (حرفه‌ای) در زمان ثبت نام، مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جمهوری اسلامی ایران با حداقل میانگین نمره ۱۶ از ۲۰ (یا معادل آن در نظام‌های دیگر). لازم به ذکر است که ارزشیابی و انطباق و معادل سازی مدارک تحصیلی دانش آموختگان خارج از کشور، با مراجع ذیصلاح در وزارتین خواهد بود
🔵 – دانشگاه در پذیرش سوابق تحصیلی و علمی و پژوهشی متقاضی و تمام امور مربوط به بررسی تقاضای تحصیل داوطلب اختیار کامل دارد و صرفاً ثبت نام در این دوره هیچ حقی را برای داوطلب ایجاد نمی‌کند. دانشگاه از بین داوطلبان و براساس ظرفیت‌های تعیین شده، پذیرفته شدگان واجد شرایط را انتخاب و اعلام نتیجه خواهد کرد.
🔵 – ادامه تحصیل در مقطع دکتری تخصصی به صورت تمام وقت است.
🔵 – دانشجویان نیمسال آخر دوره کارشناسی ارشد یا دکتری حرفه‌ای در صورت فراغت از تحصیل تا تاریخ 31 شهریورماه 1402 می‌توانند ثبت نام کنند.
🔵 – رشته انتخابی داوطلبان در دوره دکتری باید متناسب با رشته تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد و یا دکتری عمومی مندرج در جدول‌های بند «د» باشد. این امر براساس رشته‌های متناسب مقطع قبلی مندرج در دفترچه دکتری تخصصی سال 1402 سازمان سنجش آموزش کشور تعیین می‌شود.
🔵 – دارندگان مدارک تحصیلی معادل می بایست حائز شرایط آئین نامه شرکت دارندگان مدارک معادل و غیررسمی در آزمون‌های ورودی مقاطع بالاتر «مصوبه شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و شورای عالی انقلاب فرهنگی» باشند.
🔵 – تحصیل همزمان در دو یا چند دوره دکتری تخصصی، ممنوع است.
🔵 – برگزاری دوره تابع مقررات آموزشی، پژوهشی و دانشجویی وزارت علوم تحقیقات و فناوری است.
🔵 – شیوه تحصیل در دوره بصورت آموزشی و پژوهشی است. در این دوره محتوای برنامه آن مشتمل بر واحدهای درسی، کارهای پژوهشی و رساله است.
🔵 – محل تحصیل، دانشگاه پیام نور در کشور انتخابی در هنگام ثبت نام است.
🔵 – تحصیل در دوره دکتری، به صورت تمام وقت است و حضور در کلاس‌ها و آزمون‌ها، اجباری است.
🔵 – برنامه کلاسی، مطابق تقویم آموزشی مصوب دانشگاه پیام نور است.
🔵 – انتقال یا مهمان شدن پذیرفته شدگان به سایر مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور در داخل کشور یا سایر دانشگاه‌ها در دوره دکتری تخصصی ممنوع است. ممنوعیت انتقال به دانشگاه‌های داخل کشور مشمول کارمندان و کارکنان ادارات و مؤسسات دولتی جمهوری اسلامی ایران که به صورت مأمور در خارج از ایران مشغول خدمت می‌باشند نیز خواهد بود.
🔵 – محتوای آموزشی رشته‌ها و تعداد واحدهای هر رشته مطابق با سرفصل مصوب وزارت علوم تحقیقات و فناوری و تعداد واحدهای همان رشته در دانشگاه پیام نور است
🔵 – مدرک فارغ التحصیلی دانش آموختگان این شیوه، مدرک رسمی دانشگاه پیام نور است.
🔵 – چنانچه در هر مرحله از تحصیل، به تشخیص دانشگاه داوطلب واجد شرایط و ضوابط به پذیرش شناخته نشود، قبولی داوطلب کان لم یکن می‌شود.
🔵 – برگزاری کلاس‌ها و ادامه تحصیل در هر یک از رشته‌های مورد پذیرش، منوط به حد نصاب رسیدن تعداد دانشجویان در آن رشته برابر مصوبات دانشگاه است.
🔵 – هر یک از داوطلبان، صرفاً مجاز به انتخاب و ثبت نام در یک رشته هستند.
🔵 – تمام هزینه‌های مشتمل بر ثبت نام، مصاحبه و شهریه تحصیلی (ثابت و متغیر)، آزمون زبان انگلیسی، آزمون جامع و غیره دانشجویان (بدون احتساب هزینه خوابگاه، غذا، بیمه و… و.)، هر ساله بر اساس تصمیمات هیأت امنای دانشگاه مشخص و اعلام و طبق تقویم آموزشی هنگام ثبت نام توسط دانشجویان پرداخت می‌گردد.
🔵 – در صورت ضرورت، برای تقویت پایه علمی و کسب آمادگی برای شرکت در کلاس‌های اصلی، دانشجو ملزم به گذراندن دروس پایه و پیش نیاز با هزینه شخصی است. ضرورت یاد شده به تشخیص گروه آموزشی مربوطه است. – دروس پیش نیاز و جبرانی از دروس مقطع کارشناسی ارشد خواهد بود. شهریه هر درس بر اساس مصوبه هیأت امنای دانشگاه محاسبه می‌شود.
🔵 – تمام هزینه‌های اقامتی بر عهده دانشجویان است و دانشگاه تعهدی برای تأمین خوابگاه و تسهیلات وام دانشجویی و سایر موارد ندارد.
🔵 – داوطلب باید در زمان مراجعه به دانشگاه برای ثبت نام اولیه، مدارک لازم و مستندات مربوط به معدل خود را ارائه دهد و تعهدنامه کتبی تایید شده توسط مجری دانشگاه را ارائه کند.
تذکر مهم: در صورت تشخیص هر گونه اظهار نظر خلاف واقع یا موارد اعلامی در هر مرحله از پذیرش یا تحصیل، از ادامه تحصیل داوطلب / دانشجو جلوگیری می‌شود. مرجع رسیدگی به هر گونه مغایرت دانشگاه پیام نور است و فرد حق هیچ‌گونه اعتراضی ندارد.

مطلب پیشنهادی :  اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته (شماره 2) آزمون ورودی دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز سال 1403

شهریه دانشجویان مقطع دکتری تخصصی پذیرفته شده نیمسال اول سال تحصیلی 1403-1402 در مرکز امور بین الملل (تحصیلات تکمیلی) و شعبه بین الملل دانشگاه پیام نور – امارات

شهریه ثابت هر نیمسال (یورو)

هر واحد دروس نظری (یورو)

هر واحد دروس عملی و هر واحد رساله (یورو)

1000

210

310

هزینه ثبت نام و مصاحبه دکتری بدون آزمون پیام نور شعبه امارات :

هزینه ثبت نام در فراخوان دکتری بدون آزمون پیام نور شعبه امارات 50 یورو (معادل 20.445.000 ریال) و هزینه مصاحبه 70 یورو (معادل 28.623.000 ریال) می باشد؛ که هزینه مصاحبه، در صورت تایید و تکمیل مدارک و انجام پذیرش اولیه، صورت خواهد پذیرفت. (زمان و مکان مصاحبه دکتری دانشگاه پیام نور مرکز امور بین الملل)

مدارک لازم برای ثبت نام:

✔️ تکمیل فرم تعهدنامه

✔️ تکمیل فرم ثبت نام
✔️ مدرک کارشناسی

✔️ تکمیل فرم صلاحیت عمومی
✔️ ریز نمرات دوره کارشناسی
✔️ مدرک کارشناسی ارشد
✔️ ریز نمرات دوره کارشناسی ارشد
✔️ پشت و روی کارت ملی
✔️ صفحات شناسنامه
✔️ کارت اقامت
✔️ صفحات گذرنامه (دارای شش ماه اعتبار)
✔️ کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا معافیت دائم یا ارائه معافیت تحصیلی برای داوطلبان ذکور
مدارک ضمنا به مدارک ناقص و یا ناخوانا ترتیب اثر داده نمی شود.

دفترچه ثبت نام دکتری بدون آزمون پیام نور شعبه امارات PDF

آدرس: شارجه خیابان اتحاد، بین آی مول و انصار مول، ساختمان الملا- طبقه هفتم- واحد 704 مرکز تناغم- 0097165317323

هرآنچه درباره دکتری بدون آزمون
( استعداد درخشان )
لازم است بدانید :

اطلاعیه های دکتری بدون آزمون
( استعداد درخشان )

سوالات مصاحبه دکتری مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی پردیس کیش دانشگاه تهران

جدیدترین آیین نامه دکتری بدون آزمون ( استعداد درخشان )

راهنمای مصاحبه آزمون دکتری سراسری و آزاد

پذیرش بدون آزمون دانشگاه ها در سال تحصیلی 1403 -1402

کسب حداکثر امتیاز مصاحبه دکتری

چگونه در مصاحبه دکتری پذیرفته شویم؟ ؛ کارگاه آموزش و مشاوره

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
5 8 رای ها
امتیاز بدهید
guest
33 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حسنی سادات
میهمان
حسنی سادات
29 فروردین ، 1403

سلام
رشته مشاوره
تخصصی۳۰
استعداد۳۰
زبان۶
امیدوار باشم یا خیر

راهبری
میهمان
راهبری
1 اسفند ، 1402

میخوام یه تشکر خیلی خیلی صمیمانه داشته باشم بخاطر این پشتیبانی و مشتری مداری عالی که دارند. امیدوارم که به درجات والایی از موفقیت برسید.

سید اسماعیل سبحانی
میهمان
سید اسماعیل سبحانی
6 دی ، 1402

دانشکده ی علامه کلا چون علوم انسانی داره، به طور تخصصی در این حوزه عمل می کنه و هیئت علمی خوبی داره. بسیاری از همایش ها و رویدادها در این دانشگاه برگزار می شن. بخش بین الملل دانشگاه هم تلاش می کنه در این حوزه ها فعال باشه و قراردادهای زیادی با دانشگاه های خارجی دارن که بعضی وقتا یک سری رویداد بین المللی هم برگزار میشه. مثلا استاد خارجی میاد سخنرانی می کنه و کارگاه می ذارن. دانشجوها می تونن در مسابقات بین المللی شرکت کنن. البته بیشتر موارد مربوط به بخش بین الملل یا به بخش های مربوط میشه که مثل دانشکده های زبان در درس هاشون ارتباط خارجی هست، یا مثل حقوق رویدادهای بین المللی مثل موت کورت دارن، و اکثر مسابقات و تبادل دانشجوها مربوط به مقطع لیسانس اصلا نمیشه.

میترا فاخری
میهمان
میترا فاخری
6 دی ، 1402

من از اساتیدم و همه کسانی که راه به من نشان دادند قدردانی و تشکر ویژه دارم. آرزوی من این است روزی در مرکز شهرمانم به عنوان مشاور فعالیت کنم.

رضا ساسانی کورعباسلو
میهمان
رضا ساسانی کورعباسلو
24 آذر ، 1402

اساتید دانشگاه پیام نور معمولا با دادن تکالیف پژوهشی به دانشجویان آنان را با امورات تحقیقی و پژوهشی مشغول و درگیر می‌سازند و این امر نقطه ی قوت این دانشگاه است، که هم از لحاظ منبع خوانی و هم از لحاظ تحقیقی در رقابت با دانشگاه های دیگر است.

علی طهماسبی بلداجی
میهمان
علی طهماسبی بلداجی
20 آذر ، 1402

مسئولان دانشگاه ارتباط خوبی با دانشجوها دارن ولی متاسفانه بروکراسی اداری در دانشگاه پیام نور خیلی شدیدتر از دیگر دانشگاه هاست و گاهی بررسی یک درخواست مدتها طول می‌کشه.

جمشیدی
میهمان
جمشیدی
8 آذر ، 1402

خیلی ممنونم ازتوضیحاتتون 😘🙏🌹

حمیدی
میهمان
حمیدی
8 آذر ، 1402

عده‌ای به هر علت از تحصیل در دانشگاه انصراف داده‌اند؟ چه بهتر. مملکت چه نیازی به این همه دارنده‌ی مدارک تحصیلیِ بی‌خاصیت دارد؟

پروین
میهمان
پروین
8 آذر ، 1402

به نظرم بهترین راه، نرفتن به دانشگاه آزاد است.
اگه اهل درس هستیم، تلاش کنیم تا در دانشگاه دولتی روزانه قبول بشیم و اگه اهلش نیستیم، دنبال کار بریم تا اینکه پول رو به دانشگاه آزاد بدیم و آخرش مدرکی رو بگیریم که معلوم نیست چقدر در زندگیمون بدرد می خوره.

محمد
میهمان
محمد
8 آذر ، 1402

منم ترم دوم دکتری دانشگاه پیام نور هستم و معلمم بعلت زیاد بودن شهریه قادر به ادامه تحصیل نیستم
و درصدد انصراف میباشم

طناز
میهمان
طناز
28 آبان ، 1402

سلام و عرض ادب
واقعا زبونم قاصر از بیان تشکر
تابحال در عمرم همچین سایت کامل و جامعی ندیده بودم
برای دوستانی که قصد ورود به مقطع دکتری دارن ، همین سایت کافی تا بتونن اقدامات لازمه رو انجام بدن.
خیلی ممنون و متشکرم
با آرزوی موفقیت برای شما و همه داوطلبان زحمتکش
❣️به امید خدا❣️

هادی مزینانی
میهمان
هادی مزینانی
27 آبان ، 1402

ممنون از مطالب خوبتون

وحیدی
میهمان
وحیدی
14 آبان ، 1402

یادش بخیر سال هشتاد و چهار قبولی تو فوق لیسانس انقدر سخت بود که دو تا سه سال درس می خواندیم تا قبول شویم. الآن التماس می کنند بیا ثبت نام کن
به کجا چنین شتابان………..

دادفر
میهمان
دادفر
14 آبان ، 1402

سالهاست که مدرک تحصیلی به گند کشیده شده است چون تمام ادارات و سازمان های ما صرفا مدرک گرا هستند و اصلا اعتبار دانشگاه هیچ معنا و مفهومی ندارد واگر بدبختی هم که با زحمت و از دانشگاه معتبر مدرک گرفته باشد کوچکترین حرفی بزنی همچین محکم می زنن تو دهنش و شرایط رو طوری می کنن یا طرف با پای خودش فرار کنه یا دچار افسردگی و یا انزوا بشه.علت هم معلومه چون اکثریت از بالا تا پایین سمت های سازمانی با این مدارک به واقع بی اعتبار است.

دین پرست
میهمان
دین پرست
14 آبان ، 1402

متأسفانه دانشگاه هایی مثل دانشگاه آزاد، پیام نور و علمی کاربردی کمر به نابودی علم و دانش در کشور بسته اند و با نگاه کاسبکارانه به تحصیل و با سوء استفاده از علاقه جوانان این مرز و بوم به ادامه تحصیل در مقاطع تحصیلات تکمیلی، صرفاً به فکر کسب درآمد بوده و بدون آنکه کادر علمی لازم را داشته باشند در کوره ده ها نیز در مقاطع تحصیلات تکمیلی دانشجو می پذیرند و با کلاسهای سی تا چهل نفره در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری؛ آبرو و حیثیت دارندگان مدارج علمی واقعی را در کشور برده اند و بازار داغ پایان نامه نویسی و …را نیز توسعه داده اند. فکر می کنم؛ مدت زیادی باقی نمانده تا در بحث تحصیلات دانشگاهی از کشور هند نیز پیشی گرفته و رکورد بزنیم.

تنگی
میهمان
تنگی
14 آبان ، 1402

متاسفانه دانشگاه آزاد و سهمیه‌ها دو بلای خانمان‌سوزی بودند که سر نظام دانشگاهی ما نازل آمده است. اولی که پای پولدار‌های بی‌استعداد را باز کرد و دومی هم که نفی صریح شایسته سالاری است.

صادقی
میهمان
صادقی
14 آبان ، 1402

به نظر میرسد دانشگاه آزاد که تنها دانشگاه کشور است که آزمون و بدون آزمون کارشناسی ارشد و دکتری فله ای می پذیرد. و سازمان سنجش هیچ نقشی در گزینش کمی و کیفی آن ندارد. فاتحه تحصیلات تکمیلی در کشور را خوانده است. افرادی که چنین قبول میشوند با خرید مقاله و پایان نامه و رساله جلو دانشگاه تهران مدرک میگیرند. آبروی کشور و دانشگاهها و اساتید و دانشجویان دیگر که زحمت می کشند نیز می برند. مطلب نشریه ساینس در مورد خرید و فروش مقاله و پایان نامه اسباب سرافکندگی است . در کجای دنیا چنین تجارتی است؟!. صد رحمت به فارغ التحصیلان دانشگاههای پیام نور و فنی حرفه ای. انصافا همسر من که در پیام نور درس میخواند به سختی درس میخواند و الکی نمره نمیدهند و خیلی باسواد است.

صادقی
میهمان
صادقی
14 آبان ، 1402

این از زبان یکی از دوستامه
می گفت همینطوری برای آزمون دکتری ثبت نام کردم
می گفت هیچی نزدم
لذا وقتی جواب اومد اصلا نرفتم توی سایت
دوستم فوق برق داره و در اون دانشگاه تدریس هم داره
میگه چند روز بعد از جوابها
مدیرگروه رشته برق بهم زنگ زد و گفت فلانی اسمت تو قبول شده هاست و امروز مصاحبه است
گفت بیا گفتم نمیام گیر داد بیا
من هم گفتم باشه اما بازم فکر کردم و نرفتم
می گفت ساعت ده شب زنگ زد فلانی کجایی چرا نمیای
گفت مصاحبه کننده ها که دو نفر خارجی و بقیه هم داخلی هستن نرفتن بیا
من گفت نمیام
فردا زنگ زد گفت که قبول شدی بدون مصاحبه
یعنی این رو بگم که دیگه تمومه
به نظرم سریع باید فکری کرد
وگرنه مدرک دکتری هم دیگه ارزشی نخواهد داشت
و هر آدمی میتونه بگیره
خدا رحم کنه به این کشور

حمزه
میهمان
حمزه
25 مهر ، 1402

آیا اعتبار مدرک دانشگاه آزاد از پیام نور بیشتر است؟

شهریار
میهمان
شهریار
17 مهر ، 1402

ممکنه تمدید کنند؟

ناشناس
میهمان
ناشناس
13 مهر ، 1402

سلام کارشناسی میکروبیولوژی هستم و ارشد نانوشیمی دارم برای دکترا چه رشته ای انتخاب کنم که موفق بشم و 5 سال پیش ارشد رو تموم کردم ، ممنون

دانا
میهمان
دانا
12 مهر ، 1402

سلام
من نمیدونم برای کنکور دکتری چیکار کنم ؟
حتما میخوام روزانه قبول بشم
رشته ام مدیریت فناوری اطلاعاته
لطفا کمکم کنید

مصطفی
میهمان
مصطفی
8 مهر ، 1402

شرایط نظام وظیفه عمومی برای ثبت نام کردن در دکتری بدون کنکور پیام نور بین‌الملل به چه صورت است؟

هادی مزینانی
میهمان
هادی مزینانی
8 مهر ، 1402

چه کسانی می‌توانند دکتری بدون کنکور پیام نور بین‌الملل شرکت کنند؟

صداقت
میهمان
صداقت
8 مهر ، 1402

مهلت ثبت نام در فراخوان آزمون دکتری دانشگاه پیام نور شعبه امارات تا چه زمانی است ؟

مونسی
میهمان
مونسی
8 مهر ، 1402

باز خوبه شهریه ش نسبت به پارسال ثابت مونده و زیاد نشده

33
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x