کد خبر: 54863

تاریخ بروزرسانی : 1399/04/25

ثبت‌نام آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی سال 99

منابع آزمون دکتری

آغاز ثبت‌ نام آزمون دکتری 98

ثبت‌نام آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی سال 99

یه گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، ثبت‌نام آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی سال 99 از نیمه‌دوم بهمن‌ماه 98 در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی آغاز خواهد شد.

ثبت‌نام آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی، نیمه دوم بهمن‌ماه سال جاری از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی http://www.sanjeshp.ir آغاز می‌شود و زمان دقیق ثبت‌نام این آزمون اعلام می‌شود لذا داوطلبان لازم است که با اطلاع از زمان دقیق در بهمن‌ماه نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی در روز‌های 22 و 23 خردادماه سال 99 برگزار خواهد شد.

گفتنی است، داوطلبان شرکت‌کننده باید در نظر داشته باشند که برای این آزمون، تنها مدارک زبانی که از یکم بهمن‌ماه سال 96 تا 29 اسفندماه 98 کسب شوند، قابل قبول است.

کلید اولیه سوالات

مشاهده پاسخنامه

معرفی مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور

در سال 1364 به منظور استفاده مطلوب و هماهنگ از امكانات پزشكي كشور در جهت تأمين و تعميم بهداشت و درمان و بهزيستي و آموزش و پژوهش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي تشكيل شد.تشكيلات و وظايف اين وزارتخانه در سال 1367 به تصويب مجلس شوراي اسلامي رسيد و در نتیجه دانشگاههای علوم پزشکی و موسسات آموزش عالی و بیمارستان های آموزشی از وزارت علوم،تحقیقات و فناوری جدا و به این وزارتخانه واگذار گردید. از همان زمان آزمون های مختلف توسط واحد آزمون سازی برگزار گردید. از سال 1384 مرکز سنجش آموزش پزشکی به طور رسمی عهده دار برگزاری آزمون های مختلف نظیر کارشناسی ارشد، دکتری تخصصی(Ph.D) ، دستیاری تخصصی پزشکی و … وزارت بهداشت می باشد. در این مدت مرکز سنجش آموزش پزشکی در مکان های مختلف فعالیت کرده است. از سال 1394 با نظر وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی محل مرکز سنجش آموزش پزشکی از طبقه دوم ساختمان حوزه ستادی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به ساختمان اوستا که ابتدا بیمارستان کمک بوده و سپس در اختیار معاونت تحقیقات و فناوری قرار گرفته بود، انتقال یافت.

مطلب پیشنهادی :  آمار جدید انتخاب رشته کنندگان آزمون دکتری
مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x