کد خبر: 37288

تاریخ بروزرسانی : 1400/04/06

آغاز ثبت نام دکتری بدون آزمون 98 دانشگاه آزاد

منابع آزمون دکتری

ثبت نام دکتری بدون آزمون 98 دانشگاه آزاد

آغاز ثبت نام دکتری بدون آزمون 98 دانشگاه آزاد در روزهای آینده

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، به نقل از مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی ، ثبت نام داوطلبان دوره دکتری تخصصی بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) دانشگاه آزاد اسلامی از چهارشنبه مورخ 11 اردیبهشت ماه آغاز و تا ساعت 24 روز چهارشنبه 25 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

برای پذیرش بدون آزمون استعدادهای برتر و فارغ التحصیلان ممتاز برای ورود به دوره‌های تحصیلی بالاتر در دانشگاه آزاد تمامی حائزین شرایط باید دارای حداقل معدل ۱۷ برای رشته‌های دامپزشکی، ۱۸.۵ برای رشته‌های علوم انسانی و ۱۷.۵ برای سایر رشته‌ها باشند. همچنین رعایت سایر شرایط مندرج در شیوه نامه اجرایی بر اساس معدل و رتبه بندی و متناسب با ظرفیت برای هر یک از رشته / محل‌های انتخابی گزینش و برای مصاحبه علمی به گروه‌های تخصصی مربوط معرفی می‌شوند. امتیاز نهایی هر داوطلب بر اساس شاخص‌های پژوهشی –آموزشی و مصاحبه منطبق بر شیوه نامه اجرایی محاسبه و به عنوان شاخص برای گزینش نهایی داوطلبان ملاک عمل قرار می‌گیرد.

مطلب پیشنهادی :  اطلاعیه و آیین نامه پذیرش دکتری بدون آزمون به شیوه استاد محور دانشگاه امیرکبیر ۱۴۰۳

دارا بودن حداقل نمره پایان نامه ۱۸.۵ در کلیه رشته‌ها الزامی است. درباره دانش آموختگانی که ارزیابی پایان نامه آنها به صورت توصیفی بوده است تنها دانش آموختگانی که پایان نامه آنها با درجه «عالی» ارزیابی شده است مجاز به ثبت نام در دوره بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) خواهند بود.

داوطلبان با مراجعه با سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش و پذیرش پس از مطالعه دفترچه راهنما و در صورت داشتن شرایط ویژه استعدادهای درخشان ابتدا نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام و سپس با ورود به سامانه نسبت به انتخاب رشته / محل های درخواستی اقدام نمایند.

متقاضیان عزیز برای مطالعه ی سایر شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد سال 1398 به لینک زیر بروید :

 

شرایط ثبت نام در دوره دکتري بدون آزمون 98 دانشگاه آزاد

 

 

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
14 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
الهام
میهمان
الهام
20 اردیبهشت ، 1398

سلام
من معدلم 19.19 شده ، ولی یک ماه دیگه دفاع میکنم ، و سقف نمره دفاع پایان نامه 17.99 است و با مقاله 19.99 است میدانم که نمره می آورم ، آیا میتوانم ثبت نام کنم ؟

Roja
میهمان
Roja
18 اردیبهشت ، 1398

میشه لطفا یک‌شماره تماس به من بدید میخام تماس بگیرم برای اطلاعات بیشتر از خوده دانشگاه؟؟ممنون‌میشم

Roja
میهمان
Roja
17 اردیبهشت ، 1398

سلام معدل ارشد من ۱۷/۸۹ شده ولی نمره پایان نامه ام ۱۸/۳۳ایا میتونم در رشته استعداد درخشان رشته مدیریت ثبتنام کنم؟؟

رز
میهمان
رز
15 اردیبهشت ، 1398

سلام. چگونه متوجه شوم که دکتری پژوهشی هستیا خیر؟ دکتری مدیریت فناوری اطلاعات چه با آزمون چه بی آزمون، آیا پژوهشی داره؟ چون در دفترچه چیزی اشاره نکردند. ممنون

رز
میهمان
رز
15 اردیبهشت ، 1398

سلام. دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد را چگونه متوجه بشیم که پژوهشی هست یا اموزشی؟ دکتری مدیریت آی تی چه با آزمون چه بی آزمون، پژوهشی داره یا نه؟ ممنون

مینو
میهمان
مینو
14 اردیبهشت ، 1398

سلام.معدل کارشناسی ارشد رشته حسابداری برای ثبت نام آزمون استعدادهای درخشان هم باید ۱۸ونیم باشه؟

مهدیه
میهمان
مهدیه
12 اردیبهشت ، 1398

سلام. من فارق التحصیل ارشد با معدل 19/60 هستم و در کارشناسی هم رتبه اول. ولی نمره پایان نامه من 18/25 است. آیا میتوانم شرکت کنم یا اینکه بدلیل 25 صدم از پایان نامه که کم دارم نمیتونم

14
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x