کد خبر: 62087

تاریخ بروزرسانی : 1401/03/07

ارزانترین بیمه شخص ثالث با صدور آنی

منابع آزمون دکتری

ارائه دهنده ارزانترین بیمه شخص ثالث

داشتن بیمه شخص ثالث برای خودروها، از موارد اجباری می باشد. نداشتن این بیمه برای صاحبان خودرو تخلف محسوب شده و آنها را وادار به پرداخت جریمه و هزینه های هنگفتی خواهد کرد. شخص ثالث، در واقع شخص سومی است که در سانحه تصادف دچار ضرر و زیان مالی یا جانی می شود. در این‌گونه موارد، بیمه شخص ثالث بر اساس نوع حادثه و بیمه و میزان خسارت، بخشی از هزینه های وارده را پرداخت خواهد کرد.

بیمه سل، یکی از شرکت های بیمه ای معتبر بوده که کلیه خدمات بیمه ای از جمله خرید و صدور بیمه نامه را به صورت کاملا آنلاین به انجام می رساند. امروزه با گسترش شبکه جهانی اینترنت و جامعه آنلاین، ارائه خدمات غیرحضوری، کاربران را در استفاده از این خدمات هر چه بیشتر یاری خواهد رساند.

در ادامه در نظر داریم اطلاعات بیشتری را در مورد بیمه شخص ثالث در اختیار کاربران علاقه مند قرار دهیم.

عوامل تعیین کننده قیمت بیمه شخص ثالث

قیمت بیمه شخص ثالث ، هر سال نسبت به سال گذشته افزایش داشته است. یکی از دلایل این تغییر قیمت این است که حق بیمه شخص ثالث و موارد تحت پوشش آن بر اساس دیه انسان که هر سال تغییر می کند، سنجیده و مشخص می شود. در مجموع عوامل زیر در تعیین حق بیمه شخص ثالث اثر گذار هستند:

  • میزان درصد تخفیف بر اساس سابقه تخلف خودرو: هر چه مدت زمان بیشتری از عمر بیمه ماشین گذشته و راننده از کوپن های بیمه ای خود استفاده نکرده باشد، در زمان صدور یا تمدید بیمه شخص ثالث ، در صد تخفیف بیشتری شامل حال وی خواهد شد.
  • جریمه زمان دیرکرد تمدید بیمه شخص ثالث: بر اساس تعداد روزهایی که از تاریخ اعتبار بیمه قبلی گذشته و بیمه جدید صادر نشده باشد، جریمه مالی به صاحب خودرو تعلق می گیرد.
  • میزان خدمات مالی تحت پوشش بیمه: با توجه به اینکه در زمان خرید بیمه شخص ثالث، چه خدماتی توسط راننده انتخاب شده باشد، حق بیمه پرداختی متغیر خواهد بود.
  • مدت زمان اعتبار بیمه شخص ثالث: با توجه به اینکه مدت زمان اعتبار بیمه چه مدت باشد، دریافت حق بیمه متغیر خواهد بود. بیمه های شخص ثالث به صورت یک ساله یا کوتاه مدت صادر می گردند.

میزان تخفیف بیمه شخص ثالث بر اساس تعداد سال عدم تخلف

  • مدل، تیپ و سال تولید خودرو: اتومبیل های قدیمی و فرسوده مشمول پرداخت حق بیمه متفاوتی نسبت به خودروی جدید هستند.
  • تعداد سیلندر، اندازه یا سایز خودرو و نوع کاربری آن: ماشین های شاسی بلند، نیم شاسی، وانت، کامیونت و … در مقایسه با اتومبیل های سواری از حق بیمه متفاوتی برخوردار هستند.

ویژگی های بهترین شرکت بیمه ای

برای انتخاب بهترین بیمه شخص ثالث معیارهای زیادی وجود دارد. توجه به این ویژگی ها، انتخاب را از میان همه شرکت های بیمه ای برای کاربران ساده تر خواهد ساخت. از شاخص هایی که برای انتخاب بهترین بیمه وجود دارد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • توانگری مالی و متعهد بودن شرکت بیمه ای: از جمله امتیازاتی که از طرف بیمه مرکزی و به طور سالیانه به شرکت های بیمه ای اعطا می گردد، میزان توانگری مالی و متعهد بودن این شرکت ها به تعهدات خود می باشد. شرکت های بیمه ای معتبری که گرید مالی بالاتری دارند، قابلیت اعتماد بیشتری نسبت به بقیه خواهند داشت.
  • سرعت عمل شرکت بیمه ای در پاسخ به شکایات: از دیگر معیارهای تعیین کننده اعتبار شرکت بیمه ای، مدت زمان پاسخگویی آنها به شکایات می باشد. البته لازم به ذکر است که کیفیت این پاسخگویی به عنوان یک فاکتور سنجش برای شرکت مربوطه در بیمه مرکزی به ثبت می رسد.
  • میزان رضایت مندی: میزان رضایت مندی بیمه شدگان از شرکت مربوطه از نظر کیفیت پاسخگویی، تعهد در پرداخت خسارات و … مشخص می گردد. این فاکتور نیز در بیمه مرکزی برای شرکت مربوطه و به طور سالانه به ثبت رسیده است.
  • تعداد نمایندگی ها و شعب: هر اندازه تعداد شعب و نمایندگی های شرکت بیمه و امکان مراجعه راحت تر بیمه گذار بهتر وجود داشته باشد، اعتبار آن شرکت افزایش پیدا خواهد کرد.

موارد تحت پوشش بیمه

بیمه شخص ثالث در قبال هزینه ای که از بیمه گذار دریافت می کند، ملزم به پرداخت هزینه هایی در زمان وقوع حوادث می باشد. از جمله مواردی که شرکت بیمه در زمان وقوع حوادث، تحت پوشش خود قرار می دهد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

خدمات تحت پوشش بیمه شخص ثالث، پرداخت خسارات جانی و مالی به راننده

  • خسارات جانی یا صدمه بدنی: بیمه شخص ثالث متعهد است که در صورت وقوع حادثه تصادف، به بیمه شده خود، خسارات مربوط به صدمات جسمی یا جانی را اعطا نماید. لازم به ذکر است که در صورتی که راننده یا سرنشینان او نیز در این سانحه دچار آسیب غیر جانی شوند، بیمه تعهدی در قبال پرداخت خسارت آنها بر عهده ندارد.
  • خسارت مالی: خسارت مالی شامل آسیب هایی است که در زمان تصادف به ماشین مقابل وارد می شود. بیمه شخص ثالث بر اساس مبلغ مصوب هر سال، متعهد می گردد که درصدی از خسارات وارده را به دارنده بیمه پرداخت نماید.
  • خسارت راننده: شرکت بیمه، خسارات جانی را به بیمه گذار پرداخت می کند اما در مورد پرداخت خسارات جسمی و صدمات بدنی به دارنده بیمه تعهدی ندارد.

بیمه سل، فروش آنلاین انواع بیمه در اسرع وقت

یافتن شرکت بیمه متعهدی که از توانگری مالی بالایی برخوردار بوده و پاسخگویی سریع و به موقعی به بیمه کنندگان خود داشته باشد کار ساده ای نیست. بیمه سل، با فراهم آوردن امکان مقایسه حق بیمه شخص ثالث کلیه شرکت های معتبر بیمه ای را به صورت کاملا آنلاین برای بازدید کنندگان خویش مقدور ساخته است.

بیمه سل، در نظر دارد به منظور رفاه حال کلیه بیمه گذاران خود، علاوه بر آنکه قیمت بیمه شخص ثالث را در پایین ترین حد ممکن نگه داشته است، امکان خرید بیمه شخص ثالث، پرداخت حق بیمه و صدور بیمه نامه را به صورت کاملا آنلاین فراهم آورد. بدین ترتیب، افراد متقاضی با تکمیل اطلاعات خود در فرم مجازی، بیمه خود را به صورت آنلاین دریافت خواهند کرد.

نسخه فیزیکی بیمه نامه نیز به صورت پستی درب منزل به آنها اعطا خواهد شد. لازم به ذکر است که صدور بیمه برای بیمه شدگان با در نظر گرفتن تخفیفات آن ها خواهد بود.

صدور بیمه به صورت آنلاین در، بیمه سل

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x