کد خبر: 10632

تاریخ بروزرسانی : 1396/05/16

اصلاح قانون نظام مهندسی به منظور ارتقای کیفیت ساختمان

منابع آزمون دکتری

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، حسن قربانخانی با اشاره به اینکه اصلاح قانون نظام مهندسی به منظور ارتقای کیفیت ساختمان امری ضروری است درعین حال خواستار حضور افراد متخصص درفرآیند جلسات کارشناسی مرتبط با اصلاح قانون نظام مهندسی شد. 

به نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، قربانخانی گفت: حضور اهل فن وصاحب نظران درجلسات کارشناسی مرتبط با اصلاح قانون نظام مهندسی ساختمان باعث خواهد شد که یک جمع بندی مفیدی برای اصلاح بهینه قانون نظام مهندسی ساختمان حاصل شود.

وی درادامه درباره تغییر ماهوی درقانون نظام مهندسی ساختمان به موضوع ارتقای کیفیت ساختمان تاکید کرد و گفت: فرایند اصلاح و بازنگری قانون نظام مهندسی ساختمان باید به گونه ای باشد که شرایط به سمت تسریع در رشد کیفیت ساختمان‌ها باشد و اگر ما خواهان افزایش ایمنی و نیز ارتقای کیفیت ساخت وسازها هستیم باید حتما در بخش هایی از قانون نظام مهندسی به این مهم توجه کنیم و از این منظر قانون را مورد بازنگری و بازبینی قرار دهیم.

مطلب پیشنهادی :  آمار جدید انتخاب رشته کنندگان آزمون دکتری

قربانخانی تاکید کرد: اگرخواهان دستیابی به ساختمان‌های ایمن و نیز ارتقای کیفیت ساخت وسازها هستیم لازم است که درقانون نظام مهندسی یکسری اصلاحات انجام دهیم و انجام این اصلاحات با بهره گیری از نظرات کارشناسی اهل فن باشد.

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x