کد خبر: 61949

تاریخ بروزرسانی : 1401/02/28

اطلاعیه مصاحبه دکتری دانشگاه لرستان 1401

منابع آزمون دکتری

اطلاعیه مصاحبه دکتری دانشگاه لرستان 1401

اطلاعیه مصاحبه دکتری دانشگاه لرستان 1401

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، مطابق اطلاعیه این دانشگاه، مرحله مصاحبه دکتری تخصصی دانشگاه لرستان بصورت حضوری برگزار خواهد گردید.

داوطلبان می‌بایست از ساعت ۸ صبح روزسه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ لغایت ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ مدارک تکمیل شده را مطابق راهنمای آماده‌سازی و ارسال مدارک ، در قالب یک فایل زیپ شده به آدرس ایمیل مربوط به کدرشته و آدرس ایمیل دانشکده‌ مربوطه که در فایل ضمیمه مربوط به “راهنمای آماده‌سازی و ارسال مدارک ” آمده است، ارسال نمایند.

تذکرات مهم:

*عدم واریز هزینه‌های اعلام شده، به حساب دانشگاه لرستان به منزله انصراف داوطلب از انجام مصاحبه تلقی شده و به هیچ عنوان دعوت به مصاحبه نخواهد شد.

* آخرین مهلت ارسال مدارک (ساعت ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۰۴) بوده و تمدید نخواهد شد.

آن دسته از داوطلبانی مجاز به شرکت در مصاحبه و ارزیابی تخصصی در هر کد رشته محل می‌باشند که نمره کل مندرج در کارنامه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۱۴۰۱ آن‌ها در رشته امتحانی مربوطه، مساوی یا بالاتر از حد نصاب تعیین شده باشد. بدیهی است در صورت داشتن حد نصابهای اعلام شده می‌توانند نسبت به تکمیل کاربرگ‌های مورد نیاز انجام مصاحبه تخصصی، پرداخت هزینه آزمون مصاحبه، آماده‌سازی و ارسال مدارک اقدام نمایند.

توجه: تا ۷۲ ساعت پس از ارسال مدارک مورد نیاز توسط داوطلب از طرف گروه آموزشی مربوطه جهت صحت آپلود مدارک با ایشان تماس گرفته می‌شود. در صورت‌عدم تماس تلفنی، داوطلب باید صحت بارگذاری مدارک خود را پیگیری نماید. قابل توجه است که بعداز ارسال مدارک از طریق گروه آموزشی مربوطه، هماهنگی‌های لازم جهت برگزاری مصاحبه به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه لرستان

داوطلبان حاضر در جلسه آزمون که برای آن‌ها کارنامه مرحله اول (سنجش علمی) توسط سازمان سنجش آموزش کشور صادر شده است در صورت داشتن حد نصابهای اعلام شده می‌توانند نسبت به تکمیل کاربرگ‌های مورد نیاز انجام مصاحبه تخصصی، پرداخت هزینه آزمون مصاحبه، آماده‌سازی و ارسال مدارک اقدام نمایند.

بدیهی است داوطلبانی میتوانند جهت ارزیابی تخصصی در هر کد رشته محل به دانشگاه درخواست ارائه نمایند که نمره کل مندرج در کارنامه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۱۴۰۱ آن‌ها در رشته امتحانی مربوطه مساوی یا بالاتر از حد نصاب تعیین شده باشد.

ارزیابی تخصصی شامل سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری (۲۰ نمره) و مصاحبه علمی و سنجش عملی (۳۰ نمره) خواهد بود.

زمان بندی مصاحبه دکتری دانشگاه لرستان

مدارک مصاحبه دکتری دانشگاه لرستان ۱۴۰۱

تمامی مدارک مورد نیاز (با استفاده از راهنمای آماده‌سازی و ارسال مدارک (در پیوست)) می‌بایست تکمیل و به ایمیل مربوط به کدرشته و دانشکده مربوطه ارسال گردد.

۱- تکمیل کاربرگ شماره ۱

۲- اسکن عکس پرسنلی

۳- اسکن اصل کارت ملی و شناسنامه شامل تمامی صفحات شناسنامه

۴- اسکن کارنامه‌های آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۱۴۰۱که توسط سازمان سنجش منتشر شده است.

۵- اسکن اصل مدرک کارشناسی ارشدیا کارنامه ریزنمرات

تبصره– آن دسته از دانشجویان سال آخر که حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۶/۳۱ در مقاطع کارشناسی ارشد و یا دکتری حرفه‌ای فارغ التحصیل خواهند شد، می‌بایست اسکن اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه محل اخذ مدرک (مطابق فرم مندرج در صفحه ۷۳ دفترچه راهنمای شرکت در آزمون و یا فرم مندرج در صفحه ۱۵۱ دفترچه انتخاب رشته دکتری) ارائه نمایند.

۶- اسکن اصل مدرک کارشناسی یا کارنامه ریزنمرات

تبصره ۱– آن دسته از داوطلبانی که فارغ التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته می‌باشند علاوه بر اسکن اصل مدرک کارشناسی ناپیوسته می‌بایست اسکن اصل مدرک کاردانی را نیز ارائه نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص مصاحبه دکتری کلیک کنید.

تبصره ۲– کسانی که به دلایلی قادر به ارائه اسکن اصل مدرک یا مدارک مندرج در بندهای ۵ و ۶ فوق نمی‌باشند، لازم است اسکن اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک را ارائه نمایند.

۷- برای آن دسته از افرادی که از امتیاز سهمیه مربیان در این آزمون استفاده نموده‌اند ارائه اسکن حکم کارگزینی تایید شده مبنی بر اینکه عضو هیأت علمی «رسمی قطعی» و یا «رسمی آزمایشی» تمامی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و سایر دستگاه‌ها و دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشند الزامی است. ضمناً مربیان دانشگاه آزاد اسلامی الزامی است اسکن معرفی نامه صادره از سوی مرکز جذب و امور هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی را ارائه نمایند. (مربیان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی می‌بایست واجد شرایط مطابق توضیحات صفحه ۱۰ دفترچه راهنمای انتخاب رشته باشند.)

مطلب پیشنهادی :  اطلاعیه و آیین نامه پذیرش دکتری بدون آزمون به شیوه استاد محور دانشگاه امیرکبیر ۱۴۰۳

تذکر: واریز مبلغ یکصد و بیست هزار تومان برای شرکت در مصاحبه یک کد رشته محل، مبلغ یکصد و پنجاه هزار تومان برای شرکت در مصاحبه در دو کد رشته محل مجزا و واریز مبلغ یکصدو هفتاد هزار تومان برای شرکت در مصاحبه در سه کد رشته محل مجزا الزامی می‌باشد. در صورت شرکت در یک مصاحبه برای چند کد رشته (روزانه و پردیس) صرفا مبلغ یکصد وبیست هزار تومان واریز گردد.

۸- فایل مقالات و سوابق آموزشی و پژوهشی

تذکر ۱: از مقالات دارای پذیرش قطعی برای چاپ، حداکثر دو مورد قابل امتیاز دهی است.

تذکر ۲: اسکن اصل گواهی پذیرش قطعی (با ذکر تاریخ دقیق دریافت مقاله، پذیرش و چاپ) برای مقالات چاپ نشده و فایل کامل مقاله و مکاتبات مربوط به آن الزامی است.

تذکر ۳: نشریاتی که مقالات متقاضی در آن‌ها منتشر شده‌اند نباید در لیست سیاه (Black List) اعلام شده از طرف معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری باشند.

۹- برگزیدگان جشنواره‌های علمی معتبر بین المللی و المپیادهای علمی دانشجویی لازم است اسکن گواهی معتبر با امضاء بالاترین مقام مسئول به شرح ذیل ارائه نمایند:

* برگزیدگان رتبه اول تا سوم مرحله نهایی جشنواره‌های علمی معتبر بین المللی (خوارزمی، فارابی، رازی و ابن سینا) باید تأیید دبیرخانه جشنواره را نیز کسب و ارائه نمایند.

* اسکن گواهی ثبت اختراع باید دارای تأییدیه از سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران باشد. برگزیدگان مرحله نهایی المپیادهای علمی دانشجویی باید تأیید دبیرخانه المپیاد را نیز کسب و ارائه نمایند.

۱۰- اسکن کارت معافیت یا پایان خدمت وظیفه عمومی یا مدرکی که وضعیت نظام وظیفه معرفی شده را با توجه به بند “مقررات وظیفه عمومی” جهت برادران الزامی است.

تبصره ۱: برای آن دسته از داوطلبانی که در حال حاضر در خدمت وظیفه عمومی هستند، ارائه گواهی از مراجع ذیصلاح مبنی بر اینکه حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۳۱خدمت خود را به اتمام می‌رسانند یا در صورت قبولی از خدمت وظیفه ترخیص خواهند شد الزامی است.

۱۱- یک نسخه از فایل پایان نامه دوره کارشناسی ارشد (ویژه داوطلبان فارغ التحصیل). در صورت حجم بالای پایان نامه و عدم بارگذاری در سامانه، آپلود صفحه مربوط به مشخصات پایان نامه و صورتجلسه دفاع کفایت می‌کند.

۱۲- یک نسخه فایل پروپوزال (ویژه دانشجویان کارشناسی ارشد) که تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ از پایان نامه خود دفاع می‌کنند.

۱۳- تکمیل و ارائه فرم تعهدنامه حضور تمام وقت (شماره ۲)؛ امضاء و اثر انگشت باید در حضور کارشناس گروه مربوطه در هنگام مراجعه به دانشگاه انجام پذیرد.

تذکر مهم: کلیه داوطلبانی که مرحله بررسی سوابق علمی و ارزیابی تخصصی را با موفقیت به اتمام برسانند و در ردیف پذیرفته شدگان دانشگاه قرار گیرند، توجه داشته باشند که پذیرش آن‌ها بصورت مشروط بوده و پذیرش نهایی و قطعی منوط به تأیید صلاحیت عمومی آن‌ها از سوی دبیرخانه گزینش دانشجو خواهد بود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص مصاحبه دکتری کلیک کنید.

زمان برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه لرستان در سال 1401 کی است؟

تاریخ برگزاری مصاحبه دکترا دانشگاه لرستان در متن همین مقاله آمده است.

برای شرکت در مصاحبه کنکور دکتری دانشگاه لرستان چه مدارکی لازم است؟

فهرست کامل مدارک مصاحبه دکتری دانشگاه لرستان در متن مقاله آمده است.

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x